grrrrr groeiecho's

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door cowgirl80, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    net mn derde groeiecho gehad ivm met eerder groot kind… eerste echo was prima met 30 weken, iets boven gemiddeld op de p70 lijn alles.
    En 2 weken terug 2e groeiecho.. ineens totale paniek want mijn reuzenbaby zat ineens op de p99 lijn en lag wel 6 weken voor op groei :$
    Ik moest meteen de vk bellen op de spoedlijn en meteen extra langskomen met de feestdagen;extra suikercontroles en extra groeiecho vandaag.. en wat denk je? Bij deze meting zitten we weer netjes op de p70.. zucht.
    Ik denk dat de echoscopiste gewoon haar dag niet had ofzo, maar wel jammer dat er zoveel waarde wordt gehecht aan 1 meting, een hoop paniek om niks ;)

meer mensen die de balen hebben van groeiecho's en even hun frustratie willen uiten hierover? :D:D

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Nouja, ik weet dus niet of het gaat kloppen maar goed. Baby lag bij 20-weken echo prima op schema, bij 30 weken al iets achter en nu bij 35 weken was hij ineens volgens de berekeningen 31,5 week... Ik maak me dus ontzettende zorgen over een dysmature baby maarja het is eigenlijk gewoon afwachten hoe of wat. Fijn al die techniek maar wat kunnen ze je toch ook onzeker maken....

3. Flubje

Flubje Niet meer actief

ivm een dysmatuurtje (p2) krijg ik straks bergen groeiecho's. Kan me er nu al zorgen om maken om de paniek die ze eromheen gaan hebben idd.. Vorige keer met 37 weken gehad en toen was het nog wel ok. Voor de vorm eigenlijk nog een met 39.4 ofzo gehad. doen toch wel beetje afgebogen. Dus hup strippen en paar dagen later echo's in zkh waarbij ze wrs zouden gaan inleiden. Gelukkig in het weekend zelf bevallen.
    Maar nu alvast zorgen over deze keer...

Deel Deze Pagina