Hallo dames ! 9 nov dacht ik dat ik een innesteling had omdat ik 2 dagen licht bloedverlies had later een zw test gedaan was negatief was dus blijkbaar een menstruatie maar normaal heb ik dit nooit 2 dagen maar echt een week volop. Heb dit weekend last gehad van zere tepels veder niks.. Dit is sinds deze week ook opgehouden. Ik zit nu 4 dagen voor NOD heb de net weer een zw test gedaan van de Kruidvat 2v5 maar deze is negatief.. Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest ? Wat denken jullie ..?
Ja je kan zeker te vroeg getest hebben.. Ik testte eerst ook negatief en pas een week later positief! 4 dagen voor nod is vroeg. Ik zou gewoon even afwachten tot je nod en dan nog eens testen. Hopelijk voor jou is hij dan positief!
Hoi, het kan zeker dat je te vroeg aan het testen bent. Doe ik ook altijd! Ik zou proberen even te wachten met testen tot op je nod. Bij mijn eerste twee zwangerschappen teste ik pas op nod of 1 dag ervoor licht positief. Nog even geduld, denk ik! Maar als je op 9 nov. een ovulatiebloeding/innestelingsbloeding zou hebben en over 4 dagen pas ongesteld moet worden... Dan wordt je 4 weken na je ovulatie ongesteld (of je nod). Kan dat wel? Hier heb ik geen verstand van hoor, misshien iemand anders wel? Hoe lang is normaal je cyclus ongeveer? Of onregelmatig?
Haai Jaetje85, ik heb een onregelmatig cyclus, maar ga ervan uit dat 9 nov geen innesteling was maar waarschijnlijk toch een menstruatie, maar had me twijfels omdat het maar 2 dagen waren.