weet niet goed of het hier hoort, maar ook niet waar het anders hoort. ik heb een geluidsbestand op de pc en dat is een wav. Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan omzetten in avi,mpg of wmv? Alvast bedankt!
Ik had dat probleem ook. Ik had op interet gekeken maar kwam daar ook niet wijzer uit. Wat ik heb gedaan is het volgende: Windows media player geopend->wavbestand geopend->selecteren Opslaan als-> dan opgeslagen als .avi (gewoon de letters wav verwijderen en dan achter de punt avi typen) Ik heb het wel eerst met een proefbestandje gedaan. Als je dat niet hebt, een proefbestandje, gewoon je bestand kopieren en even een andere naam geven. Ik hoop dat het je lukt! Liefs Tanya P.S. Ik neem aan dat het met de Angelsound gelukt is
ja idd met de angelsound is het gelukt, kei mooi! alleen als ik doe wat jij zegt, ik kan niks veranderen achter de punt, want bij mij komt alleen bij bestandsnaam de naam van het bestand te staan, maar niet .wav erachter...
Nou, ben blij voor je dat het gelukt is . Ik had een heel verhaal getypt over hoe je die wav extensie wel kon zien (via een verandering in windows verkenner). Toen haperde de PC,was ik alles kwijt, las nog even terug om te kijken of hij mijn bericht alsnog had geplaatst. Zag ik dat het al gelukt was. Als het goed is kun je hem nu op internet zetten (ik neem aan dat dat de bedoeling was? ) Liefs, Tanya