Als de baby wordt geboren, willen wij onze dochter (3 jaar) een cadeautje geven. Wat is nu een leuk idee, wat hebben jullie gedaan? Vind t wel moeilijk, ook omdat ze pas jarig is geweest..
Ik dacht ook aan een poppen set, pop, kleertjes, bedje, badje, wandelwagen, fiets zitje, dan geeft iedereen iets en kun jij daarna alles samen met haar doen.
Ik lees mee! helaas speelt onze zoon niet met poppen ha ha. Wel sneu dat pop altijd op de trap moet slapen , hi hi
Was ook mijn eerste ingeving: een echte baby-pop en benodgdheden. Ik zie geregeld dat de oudste toch mee wil doen met alles omm en rond de baby. Om ze toch betrokken te laten voelen kunnen ze zo alles mee doen met hun eigen baby...
Inderdaad, een pop met alles erop en eraan Zie het bij mn nichtje van bijna 3 ook, die is sinds 2 weken grote zus en alleen maar bezig met poppen etc. Ze is volgende week jarig en krijgt van ons een kinderwagentje, nu gebruikt ze haar blokkenkar namelijk
@live; Wij hebben onze zoon ook een simpele pop gegeven. Je hebt in veel winkels voor een paar euro al een kleine pop (voor het geval hij er niets mee wil). We hebben een mooi exemplaar met blauwe (!) kleertjes. Niet echt tuttig dus
Misschien is een stickerboek? Ze moet qua tijd natuurlijk best wel wat inleveren, zeker in het begin. Zo'n boekje met platen waar ze de stickers zelf bij moet zoeken is misschien wel leuk om dan samen met papa of mama te doen als de baby eventjes slaapt .
Ik heb hier voor Thirza een pop klaarliggen, die dezelfde kleertjes aankrijgt als de baby: pop is 46 cm en past dus een maatje 44, dus bij prenatal 2 gelijke setjes gescoord
Bedankt voor alle reacties! Dat idee van een pop is wel erg leuk, maar mijn dochter speelt tot nu toe niet met poppen dus nog ff kijken wat we gaan doen
Ik heb er nooit aan gedacht om mijn kids wat te geven als er een baby kwam, maar vind het wel een leuk idee! (alleen nu zijn ze te oud om een pop te geven die dezelfde kleertjes als de baby aan kan, ze zien me aankomen hahaha!)
Hier wordt ook niet heel veel met de poppen gespeeld, (meer met barbie, littlest petshop en little people), maar ik verwacht dat ze straks, zoals met veel dingen, mij wel na zal willen doen Vandaar toch een pop erbij. Speelt ze er niet mee, dan is dat pech, zien we dan wel weer wat dan wel
Uiteindelijk denk ik dat het niet eens zo uitmaakt wat je geeft. Soms ik het ook goed om wat vaker iets met haar te ondernemen (bijv. de papa). Ik zie het nu ook met mn nichtje van bijna 3, die is natuurlijk onwijs aan het uitsloven, af en toe echt een draak! Maar wat wil je, ineens zo'n klein ventje erbij die ook aandacht opeist! Dus gaat mn broer deze weken vaak met haar weg (ff Ballorig, de speeltuin, neemt haar mee als hij ff weg gaat etc.) om toch dat stukje aandacht te geven.
hier ook pop gegeven met wandelwagen....echte flesjes van avent (die kleine) en kleertjes maat 50 en echte luiers maat nul.....ze vind het helemaal leuk!! doet mij precies na..lief!