wie zijn er ook 5 week zwanger? welke klachten heb je?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door ProudMom28, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht

Wauw kapedi, heb je vaak gezien op het forum. en zie je nu hier.....GEFELICITEERD!!!!!!! WAT GOED JOH! GENIER ER LEKKER VAN HE!Liefs Vita

2. assie74

assie74 Lid

8 nov 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik kom mee ook even melden. Heb maandag getest en ben nu ook zwanger van de 3e!
    Klachten: vorige week hoofdpijn en borsten gingen opzetten. Ook gevoelige baarmoeder (ongi gevoel) en onderrug. Verder gevoelige liezen bij grote stappen zetten.

Iedereen hier gefeliciteerd!

3. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

5. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo,

Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Ik ben nu ruim 5 weken zwanger (aldus de huisarts) ik denk dat ik pas in begin week 5 zit omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Ik heb geen idee wanneer ik ongi had moeten worden, dus is lastig rekenen. Ik mag 23 december al naar de VK.
    Ik heb 7 december duidelijk positief getest in ronde 4.
    Erg blij maar tegenlijker tijd ook erg bang. Ik kan nog niet echt genieten, bang dat ik me teveel hecht en het daarna fout gaat terwijl ik daar geen rede toe heb want het voelt goed...herkennen jullie dat?
    verder heb ik last van : zere borsten, misselijkheid (met vlagen), steken in mijn buik vooral richting zij en rond de navel, puistjes, rommelende darmen en ik ben heel snel moe ('s nachts daarintegen kan ik weer niet in slaap komen).

groetjes Dorianne

6. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    om met vrouwen te spreken die in dezelfde periode zitten kun je in het forum van zwangerzijn naar het item bevallingsdata. daar staan dan bijvoorbeeld augustus2010 mama's is erg leuk want dan kun je elkaar volgen en vergelijken en klagen over kwalen.

7. woman21

woman21 Nieuw lid

6 dec 2008
    4
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Allemaal,
    Ten eerste iedereen van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschap....!
    ik ben ook 5 weken zwanger van mijn eerste kindje............!
    ben echt heel blij gelukkig en voldaan want mijn kinderwens was/is groot, het kwam wel erg als een verrassing mijn vriend/ex vriend waren net als goede vrienden gestopt met onze relatie alleen toen werdt ik niet ongesteld dus ach ja maar even een testje doen met de gedachten het zal toch wel niet en ja hoor wel dus wel 100 keer op het plaatje gekeken wel zwanger/niet zwanger uiteindelijk besefde ik jaa ik ben zwanger..........................................

en sinds ik het weet, heb ik erg last van een honger gevoel eet ook veel meer dan voorheen...
    krijg s,morgens erg moeilijk iets naar binnen en als ik dan gegeten heb ben ik wel missenlijk....
    s, middags erg moe maar niet kunnen slapen en s, avonds ook veder me borsten zijn groter en steviger wel een grote plus punt haha
    en ook me broeken beginnen straker te zitten en hoe het kan weet ik niet maar me buikje begint te groeien en het gaat gewoon niet weg heerlijk gewoon...............!
    dus meiden ben blij dat ik bij de club mag horen nu maar afwachten wat er allemaal nog komen gaat maar heb er gewoon onwijs veel zin in...............:D

8. butterfly100

11 dec 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    #28 butterfly100, 12 dec 2009
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
    sorry heb hem dubbel geplaats vandaar

9. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Lieve Allemaal,

Welkom, ik lees heel veel erkenning dat is fijn want zo sta je er niet helemaal alleen voor.

Alle nieuwe dames van harte hoor leuk he zwangeren. Ik ben mischien nu net 6 weekjes maar vind het super leuk en voel echt weer van alles haaruitval en menstruatieachtige steekjes pijntjes, mijn boops zijn niet heel erg pijnelijk maar voor mijn gevoel wel gegroeid.

Dikke knuffel Wilma

10. butterfly100

11 dec 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal
    van harte gefeliciteerd allemaal
    heel spannend he

ik ben 6weken
    heb last van gespannen borsten branden een beetje misselijk en een beetje rusteloos.
    ik moet 23 dec naar de gynecaloog,hoop zo dat alles goed is
    had paar mnd geleden afwijkende cellen pap3b en cin111
    ben er ook aangeopereerd
    lts uitsrijkje was pap2a en boem nu ineens zwanger een wondertje he......maar ook een beetje angstig ben ik
    3jaar geleden al een miskraam gehad van een tweeling
    dus pfff afwachten en hopen op goed nieuws de 23 ste dec
    fijne dag allemaal

11. gsuus82

gsuus82 Lid

8 dec 2009
    17
    0
    0
    student
    Steenwijk
    Jaa!! Nog net geen 5 weken, maar op en top zwanger..
    Honger,honger en nog eens honger.. en net als bij mijn eerste enorme trek in eiersalade..
    Verder hele dag harde tepels,klein beetje misselijk en enorme emo buien...
    Iedereen, geniet ervan!!

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Thanks Vita, hopelijk kan jij ook snel overstappen. Ben er ook zo blij mee hihi

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deel Deze Pagina