Ben maar meteen zo brutaal geweest om de lijst te kopiëren, want het gaat bij mij om mijn 2e kindje Ikhouvanjou heb ik er nu bij onderaan gezet... Doe ik het wel goed zo?? En wat betekent rood en rose tekst?? 4 febr: Bounce, 1e ronde, 1ste kindje 5 febr: Ospiri, 7de ronde, 1ste kindje 5 febr: MamavanJill, 3eronde, 2e kindje 6 febr: Naomi1971, 4de ronde, 1ste kindje 7 febr bolly. 26 ronde , 1ste kindje ( 1 dag overtijd nog niets ) 7 febr: Wijfie79, 5e ronde, 1e kindje 7 febr: Suuzie2, 3e ronde, 1e kindje 8 febr: WLE, officieel 13e, 1e kindje! 8 febr: Stella84, 3e ronde, 1e kindje 9 febr: Fleur1976, 1e ronde clomid, 2e kindje! 9 febr: Puckie, 6e ronde 3e kindje 9 febr: Debster84 3e ronde (lange cycl officieel 5mnd)2e Kindje! 10 febr: Keeley, 2e ronde, 1ste kindje 11 febr: Cindies27, 3e ronde clomid, 1e kindje 11 febr: Ricmar94 ... ronde 1e kindje 12 febr: Lovelyrose, 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: Slimpie- 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: pioen, 1e ronde, 2e kindje 13 febr: Mirtjuh, 11e ronde, 3e kindje 13 febr: Loes1983, 1e ronde na mk, 1e kindje 13 febr: Lex, 5e ronde na mk, 1e kindje 14 febr: elienvl, 3e ronde, 1e kindje 14 feb: Anonym, 1e ronde, 2e kindje 15 febr: Vlinder1981, 6e ronde, 1e kindje 15 febr: Newlywed2010, 6e ronde(1e ronde clomid 50) 1e kindje 15 febr: Germar, 5e ronde, 2e kindje 16 febr: Kara, 5de ronde, 1ste kindje 18 febr: Jillan, 5e ronde, 1e kindje 19 febr: xxPetra, 6e ronde, 1e kindje 19 febr Pasjuh,mk juni 2010 en sindsdien aant proberen.. 1e kindje 19 febr: pantertje, 6e ronde, 1e kindje 26 febr: Sasjuh83, 2e ronde, 1e kindje 27 febr: ikhouvanjou 7 mrt: fleur1976, 2e ronde clomid, 2e kindje 17 mrt: Nobody, 4e ronde, 1e kindje
roze = ongesteld en rood = zwanger of ehhh was het nou andersom ben een beetje in de war op mijn wachtbank want maandag kondigde de ongi zich aan, maar het zet maar niet door! krijg ik dan een droomscenario? pff als het komt, laat het dan ook maar snel komen dan...! succes met wachten, wat meer roze mag wel in de lijst!
Dat heb ik nu ook terwijl ik dat normaal nooit heb. Vanaf mijn eisprong al. Dat kan nooit volgens mij. Ik ben dus bang dat ik mezelf van alles aan het inbeelden ben. Misselijk (twee keer overgegeven), steken in mijn borsten en lichte krampen in mijn baarmoeder. En ik voel me ook anders.
ik zit ook nog steeds op het wachtbankje. zondag zou ik ongesteld moeten zijn maar tot nu toe heb ik nog nergens last van terwijl ik normaal een week van te voren last van mijn onderbuik heb. Ik verlies sinds maandag erg veel witte afscheiding en ik voel me 'raar' dus vanmorgen had ik mezelf overtuigd dat het wel eens raak kon zijn. de test was helaas negatief. ik ga nu niet meer testen voor zondag want je wordt er alleen maar depri van Als ik zondag nog niet ongesteld ben ga ik me pas weer aan een test wagen. dat stomme wachten:x
Ik had deze mmaand ook gewoon ongepijnen voordat ik eigenlijk ongesteld moest worden.. Het enig wat ik had was een beetje pijnlijke borsten, maar dat had ik welleens vaker als ik ongesteld moest worden.. dus dames ik heb goede hoop voor jullie
@Petra, ben benieuwd.. Een test is ook bijna nooit positief voor je nod, geloof ik, dus nog niet teleurgesteld zijn, je gevoel op dit moment zegt hoop ik meer. @Kara: is je ongesteldheid nou door komen zetten? of is het nog steeds niet zover, hoop het laatste voor je. @Aislynn, hmm, dat klinkt wel bijzonder toch?? @Slimpie, heb je ook goede hoop voor mij? ik ben nog steeds niet ongesteld, heb nieuwe testen besteld, maar die komen vandaag hopelijjk binnen. Morgen maar weer is testen.. dat zou het leukste verjaardagskado zijn voor mijn man.. Ik voel me nu ook een beetje weeig en heb hoofdpijn, kan dat een voorteken zijn, opeens begin ik heel hard te hopen, terwijl ik eerder aan onregelmatige cyclus zat te denken... liefs
Haha, met dat ik het vorige berichtje verstuurde, klepperde de brievenbus, de testen!! ik bewaar ze netjes tot morgen, bij deze beloofd!! en ik had vannacht ook een soort nachtmerrie, is dat ook een teken, haha lekker op zoek naar symptomen.. verder voel ik weinig hoor..
Hey Dames, Ik sluit me gezellig bij jullie aan!! Ik moet helaas nog 1 week wachten en aaaah wat duurt dat lang zeg!!! En dan nog niet te praten over alles wat je ineens gaat voelen heel irri. Nou meiden allemaal succes.. groetjes Meertje
Slimpie: Verloor jij voor je nod ook meer afscheiding dan normaal? Dat heb ik namelijk en ik voel het echt eruit komen zeg maar vloeien. (smakelijk he haha) Elke keer denk ik..nou daar is de menstruatie of het bruine slijm ofzo maar tot nu toe is het nog wit helder en soms wat troebel. (dit had ik andere maanden totaal niet maar het zou ook kunnen zijn dat het te maken heeft met ontpillen ofzo)
Hallo meiden. Dat klinkt idd erg goed bij jullie! Bij mij heeft het bruinverlies zich inmiddels aangekondigd en ga er dus nu maar vanuit dat ik ongesteld ga worden... HELAAS!!! Ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee eigenlijk en baal! Weet dat ik met sommige anderen vergeleken nog niets te klagen heb, maar was voor mn Mk binnen 4 maand zwanger en had daar dus nu ook wel weer een beetje hoop op en nu zijn we het alweer sinds juli aant proberen... Ik blijf duimen voor jullie en vind ook dat er wel wat meer roze op de lijst mag hoor! Groetjes Pasjuh.
Hallo allemaal, Ook ik ben aan het wachten haha en wat duurd dat lang. nu de 2e ronde maar zelfs nu vind ik al dat het deze keer raak moet zijn, maar weet dat dan niet heel realistisch is. Ben pas twee maanden van de pil af. ben dus erg benieuwd de 25e mag ik testen. maar ga maar niet testjes kopen want dan zijn ze al op voordat het de 25e is haha ( ken mezelf) zo ben ook erg benieuwd naar jullie. groetjes
Hoi dames, wil me graag bij jullie aansluiten, want die verhalen komen me allemaal veel te bekend voor.. Na een vmk weet ondertussen iedereen in mijn omgeving dat we bezig zijn om een kindje te krijgen en ik heb nu al 10000 keer gehoord dat ik me: 1. niet druk moet maken 2. het nog wel eens heel lang kan gaan duren (want dat was bij de zus van de buurman van de slager ook zo..) 3. het "lekker" op me af moet laten komen 4. moet oppassen dat ik niet veeeeeeeeeeeel te teleurgesteld ga worden.... en zo kan ik nog wel even doorgaan... Maar het enige wat ik graag wil is zo snel mogelijk weer opnieuw zwanger worden! Liefst deze maand nog Eigenljk heb ik helemaal niets te klagen, want ben nog geen jaren bezig, weet dat ik zwanger kan raken en nog vrij snel ook. Maar ja..dat wachten is dan ook niet echt gemakkelijk. Wens iedereen hier heel snel een positief testje toe!!!!!!
Vreselijk hè, dat soort opmerkingen! Ik heb echt spijt dat ik aan sommige mensen heb verteld dat ik ermee bezig ben. Ik heb ook geen zin om iedere keer te vertellen hoe het gaat aan mensen die dan zeggen dat ik er niet aan moet denken. Hallo! Je vraagt er zelf om! Dus ik ga er zo min mogelijk nog over zeggen, totdat ik ein-de-lijk eens een keer zwanger ben. Op een forum vind ik het veel fijner om erover te praten, hier zitten tenminste dames die (ongeveer) hetzelfde voelen.
Hallo!! Ja, het is inderdaad wel fijn om hier even lekker te kunnen klagen. Ik weet het niet meer, dacht maandag ongesteld te moeten worden, test gedaan: negatief, woe en vandaag weer: negatief. en ik word maar niet ongesteld, ik voel niet dat er een ongi aan komt, maar ook totaal niets van een zwangerschap. Nu weet ik helemaal niet waar ik aan toe ben. Ik ben er nu ook veel meer mee bezig dan met de eerste, omdat ik zo graag wil dat er weinig leeftijd tussen zit. Maar ja, eignelijk is dat een onzin reden, ik moet al lang zijn dat ik er al 1 heb en dat ik vruchtbaar ben. Weet iemand wanneer je naar de dokter mag voor een bloedtest?? Nou succes met de testen over een paar dagen!! Ik houd het in de gaten. groetjes
ik doe met jullie mee met het wachtbankje en het is dan wel voor de eerste keer maar wat een ellende hahaha. Ik mag zondag testen maar kon het niet laten en heb net dus al een test gedaan. nu heb ik dus al aardig wat gelezen over de 2v5 testen. Ik zit hier dan nu ook ff heel dubbel, ik heb het idee dat ik een heeeeel licht streepje zie, maar het kan ook natuurlijk dat ik het te graag wil zien, dus ik wacht nu gewoon af tot zondag en ga er dan nog 1 doen om te kijken of er dan echt een streepje te zien is (en kan ik deze dubbel laten checken door mijn vriend hahaha)..... Nu dus maar wachten tot zondag en daar ben ik heel goed in.....not.. Jullie ook allemaal sterkte met het wachten en hopelijk deze maand veel roze namen.
Hallo hier, ik zit ook op het bankje... wel al 2 x negatief getest, maar alles is raar en voelt vreemd deze maand... Weet niet goed wat ik heb... Dag 21 denk ik eisprong gevoeld te hebben. Dag 26 had ik 1 grote klonter bruin rood Verder gehad: hoofdpijn, buikpijn, misselijk gevoel (niet overgegeven), weinig eetlust, heel warm hebben, zweterig, drukkend gevoel in onderbuik en nog steeds niet ongesteld... oh ja, borsten ook af en toe beetje gevoelig en af en toe huilerig. Dag 31 negatief getest met clear blue digital vroege test Dag 33 (vandaag dus) negatief getest met goedkope gewone test van apotheek Heb ik misschien te vroeg getest? Ik weet het allemaal niet meer.... Laat mij gewoon ongesteld worden of positief testen.... Groetjes Frutsel
nou meiden, hierbij weer n nieuwe lijst, moest mezelf op rood zetten. Weer niet gelukt, vandaag ongesteld geworden. Ik kan wel huilen. Waarom mag het nou niet lukken? Zwaar teleurgesteld dus. Ik neem een lekker taartje vandaag! dat heb ik verdiend. Op naar ronde 7. (maar mijn cyclus duurt 5,5 week, dus inmiddels al 8,5 maand aan het proberen) Hoop dat jullie allemaal meer geluk hebben en roze mogen worden x Pantertje 4 febr: Bounce, 1e ronde, 1ste kindje 5 febr: Ospiri, 7de ronde, 1ste kindje 5 febr: MamavanJill, 3eronde, 2e kindje 6 febr: Naomi1971, 4de ronde, 1ste kindje 7 febr bolly. 26 ronde , 1ste kindje ( 1 dag overtijd nog niets ) 7 febr: Wijfie79, 5e ronde, 1e kindje 7 febr: Suuzie2, 3e ronde, 1e kindje 8 febr: WLE, officieel 13e, 1e kindje! 8 febr: Stella84, 3e ronde, 1e kindje 9 febr: Fleur1976, 1e ronde clomid, 2e kindje! 9 febr: Puckie, 6e ronde 3e kindje 9 febr: Debster84 3e ronde (lange cycl officieel 5mnd)2e Kindje! 10 febr: Keeley, 2e ronde, 1ste kindje 11 febr: Cindies27, 3e ronde clomid, 1e kindje 11 febr: Ricmar94 ... ronde 1e kindje 12 febr: Lovelyrose, 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: Slimpie- 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: pioen, 1e ronde, 2e kindje 13 febr: Mirtjuh, 11e ronde, 3e kindje 13 febr: Loes1983, 1e ronde na mk, 1e kindje 13 febr: Lex, 5e ronde na mk, 1e kindje 14 febr: elienvl, 3e ronde, 1e kindje 14 feb: Anonym, 1e ronde, 2e kindje 15 febr: Vlinder1981, 6e ronde, 1e kindje 15 febr: Newlywed2010, 6e ronde(1e ronde clomid 50) 1e kindje 15 febr: Germar, 5e ronde, 2e kindje 16 febr: Kara, 5de ronde, 1ste kindje 18 febr: Jillan, 5e ronde, 1e kindje 19 febr: xxPetra, 6e ronde, 1e kindje 19 febr Pasjuh,mk juni 2010 en sindsdien aant proberen.. 1e kindje 19 febr: pantertje, 6e ronde, 1e kindje 26 febr: Sasjuh83, 2e ronde, 1e kindje 27 febr: ikhouvanjou 7 mrt: fleur1976, 2e ronde clomid, 2e kindje 17 mrt: Nobody, 4e ronde, 1e kindje
Hallo allemaal, Ik wilde mij ook even melden voor de wachtbank, mijn nod is volgende week vrijdag pas dus heb nog even. Ik had ook niet verwacht dat ik nu alweer op de wachtbank zou zitten, we hebben in oktober 2010 onze dochter verloren dat had enorme impact op ons leven, gelukkig wel een zonnentje van bijna 2 hier rondhuppelen want ons op de been houd. Begin januari kwam ik erachter dat we weer zwanger waren dwars door de pil heen en ondanks alles waren wij er zo blij mee, maar helaas werd dat met 6,4 wk een miskraam, het verdriet was nu dubbel zo erg en we moesten nadenken wat we nu wilden. Mijn vriend zei al direct dat de blijdschap die we hadden met die zwangerschap een teken was dat we er wel klaar voor zijn, dus samen besloten er toch weer voor te gaan na de miskraam. Een week na de miskraam had ik mijn eisprong en dat was vorige week vrijdag dus nu is het wachten weer begonnen, waar ik voorheen elke dag twee testen zou doen (overdreven) heb ik nu besloten dat ik dat pas na nod ga doen... Als ik het red haha.. Ik heb nu wel dezelfde symptomen als de vorige keer dus ik hoop het zo dat het ons gegund is om een gezond kindje te mogen krijgen en nog 1 keer met een heerlijk dikke buik rond te stappen, zie nu in mijn omgeving een hoop dikke buiken rondlopen en dat is best moeilijk kan ik zeggen... We wachten af en voor alle dames ik zal duimen voor jullie!!!!
Hoi meiden, Heb vanmorgen maar eens een ovu testje ertegenaan gegooid, maar om het idee te hebben dat je wat kan "doen".. Dat wachten is echt vreselijk (wat kan een maand dan lang duren he...) Zag een heel klein streepje, dat had ik eerder ook, betekend dat over een paar dagen DE dag is... Gelukkig om te ontdekken dat alles het dus nog doet. @0611Inge, super veel succes met wachten tot zondag! @mona75, hoe lang mag je nog wachten voordat je kan gaan testen?