Ik heb nu 2 dagen een heeeel klein beetjebruin verlies gehad. Normaal gezien heb ik altijd een cyclus van 28 dagen, maar ik heb 12/13 jan een MK gehad. Dus kan goed dat het in de war is. Kan ik nu weer opnieuw beginnen met tellen? Of moet ik wachten tot helder verlies? Ik weet eigenlijk zeker dat ik niet zwanger ben, helemaal geen symptomen enzo...
Eigenlijk zou ik het niet zo goed weten. Volgens mij mag je het pas als ongi beschouwen als het helder bloed is, dit kan nog oud bloed zijn. Je kunt dit voor de zekerheid ook even aan de verloskundige op deze site vragen.
Bedankt heb het aan de verloskundige gevraagd. Ben benieuwd. Wil verder gaan, maar schiet niet op zo!
Hoi AnneLiesje, Op 22 december heb ik een miskraam gehad. De gynaecoloog vertelde me dat je na een miskraam binnen 2 tot 6 weken weer ongesteld wordt. Ik dacht ongesteld te zijn geworden na 2,5 week. Toen had ik echter een paar dagen alleen wat bruinig bloed. Weer 2,5 week later werd ik echt ongesteld. Ik ga er vanuit dat die eerste keer bloedverlies een restant is geweest van mijn miskram. Misschien is dat bij jou ook het geval. Groetjes, Renée