Goedemorgen meiden! ☺️ Nou z&k geeft weer hetzelfde streepje (niet donkerder dan die van gisteren) en KV is wit.... Die zou dan toch ook een lichte streep moeten geven? Ik ben vandaag 9 DPO, dus geef nog niet helemaal op
ja, zelfs op dagen dat het totaal nog niet kon heb ik het uitgetest en gaf hij een streepje. En ben helaas niet de enige Ook de cassettes doen dit vaak... Heb 5 dpo getest en kreeg een streepje...ik had zeker weten mijn ei al gehad, want deed ovu testen en hield mijn temperatuur bij... Balen dat je kv test negatief is...van die zou ik wel uitgaan, die zijn echt beter...
9dpo is onwijs vroeg, dus zeker niet opgeven! En: hCG verdubbelt elke 48-72u, dus elke 2/3 dagen moet je verschil zien, niet elke dag
Truelove, heb je helemaal gelijk in hoor! Weet in ieder geval dat het streepje van gisteren vals positief was...
Wat slecht zeg! Ik heb ze ook altijd gebruikt maar bleven wit. Zijn misschien slechter geworden? Ga inderdaad van de kv uit
Heb je ook gelijk in! Maar omdat mijn lf voor mijn zwangerschap max 11 dagen was en ik toen 9 DPO positief getest heb dacht ik.... Probeer het gewoon . Wie weet heb ik in eens een lange lf, zou mooi zijn!!!