Vandaag is mijn NOD. Donderdagavond had ik al getest..was streepje pas na bijna 5 min zichtbaar.. Vrijdagochtend nog 1 gedaan voor de zekerheid want de test die ik donderdag heb gebruikt, had ik al een tijdje en zat in een doos in de schuur..Maar die van vrijdag was lichter. Zaterdag CB gedaan, er stond 1 2 weken zwanger..Was ik blij om! Maar vanmorgen dacht ik dus nu moet de streep wel donkerder zijn! Maar hij is ongeveer net zo als die van donderdagavond, maar wel donkerder als die van vrijdag.. En pas na bijna 5 minuten werd hij zichbaar.. Bij mijn vorige zw had ik binnen 1 minuut een dikke streep 1 dag na NOD.. Nu voel ik me echt zo onzeker of alles wel goed zit.. Iemand ervaring er mee?
Hoi vind hem wel duidelijker worden hoor..ga lekker genieten en test over een paar dagen weer eens.. En gefeliciteerd
Hoop het maar! Ja ik ga dinsdag nog 1keer testen, en dan zijn mijn testen op en laat het er ook bij.. Maar hopelijk is die wel donkerder
Meis, probeer je niet te druk te maken, ik had begin deze maand precies hetzelfde, ze werden me niet snel genoeg dikker. Tot ik eens een paar dagen extra wachtte, en toen zag ik duidelijk verschil. Gewoon even wachten dus en dan nog eens testen, je zult zien dat de streep dikker is geworden!
Sommige testen zijn gewoon vaag! Ik had gister nog een vaag lijntje en de digi gegon elijk te gillen pregnant!