@ikhouvanjou: daar hoop je natuurlijk wel heel erg. Een vriendinnetje van mij is nu 5 weken zwanger en zij had hetzelfde. Ook direct een heel sterk vermoeden dat het raak was. Maar goed, in de eerste ronde hadden we dat ook allebei en toen was het niet zo. Dat maakt me toch wat voorzichtiger. Jij gaat dus vrijdag testen? Spannend hoor!! Nog maar 2 nachtjes. @Ilo30: helemaal spannend dus! En dat wachten is echt killing! Ik zou willen dat er na de eisprong een lichtje op groen of rood sprong zodat ik direct wist waar ik aan toe was haha Wij gaan dinsdag een vroege test wagen. Dan zijn we samen vrij.. Kunnen we nog wat leuks gaan doen als de test negatief is
@puck14 jaa het is inderdaad erg spannend. maar ik heb vandaag nog nergens last van gehad, ik hoop dat er vrijdag al iets uit komt en anders probeer ik het zondag weer . hope it so
*zucht* ik ben al 2 dagen overtijd.... Heb allerlei vage klachten en probeer zoveel mogelijk bezig te blijven om er zo min mogelijk aan te denken. Maar ik heb al 3 testen gedaan die echt negatief waren. Dus ik moet nog even wachten. Denk dat ik nu pas zondag ofzo een test ga doen als ik niet ongesteld wordt deze week.
Hier een vaag wachtbankje Vanaf 4dpo af en toe bruin bloedverlies, dan weer een paar dgn niets en dan weer wel.. En elke x na een grote boodschap heb ik met afvegen lichtrood bloed. Wilde dat die ongi nu maar gewoon doorbrak, dan kunnen we met de volgende ronde verder! Zit nu op 11dpo trouwens.
@Jo85: jeetje wat spannend!! Vervelend dat je geen duidelijkheid hebt. Uiteindelijk wil je ook gewoon verder kunnen. Ik hoop dat het bij jou gewoon betekent dat je hcg wat later op gang komt en dat je deze week alsnog positief test!
4 febr: Bounce, 1e ronde, 1ste kindje 5 febr: Ospiri, 7de ronde, 1ste kindje 5 febr: MamavanJill, 3eronde, 2e kindje 6 febr: Naomi1971, 4de ronde, 1ste kindje 7 febr bolly. 26 ronde , 1ste kindje ( 1 dag overtijd nog niets ) 7 febr: Wijfie79, 5e ronde, 1e kindje 7 febr: Suuzie2, 3e ronde, 1e kindje 8 febr: WLE, officieel 13e, 1e kindje! 8 febr: Stella84, 3e ronde, 1e kindje 9 febr: Fleur1976, 1e ronde clomid, 2e kindje! 9 febr: Puckie, 6e ronde 3e kindje 9 febr: Debster84 3e ronde (lange cycl officieel 5mnd)2e Kindje! 10 febr: Keeley, 2e ronde, 1ste kindje 11 febr: Cindies27, 3e ronde clomid, 1e kindje 11 febr: Ricmar94 ... ronde 1e kindje 12 febr: Lovelyrose, 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: Slimpie- 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: pioen, 1e ronde, 2e kindje 13 febr: Mirtjuh, 11e ronde, 3e kindje 13 febr: Loes1983, 1e ronde na mk, 1e kindje 13 febr: Lex, 5e ronde na mk, 1e kindje 14 febr: elienvl, 3e ronde, 1e kindje 14 feb: Anonym, 1e ronde, 2e kindje 15 febr: Vlinder1981, 6e ronde, 1e kindje 15 febr: Newlywed2010, 6e ronde(1e ronde clomid 50) 1e kindje 15 febr: Germar, 5e ronde, 2e kindje 16 febr: Kara, 5de ronde, 1ste kindje 18 febr: Jillan, 5e ronde, 1e kindje 19 febr: xxPetra, 6e ronde, 1e kindje 19 febr Pasjuh,mk juni 2010 en sindsdien aant proberen.. 1e kindje 19 febr: pantertje, 6e ronde, 1e kindje 22 febr: Lotte30 22 febr: noname, 3e kindje 26 febr: nikki23 26 febr: Sasjuh83, 2e ronde, 1e kindje 27 febr: ikhouvanjou 27 febr: manoontje 28 febr: Jo86 2 mrt: Slunae, 4e ronde 4 mrt: Puck14 6 mrt: Hettie 7 mrt: fleur1976, 2e ronde clomid, 2e kindje 8 mrt: ricmar94 17 mrt: Nobody, 4e ronde, 1e kindje Hallo dames, hierbij de lijst.. heb geprobeerd de nieuwe dames er bij onderaan te zetten, hopelijk is het goed zo. de datum is wanneer je nod is (dus mag testen) rose is zwanger en rood is ongesteld... @Germar: Nou, heb je al getest?? Ik vanmorgen, eerst zag ik niks, maar later heeeeeeel licht streepje, moet je echt goed kijjken, dus ik durf nog niet zo goed te hopen.. ben wel een beetje beroerd.. (mijn banner klopt niet helemaal, want heb onregelmatige cyclus) succes met wachten allemaal... liefs
ow, ik ben jo85 en sasjuh vergeten, heel erg sorry, er zijn ook zoveel namen bij gekomen... heb ff geen tijd nu..
Ik denk nu toch ook dat ik vrijdag maar een testje er tegen aan gooi. In het beste geval is ie positief en anders heb ik nog een kans om het 2 dagen later te proberen. Maar gezien mn zere borsten heb ik toch goede hoop. Dat heb ik namelijk nog nooit gehad, ook niet als ik ongesteld moest worden. En dan nog wat bloedverlies rond de innestellingstijd.... Heb dus goed hoop. Laat je het ff weten als je getest heb, ben erg benieuwd!
Voor alle ander dames op de wachtbank, het wachten duurt lang he!!!!! Maar hoop dat voor jullie het wachten beloond wordt! Hopelijk een hoop dubbele streepjes binnenkort!!
@manoontje jaa inderdaad, ik kan er niks aan doen maar morgen ochtend ga ik gewoon een testje er tegen aan gooien , wie weet .. haha ik word helemaal gek van het wachten
Pff nu twee dagen overtijd en nog geen teken van mijn ongesteldheid. Wel voel ik me enorm "vol" en heb moeite om mijn buik in te houden. Maar vanochtend nog een test gedaan en die was nog steeds spierwit. Dus naast alle andere dingetjes dit er ook nog eens bij... Hoop dat het toch wel raak is...
Een ruime week een beurs gevoel onder in de buik. Afgewisseld met een kriebelend gevoel onder in de buik. M'n koffie valt niet meer goed en vlees ruikt raar. Vaak plassen. Wordt aardig nerveus van het wachten tot ik mag testen.
4 febr: Bounce, 1e ronde, 1ste kindje 5 febr: Ospiri, 7de ronde, 1ste kindje 5 febr: MamavanJill, 3eronde, 2e kindje 6 febr: Naomi1971, 4de ronde, 1ste kindje 7 febr bolly. 26 ronde , 1ste kindje ( 1 dag overtijd nog niets ) 7 febr: Wijfie79, 5e ronde, 1e kindje 7 febr: Suuzie2, 3e ronde, 1e kindje 8 febr: WLE, officieel 13e, 1e kindje! 8 febr: Stella84, 3e ronde, 1e kindje 9 febr: Fleur1976, 1e ronde clomid, 2e kindje! 9 febr: Puckie, 6e ronde 3e kindje 9 febr: Debster84 3e ronde (lange cycl officieel 5mnd)2e Kindje! 10 febr: Keeley, 2e ronde, 1ste kindje 11 febr: Cindies27, 3e ronde clomid, 1e kindje 11 febr: Ricmar94 ... ronde 1e kindje 12 febr: Lovelyrose, 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: Slimpie- 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: pioen, 1e ronde, 2e kindje 13 febr: Mirtjuh, 11e ronde, 3e kindje 13 febr: Loes1983, 1e ronde na mk, 1e kindje 13 febr: Lex, 5e ronde na mk, 1e kindje 14 febr: elienvl, 3e ronde, 1e kindje 14 feb: Anonym, 1e ronde, 2e kindje 15 febr: Vlinder1981, 6e ronde, 1e kindje 15 febr: Newlywed2010, 6e ronde(1e ronde clomid 50) 1e kindje 15 febr: Germar, 5e ronde, 2e kindje 16 febr: Kara, 5de ronde, 1ste kindje 18 febr: Jillan, 5e ronde, 1e kindje 19 febr: xxPetra, 6e ronde, 1e kindje 19 febr Pasjuh,mk juni 2010 en sindsdien aant proberen.. 1e kindje 19 febr: pantertje, 6e ronde, 1e kindje 22 febr: Lotte30 22 febr: noname, 3e kindje 26 febr: nikki23 26 febr: Sasjuh83, 2e ronde, 1e kindje 27 febr: ikhouvanjou 27 febr: manoontje 28 febr: Jo86 2 mrt: Slunae, 4e ronde 4 mrt: Puck14, 2 ronde, 1e kindje 6 mrt: Hettie 7 mrt: fleur1976, 2e ronde clomid, 2e kindje 8 mrt: ricmar94 17 mrt: Nobody, 4e ronde, 1e kindje Ik heb mijn gegevens even aangepast. Nog ruim een week wachten..Wat een ellende. Ik hoop dat ik voor die tijd zelf al een goed gevoel heb, dan kan ik mezelf misschien de teleurstelling van een negatieve test besparen
@manoontje nou vanochtend testje gedaan maar is niks op te zien zaterdag dan maar nog een keer proberen