Mijn broertje gaat begin volgend jaar naar Australie, Nieuw Zeeland en Thailand. Ik wil hem een kleinigheidje geven, liefst iets wat ook handig is. Budget is ongeveer 15,- Hebben jullie suggesties?
Gaat het met een rugzak? dan denk ik aan praktische dingen die hij echt kan gebruiken: reiswekker zo'n ledlampje voor op je hoofd een extra geheugenkaartje voor zijn fototoestel dat soort dingen
Reisdagboek met lekkere zak drop en iets symbolisch dat hem aan thuis doet denken. Bv een hanger of zo'n pin voor aan z'n rugzak of iets anders ( klein) symbolisch wat hem aan thuis doet denken.
- kompas - zakmes - pet of hoed - extra paar schoenveters - klein verbanddoosje of tasje - Een ketting of label waar hij op aan kan geven Wie hij is, Waar hij vandaan komt, Welke talen hij spreekt, Noodnummers etc. (Voor het geval er iets gebeurd)
Hangslotje, deze kun je gebruiken voor de kluisjes in de hostels om je waardevolle spullen in op te bergen. Zelf vond ik the lonely planet ook heel handig!
Ik heb toen ook zo'n dagboekje gehad, die heb ik nooit gebruikt. Houdt hij een waarbenjij reisdagboek bij? Je kunt daar ook extra foto geheugen geven!
Dit wou ik dus ook zeggen!! Maar aan de mijne zat dan mes vork lepel... Zelf in Australië geweest om te backpacken, en heb het dus echt veel gebruikt.. Baalde toen ik het achter moest laten op het vliegveld omdat ik het per ongeluk in mijn handbagage had gestoken Had het als aandenken willen gebruiken. Of wat ook heel leuk is, en je kunt het zelf maken een boekje met foto's en stukje tekst van vrienden familie collega's. Ik kreeg dit toen ik Australië verliet van mijn reisgenoten. Heb het nu nog geweldig!!
Een lakenzak? Zie Lowland Lichtgewicht Lakenzak Mummy | Fietsvakantiewinkel.nl Ideaal om te gebruiken in je slaapzak, want makkelijk een keer te wassen en ook fijn in hostels waar je beddengoed van het hostel krijgt (en je dus maar moet vertrouwen op de hygiëne van het hostel).
toen mijn broertje een half jaar weg ging, heb ik hem een sleutel hangertje gegeven in de vorm van klompjes met al onze namen erin gegraveerd...