Hoi Dames, In totaal al bijna 4 jaar bezig om zwanger te mogen raken van een wondertje. Begin dit jaar is er PCOS vastgesteld en ben nu bezig met de tweede ronde clomid. Vorige maand heb ik ovulatietesten erbij gebruikt van de action maar geen echte piek vast kunnen leggen. (Nu zijn er ook twijfels of die er geweest is) maar vandaar mijn vraag. Wat vinden jullie goede ovulatietesten? Waar je echt duidelijk een piek kan zien? Alvast bedankt!
Die van Clear-blue daarmee krijg je wel of geen smile bij een smile komt je ei binnen 48 uur. Ik was binnen 2 maand zwanger, ook ik kreeg op de action geen knallers maar had dus wel degelijk een eisprong!
Momenteel gebruik in zwanger en kids dipsticks. Ik heb ook die van de kruidvat gebruikt maar waren duurder. Ze bevallen beide goed!
Ik heb een heel onregelmatige cyclus en ik heb een tijdje de testen gebruikt van Sensitest de gevoelige dipsticks, heel tevreden van! Ben nu action testen gaan gebruiken eerste maand nu en wel degelijk een positieve test, het streepje moet wel degelijk hetzelfde of donkerder zijn of de controlestreep. Ik hoop dat het je snel lukt, clearbleu werkt ook bij mij maar vind ik wat te duur als je zoveel moet testen, succes!