Miskraam toen ik stond in te checken.. Op naar ronde 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Louska, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louska

    Louska Lid

    30 jun 2007
    46
    0
    0
    Recruiter
    Rotterdam
    Nou, ik zou testen in Rome, erg romantisch...... Dachten we..
    Nou dat liep even anders. Ik werd ongesteld toen ik stond in te checken, ik buikte op mijn koffer op de band te leggen en OEPS! voelde het zooo lopen! IIEEHHH!
    Moest eerst nog een uur wachten voordat ik uiteindelijk naar een WC kon rennen (duane was enorm druk). Toen ik uiteindelijk zat lag er een klein kwalletje met veel bloed. Omdat ik jaren geleden ook een miskraam had gehad, wist ik gelijk dat dit er weer een was...

    Even een kleine domper... Maar ja, tis natuurlijk erg maar wel heel goed van mijn lichaam dat ie werkt. Slechte eitjes worden verwijderd, goede eitjes worden vastgehouden..
    Ben nu weer een 3,5 week verder en aanstaande maandag kan ik weer testen.. Vol moed op naar ronde 2!

    (Aangezien we onze 2e zwangerschap als een verassing voor onze omgeving willen, kon ik r niet over praten.. Hier wel.. Eindelijk mijn ei ff kwijt.....)
     
  2. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Veel sterkte en plezier in de volgende ronde!
     
  3. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Oh meid, das geen leuk begin van de vakantie :(
    Fyn dat je zo positief blyft!
    Suc6 in de volgende ronde, gelukkig nog maar een paar daagjes voor je kunt testen!
    Heb je al verschynselen dat het raak is?
     
  4. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Sterkte!
     
  5. Louska

    Louska Lid

    30 jun 2007
    46
    0
    0
    Recruiter
    Rotterdam
    Nou verschijnselen.. nu je het zegt..
    Ik heb gisteren een woordenwisseling met mn vriend gehad over echt helemaal niets! Hebben we nooit! haha.. Wel tijdens mijn eerste zwangerschap.. Dus wie weet..

    Verder ben ik afgevallen en denk ik dat mijn borsten pijn doen..
    Echt psygisch denk ik hoor.. Hahaha.. Je wilt het dan zoooooo graag dat je alle dingen die je voelt meteen verwijd aan je "zwangerschap".
    Wel grappig hoor.. had ik niet van mezelf verwacht haha!

    Wat heb jij trouwens een leuke tekst: Ei gedropt nu in de wachtbank ofzo? Erg geestig! hahaha
     
  6. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    da's balen meid, maarre misschien dat de naam van je topic iets te is?

    Ik bedoelje wilde in Rome testen, maar je werd al ongesteld toen je op het vliegveld stond...

    Vindt het woord miskraam altijd zo heftig weet ff niet hoe uit te leggen...

    je weet niet of je een bevrucht eitje hebt gehad, dat wat jij hebt gezien kan heel heel erg goed gewoon een wat groter stolsel zijn geweest van je slijmvlies wat heel normaal is...

    33% van de vrouwen heeft wel een bevrucht eitje maar dat mond niet uit in een zwangerschap. Je hebt geen positieve test gehad niets ,dus ga er gewoon van uit dat het misschien de volgende ronde raak is meid...

    wens je alle goeds en dat jullie maar gauw zwanger mogen zijn, (misschien maandag al) maar ja kon het niet laten om te zeggen dat ik de tekst miskraam bij inchecken iets te heftig vond zeker gezien er genoeg vrouwen zijn die toch een andere voorstelling hebben bij een miskraam....

    (hoop dat je het niet verkeerd opvat meid)

    succes met zwanger worden
    liefs smoekie
     
  7. Louska

    Louska Lid

    30 jun 2007
    46
    0
    0
    Recruiter
    Rotterdam
    Commentaar mag altijd toch?! Daar is een forum voor...!
    En ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor.. Echt...

    Alleen het zag er precies hetzelfde uit en ik was een week overtijd en we hadden thuis (ik dan stiekem) een test gedaan al en daar verscheen een heeeeeel licht streepje.. Dus door dit allemaal had ik mijn conclusie getrokken.. ook omdat heel veel vrouwen niet door hebben dat ze een miskraam hebben gehad...

    Maar misschien heb je gelijk en heb ik mijn conclusie te snel getrokken..
    Feit blijft dat het niet prettig was ! hihi..

    Thanx voor je responce en je gelukswensen.. Doet me goed!
    xxx
     
  8. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ach meid, nog een paar dagen dan is het alweer maandag :)

    en bedenk mocht het idd een bevrucht eitje zijn geweest, zal het toch ongetwijfeld zo zijn dat je vandaag of morgen (maandag misschien) positief zal testen...en dan gewoon overduidelijk... ;)

    succes
     
  9. Louska

    Louska Lid

    30 jun 2007
    46
    0
    0
    Recruiter
    Rotterdam
    Nou inderdaad, we proosten op een goede afloop! haha..
    Oh nee, moet dan mijn roseetje laten staan... :)

    Je stukje heeft me wel aan t denk gezet hoor.. Ik bedacht me daarna pas hoe het eventueel zou overkomen op dames die al zooo lang proberen en dan na een paar weken een miskraam krijgen.. Dat is helemaal erg!

    Dus dames, sorry..
     
  10. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Vervelend dat dit moest gebeuren, ik wens je veel sterkte toe. Ik vind het knap dat je gewoon nuchter blijft.
     
  11. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Heel veel succes met testen maandag. En laten we hopen dat het vorige vruchtje een mooi plekje heeft gemaakt voor een nieuw wondertje!
     
  12. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb het vorige maand gehad, was een week overtijd en een hele lichte positieve test. Nu moet ik gelijk naar de gyn als ik zwanger ben en toen ik daar vrijdags kwam begon ik net met bloeden, die middag is alles eruit gekomen. Op dinsdag moest ik terug komen bij de gyn en ik zei gelijk het is een verkeerde innesteling geweest, waarop hij mij corriceerde en zei nee een vroege miskraam.

    Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je maandag positief test.

    groetjes
    conny
     
  13. Louska

    Louska Lid

    30 jun 2007
    46
    0
    0
    Recruiter
    Rotterdam
    Dank jullie wel voor de steun!

    En ja, ik denk dat je er wel nuchter onder moet blijven.. Een miskraam is natuurlijk ECHT niet leuk, maar wel een teken dat je lichaam werkt zeg ik altijd maar....

    Hou jullie dus op de hoogte! Ben heeeeeeeel benieuwd!
     

Deel Deze Pagina