Maar toch lijkt je temp wel heel stabiel te zijn? ik temp ook namelijk maar bij mij is het een rollecoaster pfff, maar goed is pas de eerste ronde dat ik dat doe hoor, dus mss moet ik er nog goeie feeling mee krijgen. Wanneer was je nod alweer? sorry hoor vast wel gelezen maar weet het even niet... blijf wel duimen hoor meid!
ik ben net even aan het berekenen geweest hoeveel dpo ik positief heb getest met ons zoontje. Ik was toen 1 keer de pil vergeten. Zoal ik bereken wanneer ik de 1e positieve test had en aan de hand van de termijnecho wanneer ik mijn ei dan heb gehad kom ik op 13 dpo dat ik bij hem positief heb getest. Dus ik heb toch nog een beetje hoop! Dat is mijn 3e ronde dat ik temperatuur. De 1e ronde ook bergen en dalen!! De 2e ronde heel stabiel voor ei daarna bergen en dalen en toen een constante temperatuur van 36.9 a 37.0 en dat bleef ook zo tot ik ongi werd. dat vond ik vreemd omdat ik dat met het eerste kaartje niet had. Nu heb ik een mooi driefasigpatroon.. Maar ik heb nog een beetje hoop nu ik weet dat ik toen 13 dpo positief getest heb! Mijn lf waren 12 en 14 de vorige keren dus dan zou ik op zijn laatst vrijdag ongesteld moeten worden. Ik denk dat ik over 2 dagen nog eens ga testen als er dan nog niks te zien is gaan we echt door naar de volgende ronde!
Ik hoop dat je snel een mooie test hebt! Zo grappig, je bent uit hetzelfde 'bouwjaar' als mijn zusje, en die zie ik toch echt geen kind krijgen, haha.. Just saying.