Hoi dames, net een test gedaan, natuurlijk te vroeg maar had zo een testdrang. Vandaag 9 of 10 dpo maar sinds zondgavondlast van steekjes net alsof mijn ongesteldheid gaat komen maar dit is veel te vroeg ook last van super veel afscheiding heb ik anders niet dus dacht doe al eens een testje. En lijk in de verte iets te zien. Zien jullie iets? Kwaliteit van uploaden is echt slecht
Ik zie wel een streepje idd, maar zoals je zelf ook wel weet ben je echt vroeg met testen Ik hoop over twee dagen een duidelijker test te zien!!
Hoe snel heb je deze foto gemaakt?? Ik lijk iets te zien maar tis zo vaag dat ik niet goed kan zien of het streep is.
Sorry ik zie niet een (nog) niet goed doorgelopen test. De test is vanaf het controle streepje tot waar de test streep zou komen nog roze gekleurd. Kan je een nieuwe foto maken en plaatsen?
Ja ik zie hem! Maar jammer genoeg wel veel te vroeg getest aangezien het nu heel veel kanten op kan gaan voor je NOD. Maar om positief te blijven ik ga duimen!!!!!
ik lijk iets vaags te zien. Durf er gezien je dpo nog geen uitspraak over te doen. Overmorgen weer testen en dan vergelijken