duidelijkere test na zware bloeding

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by delphine D, Jan 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. delphine D

Oct 12, 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Meschien heeft iemand hier al iets soortgelijks meegemaakt..

Ik heb een gezonde dochter van 4.5 j rondlopen,
    al bijna 2 jaar proberen we 2 voetjes toe te voegen aan ons gezinnetje,
    maar na 2 miskramen, 1 BBZ is dit nog niet gelukt..

nadat ik een weekje overtijd was had ik zondag 21 dec een pos. test in handen. Mooi duidelijk maar niet superdik. Maandag bloedverlies die maar bleef doorzetten. Ook een propje en wat krampjes.
    Eergisteren krag ik enorme steken die ook gisteren nog duurden dus een weekhalf erna.. Vandaag voelde ik me zo opgeblazen dacht doe nog eens een testje, kijken of het al mindert,
    Nu is mijn teststreep dikker dan controlestreep. Ik mag pas zaterdag voor een echo met die stomme feestdagen, bloedverlies en pijn zijn weg sinds vandaag, zou ik nog hoop mogen hebben dat het er toch nog zit? Of kan dit nog stijgen na een vroege miskraam?

Vele groetjes en alvast bedankt voor de reacties!

2. delphine D

Oct 12, 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand die me kan zeggen wat hij denkt?

3. Williewortel

Williewortel Actief lid

Ik kan hier helaas geen goed antwoord op geven. Het kan echt twee kanten op gaan. Ik heb beide mee gemaakt. Lang geleden vroege miskraam met bloedverlies en duidelijke test. Daarna bij mijn dochter vaak en veel bloedverlies (zonder buikpijn moet ik zeggen) maar goede zwangerschap. Nu bloedverlies begin gehad en iets krampen maar ook goede zwangerschap.

Alleen een echo kan uitsluiten of het een intacte zwangerschap is of niet.

Wel heel veel sterkte en succes.

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Poeh! Ja ik vind het lastig om er iets van te zeggen.. Bij mij was het geen goed teken, ik had een bbz.. Maar voor hetzelfde is het niks.. Kan alle kanten op gaan, ben je veel bloed verloren? Wat bedoel je met een propje? Een stolsel? Succes zaterdag!

5. delphine D

Oct 12, 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    het was als een soort weefsel.. anders niet echt veel van klonters.. de steken voelden niet zoals mijn andere bbz maarja dat zal wel niet allemaal hetzelfde zijn denk ik.. Ja bloeden was redelijk.. zoals een gewone menstruatie, vorige miskraam was dit zelfs minder dan een menstruatie dus weet niet meer wat ik moet denken.. Mijn hgc stijgt normaal wel niet vlug daarom dat ik het vreemd vind dat hij nu dubbeldikte bijna heeft van de controlestreep!

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

Jan 5, 2012
    4,525
    2
    36
    Dus je hebt al een bbz gehad en mag pas zaterdag komen? Dat vind ik behoorlijk schandalig.

Los hiervan heb ik dit soort dingen gehad met miskramen, maar ook die ene keer dat het goed ging. Er valt niets van te zeggen.

7. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Wat een onzekerheid meid. Ik lees hier weleens verhalen van een heftige bloeding die daarna de innesteling bleek. Maar ik wil je niet teveel laten hopen omdat het misschien toch niet goed zit.. wel gek indd dat de test donkerder is.

Heel veel succes zaterdag!

8. delphine D

Oct 12, 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afwachten dus.. Jup, maar toen viel ik flauw van de pijn en kon ik niet meer lopen... Nuja hij stond ook op ontploffen dan, ze hadden het over het hoofd gezien omdat ik net een miskraam had gehad... Ik bloede dan ook pas bij sex (toen ik nog geen pijn had). Nuja zal maar wachten tot zaterdag vrees ik...

9. delphine D

Oct 12, 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja echt veel donkerder.. De dag voor de bloeding was er eens treep maar niet half zo duidelijk als de controlestreep. Nu is hij veel donkerder en dikker dan controlestreep... (zondag 2w later)

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

Jan 5, 2012
    4,525
    2
    36
    Dat is niet zoals het hoort hoor. Statistisch gezien heb je na een bbz een grotere kans op nog een bbz. Hoeft helemaal niet, maar horen ze te checken. Zeker bij oplopend hcg zou dat zomaar kunnen. (Andere optie is natuurlijk toch een goede zwangerschap.) Ik zou morgen even bellen en vertellen of die test. Lijkt me stug dat je dan niet eerder mag komen.

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Sterkte met deze onzekerheid...

Weet niet of het al gezegd is maar hcg kan een tijdje aanwezig blijven na een mk of zelfs stijgen.

Maar ik vindt ook dat je pas laat mag komen voor een echo hoor...

12. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Hier herzelfde meegemaakt. Licht positieve test, daarna flinke meerdaagse bloeding en een week later een flink positieve test. Weer een week later een echo gehad met kloppend hartje.

13. delphine D

Oct 12, 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb gisteren binnengeweest via spoed, omdat ik enorme steken had en bang was voor BBZ, Eierstok is prima (1 is al verwijdert), er zit nog een vruchtje in een vruchtzakje in de baarmoeder. ze zag dat er al wat bloeding had geweest maar het vruchtje is niet beschadigd. Het was wel te vroeg voor hartactiviteit, Ik krag wel ineens weer een heftige bloeding tijdens de echo, dus ze is ook pessimistisch... Deze is ondertussen ook weer gestopt.. volgende week opnieuw op controle en zien of het vruchtje er nog zit en gegroeid is... pfff onzekere week!

14. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Oeh wat spannend meid, fingers crossed dat dit kleintje blijft zitten!!

15. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoi Delphine,
    Je schrijft in je openingspost dat je op 21 december al een week overtijd bent. Dat maakt dat je op dat moment al 5 weken zwanger was en nu 7 weken. Dan had er echt al wel hartactiviteit moeten zijn!
    Ik zie het dus ook somber in helaas... :(
    Wel ben ik erg blij voor je dat het geen BBZ is! Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.

Succes meis! En ik hoop dat ik er naast zit

16. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid. Ik blijf je volgen en voor je duimen, sterkte met afwachten.

17. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

Jul 6, 2014
    848
    284
    63
    Female
    Bij mij was het helaas ook geen goed nieuws... Na bloedverlies en pijn, heb ik bloedtesten gehad waarbij hcg ook steeg, maar na 2 weken helaas toch gedaald. Maar bij een vriendin van mij was er sprake van vanishing twins. Dus kan alle kanten op! Succes ermee!! Zoveel onzekerheid brengt het met zich mee!

18. delphine D

Oct 12, 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vrij onregelmatig, ook ovu's slaan volgens mij door bij mij..
    Had 2 pos. in haden deze maand, meschien komt dit wel doordat er 2 eierstokken op 1 eileider zijn aangesloten ik weet het niet...

Ik ben ook niet echt meer pos. heb een dag geen bloedingen meer gehad maar sedert gisteren verlies ik opnieuw wat bloed, zo een mv per dag.. Zal wel niet juist zijn :(

19. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Sterkte meis.

20. kittyke

kittyke Actief lid

Dec 3, 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde vrijdag een licht posi test daarna 2 dagen flinke bloedingen en vandaag test die duidelijker is.zal proberen foto bij te sluiten

Attached Files:

Share This Page