wie zin heeft om te lachen

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Heb je niet een water of een balletjes pistool. Beetje goed mikken vanuit het raam..........

2. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik woon er gelukkig niet meer.. :)

3. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik vind dat ook niet kunnen hoor. zeker niet als er kinderen in de buurt wonen... met alleen een vest aan denken ze toch meteen aan een potloodventer??!!! hij had op zijn minst een boxer aan kunnen doen... maja mss is hij kleuren blind... wat in jou ogen grijs is, is bij hem mss wel goud ;)

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Getsie!;)

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik moet er niet aan denken mijn buurman zo te zien. Alleen de gedachte al!!!!!
    Gelukkig zijn het hele nette mensen!

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahahaha wat een reacties. ik zag hem net aangekleed zijn hondjes uitlaten en kreeg toch weer dat beeld op mn netvlies hahahaha. volgens mij kan ik hem nooit meer fatsoenlijk zien. bah het was echt goor. echt zon rare kromme grijze snikkel. bah!

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Maar dat die man dat deed is toch niet normaal, toch? Hij was vast verward/ dement of niet helemaal goed. Anders doe je zoiets toch niet?

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou verward en dement is ie zeker niet. het is gewoon een aparte vent die ook altijd met iedereen overhoop ligt. om een voorbeeld te noemen: jaren geleden was er hier een keer een feest van de voetbal. mijn pa en ma waren daar met een stel vrienden en stonden gezellig een biertje te drinken in de feestttent. op een gegeven moment riep mijn vader die vent ( hij deed oberen in die tent) dat ie nog een blad bier mocht komen brengen. toen vroeg ie aan mijn vader en die vrienden of ze nog niet gezopen hadden ( bloedserieus, niet als geintje) terwijl mijn pa en zo echt niet bezopen waren ofzo. gewoon gezellig een pilsje. mijn vader heeft toen aan hem gevraagd of ze soms uit zijn portemenee stonden te drinken. zon type is het. altijd mekkeren, ruzie zoeken en in de belangstelling willen staan;)

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hmmm.... dat is wel apart ja.

10. tulip

tulip Niet meer actief

aaah, zo'n beeld krijg je ook nooit meer uit je hoofd, maar jij zegt om 8 uur toch. Buiten dat ik in eerste instantie om je berichtje moest lachen dacht ik daarna. Hoeveel kinderen lopen er om die tijd niet buiten, naar school e.d. En wat als niet jij maar een buurmeisje hem had gezien, ik vind het toch wel schokkend hoor.

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja vanochtend 8 uur. tja tis inderdaad gewoon belachelijk!8)

12. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    nou ben ik blij dat ik me buren niet kan zien:D

13. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou over de zeventig erg grijs wel een vest aan dan denk ik toch dat ie de rest perongeluk vergeten is;)
    Lijkt me ook dementie oid.

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hahaha :D

Dat is nog eens een hele geile goeiemorgen zou Kim Holland zeggen :D
    En nu snel verhuizen he, opschieten met die bouw!!
    Stuur je nog even een pb ;)

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    mijn overbuurman bij me moeder had een keer ze plassertje tegen het raam gedrukt, en dat zag ik toen.

schrok zich dood en ging gelijk de gordijnen dichtdoen.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Haha, oh bah, en dan nog zo'n vest aan, whahaha!
    Wij hadden eens een vakantiehuisje gehuurd in Spanje. Ik ben nogal een vroege vogel, kan gewoon niet uitslapen. Ik zat 's ochtends vroeg met mijn voetjes lekker in het zwembad in het zonnetje van de rust buiten te genieten. Zie ik bij dat huisje tegenover ons de luikjes van de ramen opengezwaaid worden en staat er een naakte vent zich pal voor het raam uit te rekken...die had dus niet verwacht zo vroeg iemand te zien. Haha, tot hij mij dus spotte, gelijk gingen die luikjes weer dicht :D!
    Onze buurvrouw heeft de luxaflex verkeerd afgesteld en mijn man heeft haar al 2 keer 's avonds in haar ondergoed gezien, haha!

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

whahahaha:D

Deel Deze Pagina