ik vind dat ook niet kunnen hoor. zeker niet als er kinderen in de buurt wonen... met alleen een vest aan denken ze toch meteen aan een potloodventer??!!! hij had op zijn minst een boxer aan kunnen doen... maja mss is hij kleuren blind... wat in jou ogen grijs is, is bij hem mss wel goud
Ik moet er niet aan denken mijn buurman zo te zien. Alleen de gedachte al!!!!! Gelukkig zijn het hele nette mensen!
hahahaha wat een reacties. ik zag hem net aangekleed zijn hondjes uitlaten en kreeg toch weer dat beeld op mn netvlies hahahaha. volgens mij kan ik hem nooit meer fatsoenlijk zien. bah het was echt goor. echt zon rare kromme grijze snikkel. bah!
Maar dat die man dat deed is toch niet normaal, toch? Hij was vast verward/ dement of niet helemaal goed. Anders doe je zoiets toch niet?
nou verward en dement is ie zeker niet. het is gewoon een aparte vent die ook altijd met iedereen overhoop ligt. om een voorbeeld te noemen: jaren geleden was er hier een keer een feest van de voetbal. mijn pa en ma waren daar met een stel vrienden en stonden gezellig een biertje te drinken in de feestttent. op een gegeven moment riep mijn vader die vent ( hij deed oberen in die tent) dat ie nog een blad bier mocht komen brengen. toen vroeg ie aan mijn vader en die vrienden of ze nog niet gezopen hadden ( bloedserieus, niet als geintje) terwijl mijn pa en zo echt niet bezopen waren ofzo. gewoon gezellig een pilsje. mijn vader heeft toen aan hem gevraagd of ze soms uit zijn portemenee stonden te drinken. zon type is het. altijd mekkeren, ruzie zoeken en in de belangstelling willen staan
aaah, zo'n beeld krijg je ook nooit meer uit je hoofd, maar jij zegt om 8 uur toch. Buiten dat ik in eerste instantie om je berichtje moest lachen dacht ik daarna. Hoeveel kinderen lopen er om die tijd niet buiten, naar school e.d. En wat als niet jij maar een buurmeisje hem had gezien, ik vind het toch wel schokkend hoor.
Nou over de zeventig erg grijs wel een vest aan dan denk ik toch dat ie de rest perongeluk vergeten is Lijkt me ook dementie oid.
Hahaha Dat is nog eens een hele geile goeiemorgen zou Kim Holland zeggen En nu snel verhuizen he, opschieten met die bouw!! Stuur je nog even een pb
mijn overbuurman bij me moeder had een keer ze plassertje tegen het raam gedrukt, en dat zag ik toen. schrok zich dood en ging gelijk de gordijnen dichtdoen.
Haha, oh bah, en dan nog zo'n vest aan, whahaha! Wij hadden eens een vakantiehuisje gehuurd in Spanje. Ik ben nogal een vroege vogel, kan gewoon niet uitslapen. Ik zat 's ochtends vroeg met mijn voetjes lekker in het zwembad in het zonnetje van de rust buiten te genieten. Zie ik bij dat huisje tegenover ons de luikjes van de ramen opengezwaaid worden en staat er een naakte vent zich pal voor het raam uit te rekken...die had dus niet verwacht zo vroeg iemand te zien. Haha, tot hij mij dus spotte, gelijk gingen die luikjes weer dicht ! Onze buurvrouw heeft de luxaflex verkeerd afgesteld en mijn man heeft haar al 2 keer 's avonds in haar ondergoed gezien, haha!