Wie zijn er ook uitgerekend in Januari 2011

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlinder, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    #1 Vlinder, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    Hallo meiden,

Het lijkt me super leuk hier met andere zwangere dames te kletsen,die ook uitgerekend zijn in Januari 2011.
    Wij zijn uitgerekend op 24 Januari 2011 en deze zwangerschap is voor ons heel spannend.
    Wij hebben helaas 10 miskramen gehad en 7 november 2008 ben ik met 22 weken en 4 dagen bevallen van Jesse Joshua,hij was helaas niet levensvatbaar en is na 61 minuten in mijn vriend zijn armen gestorven.

Nu ben ik alweer 24 weken en 4 dagen zwanger en ik begin nu echt te geloven dat het deze keer goed gaat,dit kleintje mogen wij in Januari levend en gezond in onze armen sluiten.Ons kleintje doet het heel goed en beweegt,gelukkig,ook volop.Het is zo fijn dat we hem/haar nu voelen bewegen,dat geeft ons toch een stukje meer zekerheid,en ik word erg gelukkig van al het getrappel in mijn buik:D.
    Ik mag iedere week naar het ziekenhuis voor controle,de ene week gaan we naar de gyneacoloog en de andere week gaan we naar de verloskundige,ik word gelukkig heel goed in de gaten gehouden en ik mag 24 uur per dag bellen als ik het niet vertrouw.

Hopelijk komen er hier meer dames mee kletsen,dat zou echt erg gezellig zijn.:)

2. Zina

Zina Niet meer actief

heey meis, kom anders in ons topic kletsen. Januari mama's 2011, staat bij bevallingslijstforum.
    Groetjes!

3. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Jeetje, wat een verhaal zeg!! Heftig. Gaat vast goed komen deze keer!
    Ik ben 16 jan uitgerekend en heb al 2 jongens van bijna 5 en 6 jr oud. Dit is mijn 4e zwangerschap, heb in dec vorig jaar een MA gehad.
    Lijkt me leuk om mee te kletsen en te horen wat iedereen meemaakt of wat voor kwaaltjes er voorkomen etc.
    Met mij gaat alles tot zover ook goed, ben alleen vandaag gevallen en dat vond ik wel ff heftig. Ik wacht nog steeds op een duidelijk signaal dat alles daarbinnen in orde is. Ik vertrouw erop dat het goed komt......

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je kan je inderdaad aansluiten bij jouw maand bij bevallingslijstforum.
    Deze doe ik dicht.
    Elmo

Deel Deze Pagina