Dochter van 2 jaar is echt snot en snotverkouden. Ze hoest als een bezetene en haar ogen zijn helemaal vies en waterig. Vandaag bij de dokter geweest om haar longen te laten luisteren. Ze heeft een bovenste luchtweginfectie. Gelukkig zit het niet in de longen. Ik heb op mijn eigen verzoek wel een oogzalf gevraagd want is ronduit zielig die rode en branderige oogjes. Ze is echt nog nooit zo verkouden geweest. Ben wel wat gewend van mijn oudste kinderen maar dit is ronduit zielig. Meer kindjes die zo vol zitten en hoesten etc, Ik hoop echt dat ze heel snel zal opknappen want dit is niet fijn.
Ja, hier nog zo eentje, vanaf vorige week donderdag al, met op en af ook hoge koorts. Helemaal rode en schrale plekken op d'r gezicht van het snot en het wegvegen daarvan. Heb het ook zelden zo heftig gezien, een gewone verkoudheid, (want dat is wat het is, een bovenste luchtweginfectie ). Smerig virusje
Hier ook zo. Overigens wisselen zoon en ik elkaar af. Als hij er bijna vanaf is word ik strontverkouden en ben ik er bijna vanaf begint hij weer. Flink snotteren en behoorlijke hoestbuien (waarbij ik zelf flink benauwd bij word) het lijkt maar niet weg te gaan Ook al bij de huisarts geweest, zoon kreeg hoestdrankje en ik moet terugkomen als het lang aanblijft.
Hier ook, ze is geloof ik anderhalve week schoon geweest en sinds dinsdag hebben we weer een nieuw verkoudheidsvirus. Hoesten, snot en enorme diarree, die ontzettend stinkt! Echt niet normaal Op mijn vriend zijn werk heerst het norro virus. Dus we moeten even in de gaten houden of ze dat niet heeft. Maar vind het zo sneu. Morgen Sinterklaas op de psz. Hopelijk knapt ze vandaag wat op.
Ja hier allebei de kinderen. Vind het vooral voor de jongste zielig, voor haar kan ik nog zo weinig doen.
Wij zijn dus niet de enige.Ze heeft het ook nog nooit zo extreem gehad.Haar gezichtje is ook helemaal schraal en d'r oogjes zitten helemaal dichtgeplakt en dan die snotneuzen pff Vandaag heb ik haar ziekgemeld op de creche en blijft ze lekker thuis.Daar heerst ook enorm veel hoorde ik zojuist. Beterschap voor iedereen!!