ik heb door een ongeluk me bekken gebroken en verbrijzeld nu ben ik opzoek naar andere die dit ook heeft mee gemaakt groetjes flower
neej neej is al een tijd geleden maar zoek mensen die ook geopereerd zijn eraan ik blijf heeel veel pijn houden enz
Het nichtje van mijn man heeft onlangs een ongeluk gehad waarbij haar bekken gebroken zijn, zij hoeft alleen niet geopereerd te worden... Maar als ik je foto zo zie dan kan ik me voorstellen dat je er veel last van hebt... ik heb bekkeninstabiliteit maar mijn botten zitten gelukkig nog goed aan elkaar... Heb je daarna je zoon gekregen? Hoe ging dat in je zwangerschap?
met mijn zwangerschap had ik echt veel minder pijn raar he.. mischien door het hormoon ofzo ik ga nu weer de molen in want heb gewoon veel pijn nog wordt er gek van
sjeetje ziet er heftig uit die rontgenfoto! hoop voor je dat iemand je vraag kan beantwoorden, heb er zelf gelukkkig geen ervaring mee... ps kon je wel op natuurlijke weg bevallen?
Misschien omdat je bekken dan juist weker wordt? Jeetje zeg, heel akelig. Kan me voorstellen dat dit niet zomaar over is. Alsnog sterkte!
Denk het idd ja, dat weker worden. Hier schiet namelijk juist mijn knie uit de kom als ik zwanger ben omdat alles weker is.
Misschien reageert je lichaam op het materiaal wat er in zit? Ik heb pennen in mijn knie gehad en had daardoor continu pijn. Volgens de arts probeerde mijn lichaam het af te stoten. Na het verwijderen verdween de pijn als sneeuw voor de zon. Weet alleen niet of dat in jouw situatie mogelijk is?
Maar ze.zeggen.dat het matriaal wat in je lichaam zit niet afgestoten kan worden ondat het speciaal gemaakt.is.. denk alleen zelf dat ik.niet.zonder me plaat kan hihihi dit omdat me.bekken echt verschoven waren en.er geen.botgroei tussen kwam hebben ze een stuk uit me heup weggenomen... hihihi continu.zwanger zijn neej dank.je hihiji
niet zelf mee gemaakt, maar wel veel verzorgd. Ik werkte op een revalidatie. Ik weet het heel erg pijnlijk is.
Ik kan me zo voorstellen dat je nu, naast dat het een zwakke plek is, ook aan het ontzwangeren bent en al die spieren erom heen ook nog weer aan moeten sterken. Maar dat is maar een hersenspinsel van me, ik heb mensen met een breuk verzorgd, maar er verder eigenlijk geen verstand van. Je zal denk ik wel fysio en al dat soort dingen gehad hebben? Ik zou aan de bel trekken bij mn arts, maar dat doe je geloof ik al. Succes.
Ik heb het niet gehad maar mijn vriend wel het is al 10 jaar geleden maar heeft er als het koud is of nat best veel last van. Niets helpt alleen maar zorgen dat het lekker warm blijft dat scheeld een beetje.