wie zijn ook net begonnen zwanger te worden??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mjansen, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik ben 25 januari van dit jaar gestopt met de pil. Na een paar dagen al ongesteld, en meteen een regelmatige cyclus na 17 jaar pil gebruik.

2. Ouarda24

Ouarda24 Nieuw lid

29 apr 2009
    2
    0
    0
    Wij zij ook net begonnen, deze week is mijn 2e ronde. Ik zwilde er eerst niet zo mee bezig zijn, maar helaas doe ikd at wel. Ik heb echt zitten berekenen wanneer nou mijn vruchtbare periode is. En gisteren en vandaag is erg inmportant, dus filnk geklutst deze week.
    En nu is eht weer afwachten.....ik heb het nog niet verteld aan iedereen, anders krijg je die vragen elke maand en en??? Daar heb ik geen zin in, maar wens iedereen veel succes en dat iedere koppel die zwanger wil worden ook gauw zwanger wordt.

3. ikke01

ikke01 Lid

28 feb 2009
    39
    0
    0
    Mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een kindje. Ik ben in januari gestopt met de pil. Zit nu in de 4de ronde. Mijn cyclus loopt langzaam op 27-30-33-? Weet dus niet zeker wanner mijn eisprong is. Zal ergens in deze week zijn denk ik.

Veel mensen weten dat we bezig zijn. Familie, vrienden, collega's. Er is geen gevraag elke maand. 1 collega heeft ongeveer dezelfde cyclus als ik, dus die vraagt het wel, maar dat maakt me niks uit. Vind het niet erg om te zeggen dat het niet gelukt is. Ben er niet heel erg mee bezig.
    De 1ste maand overigens wel, maar daarna werd het minder. We zien wel wanneer en of het lukt. Zou mooi zijn als het snel lukt, en zo niet dan zien we daarna wel verder. Niet dat we er onverschillig over denken, maar het komt wanneer het komt.

Hebben al wat baby kleertjes in ontvangst mogen nemen, van mensen die niet konden wachten, dus dat is wel leuk.
    Hoop dat het bij iedereen goed mag gaan, en dat we niet al teveel stress zullen heben.

4. zus01

zus01 Niet meer actief

Ook net begonnen! Gaan nu ronde 3 in. maar eigenlijk pas de 2e..de eerste ronde waren we niet bewust bezig met klussen. Ik heb nu wel een cyclus van 26 dagen, die voor het klussen nog 28 was.

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we zwanger zijn! Hopelijk heb ik m'n leeftijd niet tegen (35...) :(

1 vriendin van mij weet het, verder niemand. Iedereen om ons heen had het al min of meer opgegeven dat we ooit aan kinderen zouden beginnen, des te groter de verrassing als het wel lukt en zo niet, dan is ook niemand teleurgesteld!

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Hoi,

ik ben in november gestopt met de pil omdat ik mijn lichaam ff een paar maanden rust wilde geven omdat ik 10 jaar de pil gebruikt heb en mijn partner er nog niet echt klaar voor was. Ik heb maanden mijn cyclus in de gaten gehouden en is precies 28 dagen. eind maart gaf mijn partner aan er nu toch echt voor te willen gaan. Bleek ik dus 4 april mijn ei te hebben gehad en ben dus zwanger geweest. Helaas is het mis gegaan met 4.3 week. (21 april) Volgens de arts ben ik nu helemaal schoon zoals ze dat noemen. Dit is echt heel vervelend en wens je niemand toe.

Ik was er ontzettend mee bezig om zwanger te raken, ik wilde het zo graag. Soms denk ik wel dat het zo heeft moeten zijn want ik ben toch een beetje minder enthousiast geworden en dat merk ik wel aan mijn lichaam dat ik toch wat minder gestrest ben enzo.

Dus dat zou ik aan iedereen mee willen geven die er net zo als ons voor t eerste kindje gaan. Geef het de tijd en maak je zelf niet gek.

Veel suc-6 allemaal.

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik als beginneling had nog een vraagje :D Vanaf wanneer tellen jullie? Gelijk na het slikken van je laaste pil en dus +/- 2 weken na je ongesteldheid van de laaste strip of pas als je de eerste keer weer 'natuurlijk' ongesteld bent geworden?
    Het is theoretisch toch mogelijk zwanger te worden gelijk na het stoppen van de pil, maar ik heb het idee dat dat maar weinig voorkomt...

En hebben jullie ervaringen met het slikken van Teunisbloenoliepillen?

Ach, misschien moet ik er niet zo mee bezig zijn, maar tja, dat blijft lastig, haha.

7. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Wij zijn in maart gestopt met de nuvaring (anticonceptie) en zijn nu aan het kijken wat voor cyclus ik heb. Momenteel is hij netjes 27 dagen. Nu is het maar wachten tot manlief aangeeft er ook 100% klaar voor te zijn :)

8. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    herkenbare verhalen zeg.
    Ik heb 13 jaar de pil geslikt, ben nu 27 jaar en voor mijn gevoel de hoogste tijd om voor een kindje te gaan. mijn vriend wilde het al eerder maar ik was er nog helemaal niet aan toe. Veel familie en vrienden zeidem steeds dat het voor ons de hoogste tijd werd. Ik ben nogal eigenwijs aangelegd en riep steeds hard dat we voorlopig nog even wilden wachten.Ook daarom wil ik niemand vertellen dat we ermee bezig zijn.
    ik herken het feit dat ik nu erg met zwanger worden bezig bent, wil dat het meteen lukt etc. Ik merk dat ik echt op moet passen dat ik me niet te veel mee moet laten slepen [-X !!
    succes allemaal!

9. Wheelee

Wheelee Lid

6 mei 2009
    6
    0
    0
    Bijna afgestudeerd
    Rotterdam
    Hallo allemaal,

Wij hebben ook besloten om te proberen zwanger te raken. Ik ben ik februari gestopt met de pil en afgelopen maand hebben we het voor het eerst geprobeerd. Toch ongesteld geworden maar adt wist ik eigenlijk al van tevoren, omdat mijn eisprong al geweest was. En ik had hem gevoeld. Deze maand weer een nieuwe poging. Erg spannend allemaal. Ik ben rond de 13e het meest vruchtbaar dus dan gaan we het zeker proberen.
    Succes allemaal!!
    groetjes!!! :D :D :p

Deel Deze Pagina