hallo, Op 16 feb had ik mn NOD moeten krijgen Ben nu 2 dagen overtijd normaal gesproken heb ik mn NOD altijd stipt op tijd tussen de 27 en 29 dagen! En ben dus nog nooit overtijd geweest! Heb last van de volgende symptomen! Hoofdpijn Veel dromen Ongiachtig gevoel in de onderbuik met af en toe steken Veel last van watterige ( witte ) afscheiding... gewoon een nat gevoel daar beneden af en toe steekjes in de borsten Wisselende humeur soms sjagie dan weer super lief Vettig haar Wie zijn er nog meer een paar dagen overtijd! Groetjes Dolfijn
hoi, ja hoor, ik ook ! 17e was mijn NOD. heb ook vettig haar......maar dat komt omdat ik gister geen zin had om het te wassen hahaha. heb afentoe last van mijn borsten, opgezette buik, mijn humeur wisseld met de seconde maar dat komt denk ik omdat ik een week vrij heb gehad en morgen weer moet werken hahaha.....nee hoor geintje heb het erg leuk op mijn werk. wat ik wel erg heb is last van warm/koud/warm/koud.....mijn temp is nog niet gedaald. maar ja de test was duidelijk: negatief ! wachten tot de duivels nu komen en anders volgende week weer eens testen. heb jij al getest?