9 dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MeFlower, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Vandaag een vroege test van sensitest gedaan. Mn ei was 11 / 12 febr. dus zit op 9 dpo.
    De test kan 6 dagen voor NOD.. dus dat zou nu al zijn. Ik zit op 5 dagen voor NOD.

Hij is omo wit...

Net na mijn ei dacht ik van hey, eindelijk sinds maanden wordt ik weer voller.. normaal had ik dat ook wel altijd maar eigenlijk na de miskraam niet meer. Maar nu is dat gevoel en fysiek ook te zien.. wederom weg.
    Test omowit... ben bang dat het ook deze ronde, weer niet zo heeft mogen zijn :(

2. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    9 dpo teste ik ook wit. 11 dpo licht positief. Zou nog niet gelijk de moed opgeven.

3. MeFlower

dank je wel !

4. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Oh nog niet de hoop opgeven meid! 9dpo is echt nog heel vroeg... ik zit ook 9 dpo moet me echt beheersen om niet te testen maar wil echt wachten tot 11 dpo het liefst. Uit angst voor die hinderlijke omo witte testen. En ik heb niet echt het gevoel zwanger te zijn deze maand, dat helpt wel met de testdrang...:D

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Als je eitje wat later is met innestelen dan heb je nog niet genoeg hcg om positief te testen.

Overmorgen nog eens testen.

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    9 dpo kan absoluut te vroeg zijn, maar ben je zeker van je ei?

7. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Wat al is gezegd, niet opgeven. Is nog erg vroeg. Nog even geduld en hoop dat je dan een mooie test in handen heb

8. MeFlower

ja heel zeker. zowel via test, als via pijn elke maand :)

9. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    niet de hoop opgeven ik teste pas 11 dpo licht positief
    daarvoor allemaal omo wit

10. MeFlower

helaas. ook 11 dpo.. niets

11. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Er kan nog van alles gebeuren voor en na je nod meid. Geef de moed niet op, er zijn genoeg andere meiden die pas op nod of daarna pas positief testen.

12. MeFlower

ja lees het idd, maar dit zijn dan wel de "vroege Testen"die je 6 dagen vooraf kunt doen.

de paniek begint hier toe te slaan. Vrijdag naar Gent maar ik durf het allemaal niet meer, lees verhalen over de onderzoeken die je dan krijgt en heb eigenlijk zoiets van laat het maar. ik stop er helemaal mee.

13. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Helaas heb ik zelf nooit echt goede ervaringen gehad met vroege testen. Ik zelf heb de action testen en kruidvat testen gebruikt. En 9 dpo is nog best vroeg. Geef de moed niet op meis.

14. MeFlower

Inmiddels 11 dpo nu... en merk aan mn lijf dat hormonen veranderen en de nod nadert

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Heb je nog toevallig getest? Mijn symptomen bij deze zwangerschap zijn totaal anders dan bij de eerste 2. Leek constant of ik ongesteld moest worden. Heb in t begin daarom ook bij 6 wkn een echo laten doen omdat ik niet geloofde dat t goed zat.

Wil je geen valse hoop geven meis. Maar wil eigenlijk duidelijk maken dat die kwaaltjes voor NOD erg misleidend kunnen zijn. Helaas is t niet anders en moeten we altijd afwachten.
    Succes! X

16. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Oops ik keer over je berichtje heen
    11 dpo dus een witte test.
    Vol moed de volgende ronde in als je ongi doorbreekt.

Deel Deze Pagina