Ik ben op de uitgerekende datum (17 Maart) bevallen, en het valt me op dat een hoop mensen (huisarts, consultatiebureau, ziekenhuis) dat bijzonder vinden omdat maar 5% van de vrouwen op de uitgerekende datum bevalt wordt steeds gezegd. Nu ben ik benieuwd wie er nog meer op de uitgerekende datum bevallen is.
Ik, de bevalling werd ingeleid, dus helemaal spontaan was het niet. Maar het was wel de uitgerekende datum!
Ik bij de eerste! Erg grappig want iedereen reageerde ontzettend verbaasd toen we vertelden dat onze dochter geboren was. Was de avond daarvoor ook nog op een feestje geweest, dus veel mensen hadden me kort ervoor nog gezien. Verwacht voor de tweede dus alles, behalve op de uitgerekende datum bevallen Het kan natuurlijk, maar die kans is wel erg klein.
op 6 minuten na net niet.. wel jammer..had wel graappig geweest ons 1e kindje was 2 dagen te vroeg de 2e was 1 dag te vroeg..
Mijn zoontje is 4 uur voor de uitgerekende datum geboren, hij was net iets te snel (maar dat vond zijn mama helemaal niet erg )
Volgens mijn eerste echo (8 weken) was ik precies op de uitgerekende datum bevallen, maar volgens mijn tweede echo (12 weken) 1 dag overtijd..
Hier ook eentje op de uitgerekende datum. Ons mannetje houdt net als zijn mama, niet van te laat komen!
Ikke niet, maar de vrouw van mijn leidinggevende is tot twee keer toe op de uitgerekende datum bevallen... en nee... niet ingeleid oid
Volgens de berekening van de verloskundige was ik op 3 januari uitgerekend, maar volgens de echo was ik op 6 januari uitgerekend. Omdat er maar 3 dagen verschil in zat hebben ze de datum van de VK aangehouden. Maar ik ben 6 januari bevallen, dus ik vind eigenlijk wel dat ik op de uitgerekende datum ben bevallen...
ik ben 2 keer op de uitgerekende datum bevallen, mijn beide zonen kwamen precies met 40 weken op de wereld, spontaan
Ik ben bij de middelste op de uitgerekende datum bevallen. Om 23.49 maar toch, het was nog steeds de uitgerekende datum.
Ik ben op 6 maart ook op de uitgerekende datum bevallen van ons 2e meisje! En inderdaad, hier reageert ook iedereen heel verrast! Ze vinden het allemaal heel bijzonder! En dat is het natuurlijk ook wel!