gewoon uit nieuwsgierigheid hoor... waarom testen jullie wat vroeger? Omdat je iets voelt of gewoon om het te weten? Ik ben deze maand vroeg beginnen testen omdat ik me super slecht voelde. Had 1 lichte positieve test... daarna enkele negatieve testen. Gisteren eentje gedaan en blijkt nu toch terug licht positief... snap er niets van! Nog maar wat afwachten En jullie?
Omdat ik sinds mijn eisprong wat dingen kreeg die ik bij mijn zoon ook had. En ik ben rete nieuwsgierig hihi
Tja het is denk ik door symptomen of ongeduld Ik sliep slecht en voelde beetje hartkloppingen, waardoor ik dacht hmm dat had ik de vorige keer ook, aar zo snel alweer...durfde het echt niet te hopen. Nou was dat niet extreem vroeg, 12 dpo, maar voor mij wel 4 dagen voor nod (lf van 16 dg).
Symptomen die ik bij m'n zoontje ook had. Deze keer was ik alleen niet zwanger. Nu moet ik nog minimaal een weekje geduld hebben. Ga ook proberen niet eerder te testen, gezien het geen zin heeft haha!
1 week na m'n ei viel ik ineens smiddags in slaap.. De dag erna ook.. En dat voor iemand die absoluut niet slapen kan overdags.. Toen heb ik 4 dagen voor NOD een test gedaan.. En die was dus positief.. Ik herkende de moeheid van november/december toen ik ook zwanger was..
ik moet echt stoppen met testen... maar nu ik ook nog eens overtijd ben terwijl ik altijd heel stipt ben... is de drang nog groter!