Beste ( aanstaande ) moeders, Ik heb al vele verhalen gelezen maar ik kom er niet helemaal uit. Ik heb een cyclus van precies 28 dagen afgelopen 6 maanden en nu ben ik al 7 dagen overtijd. Ik heb vandaag en gisteren een zwangerschapstest gedaan en hartstikke negatief. Ik ben benieuwd of iemand dit eerder heeft meegemaakt en uiteindelijk wel zwanger bleek. enof ik er mogelijk vanuit kan gaan dat er niks aan de hand is en ik waarschijnlijk een menstruatie oversla, Ik lees graag ervaringen, Groetjes Kyra
Beste Kyra, Ik lees even mee. Ik heb normaal een vaste cyclus van 31 dagen en vorige maand was hij ineens gestegen naar 33 dagen. Deze maand ben ik uitgegaan van een cyclus van 33 dagen en ben daarop 5 dagen overtijd. Alle testen zeggen negatief. Wel heb ik een aantal symptomen waaronder: - veel geel/witverlies - opgezette onderbuik - steken in onderbuik - trekkerig gevoel in liezen - sterker reukvermogen mijn huisarts doet niet aan bloedtesten en zegt dat ik het moet afwachten en gewoon de thuistesten moet blijven doen.
Ik ben bezig met de 2e ronde en mijn vorige cyclus was 35 dagen. Nu ben ik al 2 weken overtijd met wel wat licht positieve testjes, maar nog geen knaller. Vanochtend bloed geprikt en maandag de uitslag! Bij mn dochtertje precies hetzelfde, bleek dus wel zwanger, maar een late eisprong.....geen bloed, nog moed! @Tina...wat raar dat ze bij jou geen bloedprikken, tis toch jou geld en jouw lijf?
Ik heb helaas nog geen positieve test in handen gehad, ik heb wel die extra gevoelige testen gehaald en die zeggen ook negatief. Mijn huisarts zegt dat zij ook alleen urine testen doen, nou ja die kan ik thuis ook doen. Zij willen wel een inwendige echo maken volgende week als ik dan nog geen zekerheid heb #onzekerheid!