Wie zit er allemaal op de wachtbank?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Slimpie, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden, (apie jij ook hier!! haha)

Zal ik me klachtenlijst maar eens hierbij zetten haha dat zijn er nog al wat hoor dus hoop dat het wat te betekenen heeft en me lichaam me niet mer voor de gek houd nu!!! anders word ik gek, want heb eindelijk een ei gevonden op dag 50 pfff.

- Zeurderig gevoel boven schaamstreek, lage onderbuik
    - soms steekjes ineens waar ik van schrik
    - hoofdpijn
    - heel moe (vanmiddag weer een uur op de bank geslapen!!)
    - heeeeeeeeel koud al een aantal dagen!
    - Gevoelige tepels begint weer te komen nu en soms soort van toeschietreflex
    - Nu op het moment zachte steekjes in me linkerzij
    - opgezette buik
    - slecht slapen als ik wakker word weer moeilijk in slaap komen.
    - obstipatie vandaag weer naar de wc geweest was zware bevalling haha was weer paar dagen geleden.
    - neus soms beetje verstopt of het gevoel van verkouden worden.
    - futloos en geen zin om bv te gaan sporten.
    - zin in lekker dingen te eten

Nou ben benieuwd wie dit nog meer allemaal heeft haha.
    Ik zit nu in ronde 3 maar ben al wel vanaf aug bezig!! me eerste cyclus was 36 dagen daarna 72 en nu word het waarschijnlijk 64 ongeveer...
    We gaan voor ons 2de kindje...
    Van de eerste was ik na een eerste cyclus van 57 dagen gelijk daarna zwanger (heel veel toeval en geluk gehad, want cyclus was toen ineens 28-29 dagen terug gerekend)

Hopelijk zijn er hier heeeeeeel snel heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel zwanger haha, wel gezellig zoveel!!

2. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    de wachtbank wordt nog langer...
    ik wil me ook toevoegen! ik kan dit weekend testen
    dit was ronde 3 en de eerste ronde met de ovutest!
    bleek mijn ei op een HELE andere dag te hebben (pas op dag 18 ipv 14...) dus de maanden daarvoor ws voor jan met de korte achternaam gehobbied (nou ja... ;) )

ja wat voel ik.... nou ja. ik maak me elke maand eigenlijk wel gek met vanalles. maar ik voel 'plopjes' in mijn onderbuik, volgens mij gewoon mijn darmen.
    Herken ook nog niets met de zwangerschap van Jill
    dus ik ga er maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben, dan valt het altijd mee he?!

3. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    5 febr: Ospiri, 7de ronde, 1ste kindje
    5 febr: Marrr, 4e ronde, 1e kindje
    5 febr: MamavanJill, 3eronde, 2e kindje
    6 febr: Naomi1971, 4de ronde, 1ste kindje
    8 febr: WLE, officieel 13e, 1e kindje!
    8 febr: Stella84, 3e ronde, 1e kindje
    11 febr: Cindies27, 3e ronde clomid, 1e kindje
    11 febr: Kara, 5de ronde, 1ste kindje
    13 febr: Slimpie- 5de ronde, 1ste kindje
    13 febr: pioen, 1e ronde, 2e kindje

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Mama van Jill, hopelijk hebben jullie dan nu wel raakgeschoten :) Ik had beetje t zelfde deze maand.. Heb altijd cyclus van 28 dgn en deze maand voor t eerst ovutesten gebruikt. Bleek ei pas op zondagnacht of maandag te hebben.. Weet alleen niet of dat dan altijd zo is.. Zo wel, heeft dat dan invloed op je zw.testen? Ik bedoel, normaal kun je testen vanaf 4 dagen voor NOD, dat is dan 10 of 11 dpo. Kunnen wij dan pas testen vanaf 2 dagen voor NOD, dus ook 10 of 11 dpo, óf kunnen gaat t bij ons wat sneller en kunnen wij al testen vanaf 4 dagen voor nod en dus 8 of 9 dpo??? (snap je t nog???)

m.a.w. Wordt onze test automatisch later positief omdat ei later geweest is en lf korter????????????? :p

5. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Pfff ik heb nog steeds dezelfde klachten als die ik normaal ook na mij ei heb. Wat bruinverlies, nu begint de ongipijn lichtjes op te komen.
    Maar ach heb nu nachtdienst dus is alles al helemaal van slag:D

Nu maar hopen dat t gaat nestelen, al heb ik het gevoel dat het deze maand niets gaat worden:)

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    vannacht gedroomd dat ik er achter kwam dat ik 7 weken zwanger was! die test ging als een soort thermometer tekeer ;)
    wel vervelend wakker worden overigens..

@Marr: als je lichaam een regelmatige cyclus heeft, is jouw lf gewoon korter en hoef je niet langer te wachten met testen neem ik aan! maar misschien is je test idd wel pas later positief.. hmm een mooi experiment om uit te voeren ;)

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Whaha.. heb liever gewoon een positieve test direct na ei! Das makkelijker.. ;)

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    (Hey debster84;) )
    (Idd ook hier te vinden haha...0
    Ben nu toch een beetje nerveus aan t worden! Denk steeds vanalles te voelen wat er gisteren nog niet was! Kan maar beter raak zijn, ben nog steeds schraal :( !!
    Ovulatie testen ook vandaag weer positief! Oppassen dat ik mezelf niet gek ga maken haha....

9. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

29 jun 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

mijn nod is 9 of 10 feb
    ik heb op dit moment
    - beetje hoofdpijn
    - pijn in me onderrug
    - gisteravond buikpijn onder in me buik
    - het idee dat me borsten pijn doen maar als ik ze aanraak, er in prik voel ik niks
    - laatste dagen ontzettend veel vreetbuien
    - veel waterige afscheiding.

10. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

29 jun 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    5 febr: Ospiri, 7de ronde, 1ste kindje
    5 febr: Marrr, 4e ronde, 1e kindje
    5 febr: MamavanJill, 3eronde, 2e kindje
    6 febr: Naomi1971, 4de ronde, 1ste kindje
    8 febr: WLE, officieel 13e, 1e kindje!
    8 febr: Stella84, 3e ronde, 1e kindje
    9 febr: Fleur1976, 1e ronde clomid, 2e kindje!
    11 febr: Cindies27, 3e ronde clomid, 1e kindje
    11 febr: Kara, 5de ronde, 1ste kindje
    13 febr: Slimpie- 5de ronde, 1ste kindje
    13 febr: pioen, 1e ronde, 2e kindje

11. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    ja dat verhaal van een latere ei dan gedacht maar altijd een cyclus van 28 dagen...
    dat vroeg ik mij ook af.
    ik ga gewoon zaterdag of zondag testen, dan zou ik ook ongestled moeten worden!
    we zullen zien......
    ben wel meer moe en zit onder de pukkels maar die pukkels krijg ik altijd als ik ongesteld moet worden.

Met Jill was ik de eerste ronde zwanger, dus had verwacht dat het nu ook wel snel zou gaan (mag ik eigenlijk niet zeggen vind ik, er zijn meiden die er JAAARRREEEN over doen...)

12. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Leuk dat er weer een wachtbankje is!
    Ik zit er sinds afgelopen weekend op... Voor het eerst weer sinds mn mk. Voel van alles en denk steeds "zal het zo zijn". Maar sinds mn mk houdt mn lichaam me nogal voor de gek qua kwaaltjes betreft dus afwachten maar....

Ben vooral heel misselijk, durf nu amper te eten. Veel afscheiding en ontlasting gaat moeilijk. Van mn borsten heb ik nog geen last terwijl dit de vorige keer al na een paar dagen zo was.

groetjes Loes

13. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Irritant he Loes, wat je lichaam allemaal doet na een mk.. Vorige maand voelde ik me echt zóó zwanger, terwijl ik niet eens een eisprong had gehad..

14. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ marr... Inderdaad, mag al van geluk spreken dat mn cyclus keurig op tijd gestart is.
    Tja.... wachten duurt lang he... NOD is pas volgende week zondag/maandag (zou een leuk valentijnscadeau zijn voor mn vriend)

xxx

15. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier nog steeds op de wachtbank,

nog geen ongi te bekennen,
    ook blijft mijn temp mooi hoog met 36,8.

Zaterdag er opnieuw maar een testje tegenaan gooien,aangezien mijn hcg altijd heel laat pas stijgt.

Anders volgende week naar de dokter.

groetjes Bianca

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Okee, ik vind dat ik even het recht heb om te klagen.. Wordt werkelijk helemaal gek van mijn eigen lichaam! Klote MK!!! :x

Weet dus nu helemaal niet meer hoe het zit he.. Ik had ALTIJD een heel regelmatige cyclus van 28 dagen. Meestal een dag ervoor 's avonds klein beetje bruin en dan ging het de volgende dag "los"..

Nu heb ik mijn ei ineens pas op zn vroegst zondagnacht gehad. Want op zaterdag en zondag had ik een posi ovutest. Tot dusver nog prima, behalve dat ik me afvraag of ik mn nod mss 2 daagjes moet opschuiven.

Verder hele week gerommel in mn buik, echt gericht kwampen in bm.. (absoluut niet verzonnen of gedacht, was echt overduidelijk)

En nu ineens vandaag, dus op 10 of 11 dpo al bruinverlies. :(:x Betekent dus over en uit en morgen of vandaag ongi... Maar das hoe dan ook te vroeg! Heb ik dan nu opeens een veel kortere cyclus met heel korte lf????? Snap er echt HELEMAAL NIKS meer van en baal als een stekker! Stom K*T MK!! AAAAAAAARRRRRRGGGGHHHHHHHHHH!!! :x:x:x

17. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zit ook op het bankje... Wachten, wachten, wachten! Wat duurt dat wachten soms lang! hopelijk is het deze keer (de 3de ronfe) raak! Sommige dagen heb ik veel kwaaltjes andere dagen weer helemaal niks :( Nog 5 dagen en dan mag ik gaan testen!
    Mijn temperatuur ligt wel vrij hoog (37,5) terwijl ik normaal bijna een graadje lager heb. We zullen zien! Succes met wachten allemaal!

18. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    Mijn nod is aankomende maandag.. pff spannendddd!!!!

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik vroeg me af of je al wat meer wist .. maar je houd het spannend!

20. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik hoop echt voor je dat het geen voorbode is van ongi!
    Ik duim voor je dat je gewoon weer zwanger meis.

Deel Deze Pagina