Wie zit er allemaal op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Slimpie, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ha meiden!

Ik meld me ook maar weer eens even na een lange tijd stilte van mijn kant. Ik had niet zo'n zin om weer continu op het orum te zitten, want hie vaker ik hier zit des te meer ben ik er mee bezig!
    Ook weet ik niet precies wanneer mijn NOD is, aangezien in de afgelopen keer een lange cyclus heb gehad wat ik nooit eerder had... In mijn banner staat dat ik over 4 dagen kan testen, ik heb geen flauwidee! Voel nu iig nog niets van een aankomend ongi gevoel ofzo, dus we zien het wel :)
    Iedereen die op de wachtbank zit: STERKTE!!!! :)

2. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    2011 ik moet nog 7 dagen wachten tot ik kan testen, dan is mijn nod en eerder wil ik niet testen, ik heb wel goede hoop want ik heb bijna dezelfde symptomen als vorige keer, alleen komt nu al het gevoel dat als ik zwanger ben ik met die symptomen weer een miskraam ga krijgen pff dus ik vind het allemaal erg spannend!!!

Ik wens jullie ook veel succes op een goede zwangerschap en veel gezonde kindjes!!!

ps 2011 het zal wel niet hetzelfde zijn bij iedereen maar ik heb meestal 3 dagen een licht streepje en daarna een wat donkere streep en dag daarna twee dikke strepen...

3. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    @mona75, ja dat is natuurlijk meteen weer die twijfel die je om de hals vliegt..maar bedenk het zo, de percentages voor 2 miskramen te krijgen ligt weer wat lager. Maar dan nog blijft het gigantisch spannend..
    Hou je ons op de hoogte?

Ja klopt trouwens wat je zegt met die testjes, dat was vorige maand bij mij ook zo ongeveer, zou ook kloppen met de cyclus, zou over 5 dagen mijn ovulatie moeten hebben, dat betekend dan dat mijn lichaam de ronde van de vorige keer oppakt. Hoop dat dat een goed teken is..

4. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    2011, dat hoop ik voor jou want dan kun je ook gezellig op de wachtbank gaan zitten, haha...

Ik probeer er niet teveel aan te denken want ja als ik toch niet zwanger ben dan weer verdrietig omdat het niet zo is en als het wel zo is dan komt de angst weer erg naarboven, dus het allebei spannend, volgens de gyn was de kans groter dat het goed zou gaan de volgende keer maar goed tussen je oortjes zit toch altijd weer wat anders he....

Ik hou je wel op de hoogte, maar 7 dagen is nog lang hoor pfff.... Hou jij mij ook op de hoogte van je eitje??

5. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    4 febr: Bounce, 1e ronde, 1ste kindje
    5 febr: Ospiri, 7de ronde, 1ste kindje
    5 febr: MamavanJill, 3eronde, 2e kindje
    6 febr: Naomi1971, 4de ronde, 1ste kindje
    7 febr bolly. 26 ronde , 1ste kindje ( 1 dag overtijd nog niets )
    7 febr: Wijfie79, 5e ronde, 1e kindje
    7 febr: Suuzie2, 3e ronde, 1e kindje
    8 febr: WLE, officieel 13e, 1e kindje!
    8 febr: Stella84, 3e ronde, 1e kindje
    9 febr: Fleur1976, 1e ronde clomid, 2e kindje!
    9 febr: Puckie, 6e ronde 3e kindje
    9 febr: Debster84 3e ronde (lange cycl officieel 5mnd)2e Kindje!
    10 febr: Keeley, 2e ronde, 1ste kindje
    11 febr: Cindies27, 3e ronde clomid, 1e kindje
    11 febr: Ricmar94 ... ronde 1e kindje
    12 febr: Lovelyrose, 5de ronde, 1ste kindje
    13 febr: Slimpie- 5de ronde, 1ste kindje
    13 febr: pioen, 1e ronde, 2e kindje
    13 febr: Mirtjuh, 11e ronde, 3e kindje
    13 febr: Loes1983, 1e ronde na mk, 1e kindje
    13 febr: Lex, 5e ronde na mk, 1e kindje
    14 febr: elienvl, 3e ronde, 1e kindje
    14 feb: Anonym, 1e ronde, 2e kindje
    15 febr: Vlinder1981, 6e ronde, 1e kindje
    15 febr: Newlywed2010, 6e ronde(1e ronde clomid 50) 1e kindje
    15 febr: Germar, 5e ronde, 2e kindje
    16 febr: Kara, 5de ronde, 1ste kindje
    18 febr: Jillan, 5e ronde, 1e kindje :D
    19 febr: xxPetra, 6e ronde, 1e kindje
    19 febr Pasjuh,mk juni 2010 en sindsdien aant proberen.. 1e kindje
    19 febr: pantertje, 6e ronde, 1e kindje
    26 febr: Sasjuh83, 2e ronde, 1e kindje
    27 febr: ikhouvanjou
    7 mrt: fleur1976, 2e ronde clomid, 2e kindje
    17 mrt: Nobody, 4e ronde, 1e kindje

Helaas ga ik nu ook echt op rood, is geen ontkennen meer aan...
    Ik hoop dat er voor jullie wel goed nieuws komt!
    Groetjes.

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik zit nog op de bank!
    Gisteren heb ik een test gedaan en die was spierwit maar het is nu bijna zaterdag en ik heb nog niks van bruine afscheiding verloren.
    Het enige wat ik aan overvloed verlies en ook voel vloeien is witte/heldere/licht gele afscheiding.
    Vanmorgen voelde ik een felle steek in mijn onderbuik en toen dacht ik...nou nu komt de menstruatie of in ieder geval het bruine verlies eraan..maar nee hoor *zucht* waarom duurt dat wachten toch zolang!!!!!

Ik zit overigens nog wel in dubio want volgens mijn banner zou ik morgen al kunnen testen terwijl ik officieel zondag ongesteld moet zijn (ik ga uit van een cyclus van 28 dagen...ben ik elke maand geweest)
    Deze maand was mijn eisprong een dag later dus misschien dat mijn nod dan ook is verschoven hoewel dat niet het geval hoeft te zijn.
    dusssssss...nog geen idee of ik morgen al ga testen of wacht tot zondag...

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Zeg dames.. schuif is op.. ik moet nog heel lang op het wachtbankje! Ik wil wat korter :p

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    helaas ken ik het verschil tussen roze en rood maar al te goed ;)
    op naar de volgende ronde... op naar weer een lange wachtbank!

9. anonym

anonym Lid

11 feb 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rot voor je Kara...Spannend xxPetra...der rest ook succes met w88.
    Hier nog steeds niks.. Ik voel me totaal niet zwangerr. Als ik nou gewoon ongesteld word, dan kan ik iig weer voor een volgende ronde..

10. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    hier ook wachten..

11. Jillan

Jillan Lid

21 okt 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    OH.....MY........GOD............IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!

Ik ben 1 dag overtijd, heb gevoelige tepels, sinds enkele dagen vlagen hoofdpijn, hier en daar gevoeligheid (lichte kramp) in mijn rechter- en linkerzijden beneden bij mijn lies, de afgelopen twee weken een oneindige snak naar de "funghi" pizza's van "Dr. Oetker" en........ik heb met de KV-test een positief resultaat verkregen vanochtend. Licht maar duidelijk zichtbaar.....

Ik kan het nauwelijks bevatten èn durf niet helemaal los te gaan in mijn blijdschap èn ik weet en hou er rekening mee dat er nog van alles mis kan gaan op mijn leeftijd èn met mijn gewicht en pcos maar 1 ding is zeker:

Er zit HCG in mijn bloed op dit moment en daar ben ik alvast toch heel blij mee! ;)

Ik wens alle dames hier ook een positieve resultaat toe!!! (k)

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Jillan!! Geniet ervan!!

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Gefeliciteerd Jillian!! geniet ervan meid!!

Ik heb vanmorgen een test van sensitest gedaan maar ook die is weer spierwit :( Ik ga er nu maar vanuit dat het vandaag of morgen gaat doorzetten hoewel ik geen enkel teken heb van een aankomende menstruatie. :(
    Als ik vanmiddag weer geen bruinverlies heb loop ik het kruidvat wel even in voor die 2 voor 5 testen want ik heb hier begrepen dat die toch het gevoeligste zijn..

*zucht*

14. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Nou ik snap er geen bal meer van dus misschien dat jullie wat duidelijkheid op de zaak kunnen geven ;)
    vanmorgen was de test van sensitest spierwit....een half uur daarna zat er wat bruin slijm aan het wc papiertje dus toen ging ik er vanuit dat ik meer zou verliezen en dat de menstruatie vandaag of morgen zou doorbreken maar...ik heb sinds vanmorgen niks meer verloren.
    Ik heb ook geen ongikrampen of buikpijn o.i.d.

Nu las ik op het forum over de zwangerschapstesten dat die van sensitest niet zo gevoelig zijn (hoewel ze dat op de site er wel bij zetten) en dat die test soms negatief aangeeft terwijl kruidvat 2v5 wel een lichte streep geven.
    Wat denken jullie?
    Zal ik zo'n test gaan halen of zal ik gewoon nog even het weekend afwachten?

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wachten duurt lang.. haha maar daar weten jullie alles van natuurlijk :) Ik ben op de helft, nog een week te gaan!
    Zaterdag mn eisprong gehad, en afgelopen woensdag had ik een paar druppels rood bloedverlies. Dacht echt dat mn ongi misschien was begonnen, al zou dat veel te vroeg zijn. Maar daarna helemaal niets meer gehad, ook geen bruinverlies wat ik vorige rondes wel had..
    Pfff was het maar een week later!

Jillian GEFELICITEEEEEERD!!

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Maak je jezelf niet gek als je het weekend gaat afwachten ? Ik zou er vandaag eentje halen en hem zo lang mogelijk in de kast laten liggen :p Als je niets haalt en je bent morgen nog niet ongi, dan baal je dat je geen test hebt gehaald ;)

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Misschien innestelingsbloeding ?? Klinkt hoopvol iig! Ik moet ook nog te lang op het wachtbankje!

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik denk het niet, want woendag was pas 4dpo en dat lijkt me nogal vroeg voor een innesteling?
    Petra ik denk dat ik het weekend af zou wachten, bruinverlies betekend bij mij altijd een voorbode van mn ongi, maar wie weet is dat bij jou anders?
    Slunae succes met wachten!

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    4DPO kan een innesteling zijn hoor ;) gemiddeld is het op dag 5, maar kan ook dag 3 of 6 zijn bijvoorbeeld. Of heb je misschien vaker ineens een bloeding zo kort na je ovulatie ? Ik weet natuurlijk niet hoe jouw cyclus is.. hoeveel dagen voor je menstruatie heb je normaal gesproken een bruinverlies dan,.. ?
    En thanks!

20. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Als we weer een wachtbankje starten, dan zet ik mezelf er ook vast in het roze op net als Jillian nu deed, dat brengt geluk geloof ik! Hahaha... ;)
    Harstikke gefeliciteerd meid! Geniet ervan!
    Groetjes Pasjuh.

Deel Deze Pagina