Ik heb vannacht gedroomd dat ik aan het bevallen was een van een jongetje, gezond en wel! Op de kermis nog weg! Maar ik ben wakker geworden met een constant gevoelige baarmoeder(geen kramp), steken in mijn vagina die doortrekken naar mijn anus. Wie kan mij geruststellen, ben zo bang dat het straks een miskraam is omdat ik mee afgelopen dagen veelste veel heb lopen druk maken!!! Help
Ik lees even mee. Heb er sinds een paar dagen ook last van. Weet ook niet wat het is. Met de baby is alles goed en ik ben morgen 17 weken. Miskraam weet ik dus niet hoor Zelf denk ik aan de banden en het groeien van de baarmoeder.
Bij jou kunnen het je banden zijn, maar bij mij... ik ben pas 6 weken! Het voelt alsof er een harde pijnlijke bal in mijn onderbuik zit!
Niet twijfelen. dat is bandenpijn. en ik looop er al mee sinds begin van de zwangerschap en het wordt er niet beter op
Had er in het begin ook last van na een week of 8 werd dat steeds minder. je krijgt geen mk omdat je je zorgen maakt hoor. onzekerheid hoort er bij, maar probeer het in perspectief te stellen.
Maar ik heb al 2 kids gehad, mijn banden zijn ver zat uitgerekt denk ik dan Maar het is echt een pijnlijke bal in mijn buik, zachtjes drukken boven mijn schaambeen doet zeer. Als ik opsta schiet het naar mijn vagina en anus. Dit is toch geen bandenpijn? Dat zit aan de zijkanten, dat doet zeer bij niezen e.d. Ben er toch niet helemaal gerust op.
Dan kan je het beste even de VK of HA bellen Mijn bandenpijn zit ook echt niet aan de zijkant. Het is meer bij mijn schaamstreek en liezen. De eerste weken had ik last van een soort menstruatiepijn. Dat was het rekken van de baarmoeder. Nu lijkt het daar op, maar trekt het meer in mijn benen. Nogmaals: als je het niet vertrouwt gewoon even langs een deskundige Hier kunnen we natuurlijk nooit uitsluitsel geven op basis van alleen wat woorden!
Kan eventueel nog een blaasontsteking zijn of zo. Ik zou gewoon even de vk of huisarts bellen. Just to be sure.