Vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by maaike3, Apr 3, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaike3

maaike3 Bekend lid

Aug 31, 2009
    772
    255
    63
    Hoi meiden.
    Ik heb een vraag, zaterdag had ik een knal ovu test, we hebben toen ook gemeenschap gehad. En zondag avond ook. Nu is het zo dat ik gister middag een ovutest deedt.

De uitslag was wat lichter en het streepje minder dik. Houdt dit dan ook in dat de het eitje afneemt?

Wel had een ik paar uur laten wat buik pijn gehad . We hebben alleen geen gemeenschap meer gehad gisteren. Zijn we nog op tijd geweest?

We hebben vorige week za woe en za en zo gemeenschap gehad.

Liefs

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,047
    17,015
    113
    Neehoor, een licht(er) streepje zegt helemaal niets. Je hebt in principe altijd wat LH in je lichaam en dus (doorgaans) altijd twee streepjes. Enkel relevant is je piek, wanneer je die bereikt hebt zijn beide streepjes op je ovulatietest even donker of is de T-streep donkerder dan de C-streep.

Ik denk dat je perfect zit qua timing:thumup:

3. maaike3

maaike3 Bekend lid

Aug 31, 2009
    772
    255
    63
    De streep was veel donkerder van kleur.
    Afwachten is altijd zo spannend en als ik me ei he gehad heb ik altijd meteen zere benen. Dat is meestal geen goed teken.
    In de vorige zwanger schap had ik namelijk geen zere boven benen

4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,822
    2,249
    113
    Als zaterdag je test positief was heb je uiterlijk gister je eisprong gehad. Dus je zit prima ;)

5. maaike3

maaike3 Bekend lid

Aug 31, 2009
    772
    255
    63
    O spannend tnx jij nog even succes he en vooral genieten van de beeb in je buik
    Liefs

Ukkie1 likes this.

Share This Page