Voor 13+3 had een jongens nub wel in een hogere hoek moeten staan ben ik bang en vind ik dit meer een meisje. Maar de nub theorie is ook niet 100% waterdicht haha. Maar wie ben ik om tegen de echoscopiste in te gaan
Deze nub staat alles behalve in een meisjes stand daarom was ze ook langer aan het kijken maar met de 4 d echo zag je duidelijk een piemeltje tussen zijn beentjes toen zn handjes weg waren ze heeft toen ook nog gekeken met kleuren on zeker te zijn dat het niet de navelstreng of iets was. En Mn broertje was mee en heeft totaal geen verstand van echo's maar zei ook meteen ik heb het al gezien zie duidelijk wat tussen de benen zitten
Nogmaals, wie ben ik om tegen de echoscopiste in te gaan . Kijk.. jij vraagt wat wij zien... ik zie hier geen jongen in. En iets tussen de benen zitten, tja dat kan ook heel goed de nub zijn geweest. Die ziet er hetzelfde uit als een piemel namelijk, zeker op dit termijn Maar over 6 maanden weet je het iig zeker en kan je mij komen zeggen dat ik hartstikke ongelijk had
Ik breek even in hoor. @RoGiJuLi jij hebt veel verstand van geslachtsechos. Vanaf welke termijn zou jij het aanraden? Hier doen ze het vanaf 13 wkn maar dat lijkt mij echt heel vroeg. Ik heb liever wat meer zekerheid maar zou het wel graag vroeg willen . @ts, ik hoop dat het inderdaad een jongen is! Ik heb geen verstand van
Bij Mn andere zoontje met 13 weken 5 dagen gedaan en overduidelijk een jongen hoor En over dit kindje twijfel ik ook niet
Ik zou het vanaf de 15e week doen. Je hebt geen kans meer op de nub in beeld en het geslacht is dan al helemaal ontwikkeld en het kindje is dan weer wat groter dan met 13-14 weken, waardoor het vaak beter te zien is
Maar hier staat de nub juist mooi omhoog dus bij deze foto zou ik idd ook jongen gezegd hebben Maar als jij niet twijfelt over het geslacht nu, dan maakt het toch niet zoveel uit wat mijn mening zou zijn
Bij dochter hadden we hem met 15+3. Dat was inderdaad duidelijk. Dus zoiets houd ik nu dan weer aan. Dank je!
Ik zie er ook geen jongen in, ik zou eerder meisje zeggen. Maar ik heb er niet voor geleerd. Gefeliciteerd met jullie zoontje
Het is altijd lastig vanaf een plaatje.. Mijn echoscopiste was ook helemaal overtuigd van een meisje en toen plaatste ik de echo hier en was het niet duidelijk en toen ging ik ook twijfelen door de antwoorden die hier gegeven werden. Daardoor durf ik nu nog niks te kopen..
Hier 3 jongens. Eerste met 15 weken geslachtsbepaling. 2e met 14 weken en 3e met 13 weken en alle 3 overduidelijk. Die met 13 weken zagen wij zelf meteen al want meneer lag met de benen wijd. Overduidelijk de balletjes en een piemeltje. Heb helaas de echo foto niet zo bij de hand want anders zouden jullie dat ook zeggen. Fijne zwangerschap verder TS en geniet van je boys
Omdat losse onderwerpen over geslachtsbepalingen niet zijn toegestaan doe ik deze dicht. Mocht je nog vragen hebben over het geslacht van je baby kan je een topic openen in Het grote NUB topic of het grote Potty shot topic. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl