Ik wil even mijn blijdschap met jullie delen!! Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad! Alles was helemaal toppie! Alles voldeed aan het gemiddelde, de VK zei dat het een beetje saai werd ik hou van saaie echo's Geen open ruggetje, geen hazelipje, alles mooi in verhouding, goede maten hoe het ook moest zijn, alles functioneerde, helemaal top. En we weten ook wat het wordt: een MEISJE!! Ik had dat voorgevoel al, de hele zwangerschap al! Heerlijk! Een jongen was ook welkom, maar vind het wel heel leuk dat mijn voorgevoel klopte! Had me er toch stiekem al een beetje op ingesteld Manlief is ook helemaal blij, die had ook geen voorkeur. Whoehoeeeee!
Van harte met je goeie 20 wkn echo, altijd fijn als daar niets geks uitkomt. En een meisje, superleuk hoor.
Gefeliciteerd dat jullie kindje gezond is! En saai? beetje rare opmerking van de VK vind ik, voor ouders die zo in spanning zitten.
Gefeliciteerd met je goede echo!! en natuurlijk super dat het een meisje is he! nog 21 daagjes, dan mag ik ook.....
Aaah leuk!!! Gefeliciteerd Ik ben ook 23 juni uitgerekend, ben ook saai tot op heden qua uitslagen (pfft gelukkig...). As vrijdag de echo, maar ook sterk voorgevoel dat het een meisje is, echt gek... Ben dus erg benieuwd!!
Gefeliciteerd! Saai? Wij hadden geen saaie echo, vraag me af wat jullie vlos dan had gezegt hihi. Vind het ook wel een beetje een rare opmerking.. Maar wel echt super fijn dat het goed is! Geniet van het roze!
Gefeliciteerd! Hier ook een goede echo en een meisje Ik zie ook dat je 23 juni bent uitgerekend, ik 25 juni. We lopen gelijk op. Groetjes Melissa