Hier nog steeds op het wachtbankje helaas Ik word zo moe van de onzekerheid Laat me maar gewoon een mooie positieve test in handen hebben of gewoon ongi worden,ben nu 6 dagen overtijd,wat duurd het wachten toch lang. Mijn temp blijft mooi hoog,dus dat scheelt Maandag weet ik meer,dan weer nieuwe test ertegen aan,en daarna naar de dokter Ik duim voor heel veel roze de komende weken. Groetjes Bianca
Hallo allemaal, Nou hier nog steeds niks na 14 dgn overtijd, gaat ook voorlopig niet komen denk ik. Ik sla ws een cyclus over... En helaas niet zwanger!
Goedemorgen meiden, daar zitten we dan weer.... Gisteren avond bleven de steekjes maar komen en gaan en vanochtend niet veel anders.... Maar ik probeer 'rustig' m'n NOD af te wachten en als er van de week nog niets is gebeurt dan een testje wagen... Maar oh, wat krijg ik de kriebels als ik hier dan weer lekker meelees, dan zou ik het liefste meteen een testje willen doen, ook al zou dat nog veel te vroeg zijn...
Ik voel me toch echt als of ik ongi ga worden. Dubbelop balen. Eén niet zwanger en twee is mijn cyclus dus veelste kort.
hallo wachtenden, wat is het toch soms zenuwslopend om te wachten.. en ondertussen maar van elk steekje/pijntje/gevoeltje wijs proberen te worden..! nog eeeeven geduld. mijn temp lijkt eindelijk te stijgen, dus iig hoop op een goede eisprong en ik voel wel wat gerommel in mijn buik, maar of dat nou anders is dan normaal... en succes voor degene die naar de volgende ronde gaan!!
Hallo allemaal, ik zit ook op het wachtbankje en word er helemaal gek van. Ik lees veel van anderen dat jullie last hebben van vanalles en nog wat, maar ik voel niks. Ik zou donderdag ongesteld moeten worden, maar dat werd ik niet. Gisteravond had ik wel zo´n ongesteldheidsgevoel, dus heb ik getest maar negatief. Nu nog steeds niet ongesteld, maar ook geen krampje of wat dan ook te bekennen. Morgenochtend wil ik weer testen als ik nog niet ongesteld bent. Wat raden jullie mij aan, wel weer testen morgen? Alvast bedankt, groetjes Milou
Hoi Milouu, ik ben inmiddels 6 dagen overtijd en van de ha moet ik maandag weer testen,ik had gisteren getest en weer een heel vaag streepje te zien,de ha zei dat bij sommige mensen de hcg gewoon veel trager omhoog schiet(ik kan er uit ervaring over mee praten) dus vandaar dat ik maandag pas weer mag testen,is het dan nog niet goed positief op de test dan krijg ik een bloedtest gevolgd door een echo. Mijn lichaam veranderd nu wel(mijn vriend zei jeetje je borsten worden donker en je tepels zijn veel groter dan normaal)en ik merk zelf ook dat mijn gezicht/huid aan et veranderen is,dus ik heb nog steeds het vermoeden dat ik toch zwanger ben aangezien mijn temp ook mooi hoog blijft. Ik zou gewoon als ik jou was,een paar daagjes nog afwachten,bel gewoon je ha met tips en leg het uit hoe normaal je cyclus enzo is. Suc6 meid,ik ga voor je duimen dat je ook roze mag groetjes Bianca
Hoi Bianca, Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn vriend ook weleens gevraagd of anders ben/doe. Maar hij merkt ook niks. Het is voor ons de eerste keer dus dan wil je ook graag dingen zien en voelen. Maar ja, ik blijf gewoon wachten en ga morgenochtend de test doen, zolang ik ondertussen niet ongesteld ga worden. Groetjes Milouu
Erg he dat wachten... Ik heb zere borsten. Mijn bruinverlies is beperkt tot minimaal dus hopen dat het deze keer niet zo doorgaat tot mijn menstruatie.. Nu maar gewoon hopen dat het raak is
@Bianca: laat je wel wat weten morgen, vind het zo spannend! Voor iedereen vind ik het zoooo spannend, elke keer dat ik inlog en alle ongelezen berichten ga lezen hoop ik op goede berichten. Zo herkenbaar al jullie verhalen, ik let ook heel erg op mijn klachten maar probeer dit niet te doen. (probéér..) Ik ben wel vreselijk moet, maarja, ik slik ook medicijnen waar je heel erg moe van word dus ga ik alles weer over-analyseren. Mijn NOD is pas de 15e dus geduld hebben, en dat is zo moeilijk. Heb wel last van stemmingswisselingen, van supersago naar superemo naar supervrolijk..hebben jullie dat ook?
Ook ik zit op t wachtbankje. Voor de allereerste keer, maar toch heel spannend! Mijn Nod is op 9 feb. Ik heb vage klachten (al 5 dagen pijn in onderrug en kramp in mijn buik), maar het kan goed zijn dat dat gewoon tussen mijn oren zit. Puur omdat ik het zo graag wil natuurlijk. We zullen zien...... Spannend voor ons allemaal meiden!!
Helaas gold voor mij het spreekwoord '3 maal scheepsrecht' niet. Ben vandaag ongi geworden.. Hopen dat het spreekwoord voor jou wel geldt! succes!!
Ben zojuist van de wachtbank opgestaan om plek te maken voor iemand anders! Vreselijk aardig van me he . Ik kom morgen wel even op visite om te kijken hoe het met jullie gaat/afloopt! Op naar de volgende ronde maar weer..... Succes allemaal, en hopelijk veeeeeeel roze na het weekend!
He wat ontzettend jammer Babywens en Apie! Maar op naar de volgende ronde en hier ook weer vol vertrouwen in gaan! Ik ga proberen volhouden tot NOD (de 8e). Vanochtend al met een test in mn handen gestaan, maar niet gedaan. Misschien bang voor teleurstelling? Borsten zijn gigantisch. En pijnlijk. Hopelijk betekent het wat. Voor alle dames die nog op de wachtbank zitten: fingers crossed en hopen op een posi test!
5 febr: Ospiri, 7de ronde, 1ste kindje 6 febr: Naomi1971, 4de ronde, 1ste kindje 7 febr: Wijfie79, 5e ronde, 1e kindje 7 febr: Suuzie2, 3e ronde, 1e kindje 8 febr: WLE, officieel 13e, 1e kindje! 8 febr: Stella84, 3e ronde, 1e kindje 9 febr: Fleur1976, 1e ronde clomid, 2e kindje! 9 febr: Puckie, 6e ronde 3e kindje 9 febr: Sasha1, 2e ronde 2e kindje 9 febr: Debster84 3e ronde (lange cycl officieel 5mnd)2e Kindje! 9 febr: Cindell, 7e ronde, 1e kindje 10 febr: Keeley, 2e ronde, 1ste kindje 11 febr: Cindies27, 3e ronde clomid, 1e kindje 12 febr: Lovelyrose, 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: Slimpie- 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: pioen, 1e ronde, 2e kindje 13 febr: Mirtjuh, 11e ronde, 3e kindje 13 febr: Loes1983, 1e ronde na mk, 1e kindje 14 febr: elienvl, 3e ronde, 1e kindje 15 febr: Vlinder1981, 6e ronde, 1e kindje 15 febr: Newlywed2010, 6e ronde(1e ronde clomid 50) 1e kindje 16 febr: Kara, 5de ronde, 1ste kindje 17 febr: Nobody, 3e ronde, 1e kindje 19 febr: xxPetra, 6e ronde, 1e kindje Ik heb mezelf er ook eventjes tussen geplakt. Spannend allemaal! Ik heb gisteren wel een licht streepje gehad, dus ik heb goede hoop. Ben alleen aan het wachten op een knaltest. Maar duimen dat die komt en hopen dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt. Ook heb ik een ander gevoel in mijn buik (soort druk), af en toe rugpijn, hoofdpijn, misselijk.. zo van die dingen. Dus... duimen maar. Roze testen voor iedereen! 8)
@ stella84: Dat klinkt veel belovend! Hoop heel hard met je mee! Ik zat net te berekenen wanneer het weer "mag", en daar kwam eigenlijk iets heel grappigs uit. Mijn man en ik hebben op 6 maart onze jubileumdag zeg maar, en 2 jaar geleden kwam onze dochter (we hadden een lekker etentje gepland enzo) te vroeg op de wereld. Dus voortaan hebben we de verjaardag van onze dochter, en onze jubileum dag... De calculator verteld me zojuist dat mijn volgende testdag Ja je raad het al.. op 6 maart zal zijn!!! Whaa kan eigenlijk niet meer stuk he .. Ik wou het toch ff delen haha... Alles om een reden zeg ik altijd maar...
Hier nog steeds op het wachtbankje, morgen weet ik eindelijk weer meer en na een lichtstreepje moet ik de ha weer bellen voor de afspraak en dan bloedtest en krijg ik een echo hihi. Ik vind het nu toch wel spannend worden ondanks het lange wachten. Mijn temp blijft wel nog steeds hoog voor mijn doen(aangezien ik net voor mijn nod en op mijn nod alweer kelder in temp en dan 36,2 a 36,3 hebt)nu is hij 36,7. Ik blijf goede hoop hebben En ik blijf duimen dat iedereen hier op roze mag en dan een mooi wondertje mogen verwachten. groetjes Bianca
5 febr: Ospiri, 7de ronde, 1ste kindje 6 febr: Naomi1971, 4de ronde, 1ste kindje 7 febr: Wijfie79, 5e ronde, 1e kindje 7 febr: Suuzie2, 3e ronde, 1e kindje 8 febr: WLE, officieel 13e, 1e kindje! 8 febr: Stella84, 3e ronde, 1e kindje 9 febr: Fleur1976, 1e ronde clomid, 2e kindje! 9 febr: Puckie, 6e ronde 3e kindje 9 febr: Sasha1, 2e ronde 2e kindje 9 febr: Debster84 3e ronde (lange cycl officieel 5mnd)2e Kindje! 9 febr: Cindell, 7e ronde, 1e kindje 9 febr: Liesbethje, 7e ronde, 1e kindje 10 febr: Keeley, 2e ronde, 1ste kindje 11 febr: Cindies27, 3e ronde clomid, 1e kindje 12 febr: Lovelyrose, 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: Slimpie- 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: pioen, 1e ronde, 2e kindje 13 febr: Mirtjuh, 11e ronde, 3e kindje 13 febr: Loes1983, 1e ronde na mk, 1e kindje 14 febr: elienvl, 3e ronde, 1e kindje 15 febr: Vlinder1981, 6e ronde, 1e kindje 15 febr: Newlywed2010, 6e ronde(1e ronde clomid 50) 1e kindje 16 febr: Kara, 5de ronde, 1ste kindje 17 febr: Nobody, 3e ronde, 1e kindje 19 febr: xxPetra, 6e ronde, 1e kindje Goedemorgen allemaal, ik heb mijzelf er ook even tussen gezet. Grappig Cindell en ik hebben allebei nod op 9 feb. en we zijn allebei in de 7e ronde voor het 1e kindje. Ik voel trouwens helemaal niets. De keer dat ik een vk kreeg (ruim een week na nod) had ik wel op de dag van nod krampen in mijn lies, maar werd ik dus niet ongesteld en voelde ik voor de nod ook niets. Ik voel nu weer niets (andere maanden heb ik vaak zere tepels ed) hopelijk is het nu dus weer raak. Ik ga trouwens niet voor nod testen, maar pas aankomende donderdag.