Ik zit ook op het wachtbankje, maar weet niet zo goed hoe ik mezelf in het rijtje moet krijgen. Wil iemand dat voor mij doen? Misschien kan iemand ook uitleggen hoe je jezelf erin zet, dan weet ik ook hoe het moet! 28 feb NOD, 6e ronde, 1e kindje! Groetjes Anna
@Anna: je kopieert het lijstje zoals het de laatste keer is geplaatst (dus gewoon van begin tot eind selecteren) en dan kan je jezelf ertussen zetten. @Ikhouvanjou: wat balen zeg meis!! Ik blijf gewoon voor je duimen!
@puck jaa inderdaad, thanks ! hopelijk doet ie morgen of zaterdag wat. ik ben wel pas een maand gestopt met de pil en lees nu wel veel dat mensen die net gestopt zijn met de pil een rare cyclus krijgen haha dus ik moet ff kijken , tot die tijd klus en test ik rustig door hihi
@ikhouvanjou: Dat hoor je idd heel veel. Het is in je ontpilronde heel lastig om je nod te bepalen. Weet je precies wanneer je je eisprong had? Dan zou je je ongi ongeveer 14 dagen later kunnen verwachten.
@puck14 ik dacht hem vorige week woensdag te voelen, hefige buikkrampen enzo maar dat had ik maandag ook weer?? en ik heb vandaag en gister getest maar dat is allebei negatief, misschien morgen of zaterdag nog keer proberen
@Ikhouvanjou: Dus vorige week woensdag je ei? Dan is nu testen nog wel heel erg vroeg toch? Je zou volgens mij je ongi/nod aankomende woensdag ongeveer kunnnen verwachten De gemiddelde lf duurt 14 dagen. Ik had afgelopen vrijdag mijn ei en heb dus volgende week vrijdag mijn nod. Mijn lf is altijd 14 dagen, de dagen tot aan het ei schommelen een klein beetje. Nog een week wachten... pfff!!
@puck14 jaa ik heb er net een vraag over gesteld in het forum dus ik moet gewoon afwachten want volgens die berekeningen op internet zou ik 13 feb. me ei gehad hebben maar ik had woensdag 16e echt buikpijn en nog meer klachten dus testen heeft nu inderdaad nog geen zin haha domme ik maarja begin ook pas net ik ga het dan maar afwachten hihi
Ik snap je ongeduld wel hoor.. Ik heb dat de eerste ronde ook gedaan. Daarna een 2 maanden rust genomen omdat ik mezelf helemaal gek maakte In die 2 maanden ook alle klachten bijgehouden dus ik kan mezelf niet zoveel wijsmaken haha. Jij hoeft in ieder geval geen week meer te wachten. Dat scheelt al toch?
Hier nog een heel ongeduldige mama Dit is onze eerste ronde, maar heb goede hoop dat het raak is. Bij mijn dochter en zoon was ik ook in de eerste ronde zwanger en nu voel ik alweer van alles Mijn NOD is pas op 5 maart, dus nog even volhouden Jullie ook heel veel sterkte met de tijd vooruit kijken
haha ja dat scheelt wel , maarja ik dacht dus dat het heel anders werkte allemaal hihi dat ik minstens zondag mn nod al was haha maar nee waarschijnlijk dus niet.. als ik dan toch bezig ben heb ik nog een vraagje : ik lees hier zo onwijs veel over eiersprong en dat je dan pas zwanger kan worden maar er bestaat toch ook gewoon kans dat je voor je eisprong al zwanger bent over er na ? een vrouw is altijd wel vruchtbaar toch? alleen rond je ei meer ? hoe zit dat dan? want ik had het daar over met me broer en die zei nee je bent gek daarvoor kan je ook gewoon zwanger raken hoor, zijn vriendin is door de pil heen 2x zwanger geworden enzo dus
@Vlinder84: wij zitten dicht bij elkaar met de nod! Spannend hoor.. Wat voel jij? Dan kan ik stiekem vergelijken of er voor mij ook goede hoop is
Ik zou dinsdag ongesteld moeten worden... dus nog eventjes wachten. Dit is poging 2. Heb wel sinds de eisprong dat ik ontzettend vaak moet plassen, zonder branderig gevoel (anders wel blaasontsteking denk ik). Vorige week wel veel pijn in m'n tepels gehad, maar nu alleen zo heel af en toe misselijk en een beetje draaierig. Zou m'n eerste zwangerschap worden, dus ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten...
Het begon met maagzuur 1 dag na mijn ei, daarna moeite met eten en sneller vol zitten en langer vol blijven. Daarna opeens heel veel doorzichtig slijmverlies, veel meer dan normaal bij mijn ovulatie en die was echt al geweest want ik voel 'm. Toen begonnen de nachtmerries en levendige dromen, buikpijn, krampen vanuit mijn baarmoeder en eierstokken richting mijn bene, groeipijn in mijn benen alsof ik weer 12 ben en een groeispurt krijg moe, ik val om 11 uur om terwijl ik normaal pas om 1 uur naar bed ga en een algeheel wagenziek/malaise gevoel. Dat had ik bij mijn zoontje ook precies hetzelfde, terwijl morgen op z'n vroegst pas de innesteling kan zijn dus ik begin of gek te worden of mijn lijf reageert al op een bevrucht ei Maar als je nu niks voelt, dan zou dat volgens mij veel logischer zijn. Sommige vrouwen voelen zelfs na een posi test geen verandering. Waar is die tijdmachine als je 'm nodig hebt?
Jammer van je negatieve test, maar als ik het zo lees was je toch nog iets te vroeg en liggen alle kansen nog open. Misschien zondag of zo weer een testje doen? En een vrouw is (helaas) niet altijd vruchtbaar hoor! Je kan alleen zwanger raken in de periode rondom je eisprong. Iets ervoor omdat het sperma langer in je lichaam kan blijven leven en iets erna omdat je eitje zo'n 12 uur blijft leven. Maar daarvoor en daarna kan je klussen wat je wil maar zal er echt niks gebeuren hoor. Anders moet je even googelen op eisprong, dan vind je veel info.
Ik heb mijn ei gister of eergister gehad, dus mag weer plaatsnemen op het gevreesde bankje. Als ik cyclus van 26dgn aanhou, dan heb ik op 9 mrt mijn NOD. Dan ben ik met een groep op wintersport, dus mocht het raak zijn, wordt dat effe lastig Normaal gesproken heb ik enorme testdrang, maar ja zit dus met hele bups in 1 chalet. Misschien wel goed en bewaar ik gewoon mijn geduld een keer tot na mijn NOD. Denk het niet hoor, neem toch een testje mee, maar ga dan in ieder geval niet ervoor testen, want dan moet ik begin van de vakantie de wijntjes al laten staan
@manoontje jaa precies ik was weer veelste vroeg, ik probeer het zondag dan gewoon weer als ik nog niet ongesteld ben.. maarja vriendlief die wil zaterdag ook al proberen dus moet ff kijken hoe of wat. thanks voor je antwoorden en ondertussen blijven wachten hihi
Hmm ik herken een aantal dingen. De steken en kramp na mijn ovulatie houden aan en lijken idd richting mijn lief en benen te gaan. Ik heb tot vrijdagavond echt buikpijn beneden mijn navel gehad. Dat was nieuw haha. De waterige afscheiding herken ik ook. Ik voel me verder op zich prima maar ik ben gister wel vroeg in bed gaan liggen. Dat doe ik normaal alleen als ik me niet lekker voel. Het kan nog alle kanten op. Ik zou volgens de berekening gisteren of vandaag mijn eisprong hebben en heb vanochtend wel een paar hele felle steken rechtsonderin gehad. Op zich bijzonder want ik heb tot nu toe het meeste links gevoeld.. Geduld is het sleutelwoord. Jammer genoeg ook niet mijn beste eigenschap.