Ik werd 6 dagen geleden ongesteld, op 11 dpo. Van de gyn moest ik vandaag nog een test doen om evt innestelingsbloeding uit te sluiten. Ik vond dat onzin want ben mega ongesteld geweest. Man wilde dat ik toch een test deed... Dus vooruit. Dit is toch gewoon niks he?
Ja idd... Maar vind het zo stom dat er toch een streepje komt. Man meteen weer hoop terwijl ik uitgekeken had naar m'n wijntje vanavond
Ik zie hem wel, maar heb je eerdere streepjes ook gezien. Dus denk dat er iets gaande is geweest, maar niet heeft doorgezet. Zou lekker aan je wijntje gaan
Ik zie hem, en met deze testen heb ik zelf wel goede ervaring. Ik zal een digitale doen.. Of een andere test.
Heb nog zo'n test als deze. Kijk eerst wel eens wat die morgenvroeg zegt. Maar hoop heb ik niet, want ben echt mega ongesteld geweest.
Ik zou gewoon vanavond je wijntje drinken . Morgen nog maar eens testen, maar ik verwacht niet dat het iets is.
Gatver die verwarring ook echt! Man man man... die testen zijn allemaal niet meer zo zuiver heb ik het idee... Fijn dat je nu wel je duidelijkheid hebt, al had je natuurlijk liever de andere kant gehad. Hopelijk een mooie volgende ronde!
Dit is een sensitest extra early toch? Ik had ook zulke streepjes vanaf 7 dpo. Ik dacht kan nooit. Ik bleek uiteindelijk wel zwanger. Maar pas oploop in streepjes vanaf 11 dpo. Meeste zeiden hier nooit indrogers te hebben gehad op sensitest. Maar ik denk dat die vroege streepjes bij mij toch ook valse waren. Omdat er ook vrijwel geen oploop in zat. Dag 7,8,9,10 bleven de streepjes vrijwel gelijk.