Ik zie wat je bedoeld, maar kan er geen kleur aan hangen. Je zit dus vandaag op cyclusdag 22? Is je lf altijd 14 dagen of weet je die niet? Want als je die niet weet, kan het ook zijn je lf bijv 10 dagen is en je vandaag dus pas 7 dpo bent. In dat geval is alles nog mogelijk
Probleem is dat ik niet precies weet wanneer mijn eisprong was. En mijn lf weet ik ook niet, hoop ik de komende cycli achter te gaan komen. Ik verwacht ergens tussen donderdag en zondag mijn menstruatie. Deze ronde had ik sowieso al niet echt hoge verwachtingen van, maar er is altijd een kans natuurlijk. Denk jij ook een voorgedrukt streepje te zien?
Je gaat dus een volgende cyclus met ovulatietesten aan de slag? Ik denk idd iets voorgedrukts te zien.
Ik had een positieve test maar twee dagen later is het streepje nog steeds even licht… paar dagen voor NOD. Is dit een slecht teken? Test moet na twee dagen wel opgelopen zijn lijkt mij?
Ik zie wat je bedoeld maar vind hem voor 13dpo niet echt overduidelijk.. maar als er een mooie oploop is kan het prima wat moois worden. Dus even doortesten