Wie zit er allemaal op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Slimpie, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nobody

Nobody Lid

5 jan 2009
    21
    0
    0
    @ Bolly: balen meid..... moed houden hoor!

Hier buikkramp had 1 dag voor ik volgens de berekeningen een innestelingsbloeding moest hebben wat roze verlies, klein beetje maar, nu net weer, dus denk dat ik volgende week gewoon ongi word. Zo voelt de buikkramp ook in iedergeval + ik heb PMS dus kan op alles wat ik voel echt geen pijl op trekken. Afwachten maar...

2. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Hai .
    Nou ik heb afgelopen maandag mijn eisprong gehad, we zitten in de 6e ronde voor ons eerste kindje, en ik voel nog helemaal niks!! Nog afwachten dus
    Pantertje

3. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hallo!
    Ik wordt ook helemaal gestoord! Eerder berichten: Vorige week zaterdag bloed verlies. Ongeveer 5 dagen voor Nod. Zondag mezelf van de bank geknikkerd want het werd een ongi. Dacht ik... Zondag avond alles weg. Dinsdag wat oud bloed en mega buikpijn gehad. Ha dacht toch aan een late innesteling. Afwachten tot vrijdag (morgen). De test die ik gedaan had werd helemaal roze, en later toen dat weg getrokken was zag ik het 2e streepje (kruidvat 2v5) Gisteren een babyboom test gedaan, en een licht 2e streepje. Maar pas echt goed zichtbaar na 30 minuten. Net een nieuwe gedaan... Weer een heeeeel licht streepje! Mijn vorige van babyboom bleven WIT!!
    Ik draai hier zowat door!
    Spannend!!!

4. sanna80

sanna80 Lid

11 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    net de eerste tekenen van mijn ongi gekregen, baal zo ontzettend. dacht dat ik nu echt pijnlijke borsten had en misselijk was. voor spottingbloeding si het teveel volgens mij. februari slaan we over dus volgende maand geen spanningen.

5. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    oehhh spannend apie3, khoop voor je dat t raak is!
    Ik lig te slapen op de wachtbank.....
    Ben na 8 maanden geleden gestopt te zijn met de pil zeer onregelmatig ongesteld, dus ben doorverwezen naar gynaecoloog.
    Deze heeft bloed afgenomen en zag als aan inwendige echo dat t waarschijnlijk pcos is....
    8 maanden voor niks dus eigenlijk.
    Maargoed, 22 feb terug voor uitslagen bloedonderzoek.
    Heb dus echt t gevoel dat ik even op pauze sta.
    Lig dus laaaaaanguit op de wachtbank!!

6. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Hm spannend meiden.. En voor degenen die ongi zijn geworden; kop op! Hopelijk volgende ronde roze!

Van mijn lijf word ik ook niet wijzer. Nog steeds pijnlijke, harde borsten. Grotere tepels en blauwe aderen. Maar: 1 dag voor NOD getest: negatief. 1 dag na NOD getest: negatief. Inmiddels is morgen 3 dagen na NOD, weer maar testen. Heb nog geen ongi-signalen.

Succes aan iedereen die nog op de wachtbank zit!

7. sofie21

sofie21 Actief lid

25 jan 2010
    301
    0
    0
    nou dames ik kom me ook even aansluiten vorge week eiprong gehad en nu maar afwachten hoop het zo en ook voor jullie natuurlijk wij zitten in ronde 13 xxx

8. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoi hoi

mijn nod is 14 feb. maar ik heb al een paar dagen buikpijn of een beetje steken onderin ... (moeilijk uit te leggen). Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik gewoon ongi ga worden. Maar nu vroeg ik me af stel dat ik nu wel bevrucht zou zijn heb je dan die klachten ook? Ik heb een zoon van 7 maanden maar weet het niet meer van die zwangerschap. Hoop dat iemand me hier wat wijzer kan maken....?

9. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daaag ladiessss... NOD nadert..;.. ik voel helemaal niets... denk dus dat ik zondag gewoon ongesteld ga worden!
    Ik vind weer zoooo jammer :(

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Vanmorgen een nieuwe test gedaan. 1 van babyboom, en 1 van kruidvat.... Die van babyboom werd binnen een minuut positief!! Het is nog altijd een licht streepje, maar stukken duidelijker dan de vorige! Die van de kruidvat bleef negatief. In daglicht (vannochtend was het nog donker) kan je een heeeeeeeeeeel licht streepje zien. Hier dus nog geen steek wijzer! Die van kruidvat zijn toch gevoeliger dan die van babyboom? Maar ik blijf een beetje hoop houden. De babybooms bleven eerder helemaal wit, en nu toch al 3 x een streepke!!
    Tja..... Nog maar wat langer afwachten. Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor!

11. Nobody

Nobody Lid

5 jan 2009
    21
    0
    0
    Nou volgens mij kunne we je dan feliciteren, donker of licht streepje, en streepje is een streepje!

12. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    @Apie3: Wauw zeg wat spannend!!!!!!
    Ik duim voor je, maar ik denk dat ik je al voorzichtig kan feliciteren!!!!
    Ik ga morgen weer een testje wagen mocht m'n temp niet gezakt zijn.....

13. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik denk ook dat we je kunnen feliciteren:)
    dus bij deze apie

14. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    yeaahhhh APIEEE heel voorzichtig gefeliciteerd!
    Maak een afspraak met de dokter, dan kan je dan eventueel een bloedtest doen, dan weet je het gelijk zeker ;)

15. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Heey Apie,

een streepje is een streepje idd :)

Ik kan het weten,want nu ook met 11 dagen overtijd blijven mijn testen super licht streepje positief.

Ik feliciteer je dus ook heel voorzichtig,
    ik ga duimen draaien meid :)

groetjes Bianca

16. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Biancavm... ben je al naar je huisarts geweest?

17. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

Ik wordt ook van het bankje afgeknikkerd!!!!!!
    Ongi is helaas begonnen..

Dames die er ook afliggen, tot de volgende ronde!!!

groetjes loes

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    hoi dames, ik voeg me ook even bij jullie, zit nu op de wachtbank en het wachten duurt erg lang....

heb wel last van trekkerig gevoel en de laatste dagen ook last gehad van steken in mijn onderbuik, de ene keer rechts dan weer links en dan weer mijn hele onderbuik...lopen deed de afgelopen dagen gewoon zeer:S

19. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, nog even een vraagje voor de volgende rond.
    Gister ben ik begonnen met licht roze bloedverlies, vandaag wat meer en verwacht dat het morgen overgaat in echt bloeden.
    Tellen jullie dan je eerste dag vanaf gister of vanaf morgen als het echt doorbreekt?

groetjes Loes

20. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Onder het onderwerp NOD kun je mee praten met de meiden die rond dezelfde tijd kunnen testen etc... dan kan je goed vergelijken

Ikzelf heb maandag mijn NOD... heb vage klachten.. maar kan er geen touw aan knopen... de test zal het zondag uitwijzen

Deel Deze Pagina