@ keeley.... Erg he dat wachten!!!!! Hier nog steeds hetzelfde, krampjes onder in mn buik en jeuk op mn bovenrug en mn borsten (fijne plek om jeuk te hebben tijdens het werk) Groetjes Loes
@ Biancavm2... wat vervelend zeg die onzekerheid.. Ik hoop voor je dat je morgen wat zekerheid krijgt bij de dokter. @ Keeley... hoe lang moet jij nog wachten!? Ik heb ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen .... en denk ook dat het niet raak is... ik heb namelijk een vermoeden dat mijn eisprong toch later is gekomen dan dat ik had gedacht. Mocht ik niet zwanger zijn dan begin ik met ovulatietesten
@ Loes1983, ja zou zo moeten zijn dat je gelijk na de eisprong weet of het gaat lukken of niet! dat wachten word ik gewoon niet goed van @ Slimpie, vrijdag is mijn NOD, dus mocht ik dan niet ongi zijn ga ik zaterdag of zondag testen Het duurt alleen nog zo lang!
Trouwens..... ik droomde vannacht dat ik 3 maanden zwanger was...wat zal dat betekenen denken jullie??? Ik heb gisteravond wel De Gelukkige Huisvrouw gekeken, misschien had het daar wat mee te maken :-D
Hoi! Ik ben nieuw hier maar reageer maar gelijk... Ik zit nu in de 2e ronde. Vorige ronde dacht ik meteen ooooh het is zover, ik kreeg allemaal vage klachten, en dacht zou het, zo snel?! Toen werd ik ongesteld, ja toen baalde ik zwaaaaar. Nu de 2e ronde ben ik er een stuk minder mee bezig geweest!! En nu heb ik geen klachten. Ik mag officieel morgen testen, maar heb zo'n clearbluetest waarmee je ook vandaag al kan testen.. Misschien test ik m dus vanavond al!! Spannend!! Hoop t echt, maar ja we zien t wel.. Liefs, Stampertje..
Das leuk Stampertje! Succes! Je kan wel beter met ochtendurine testen, dat is geconcetreerd en zal waarschijnlijk een duidelijker uitslag geven
@ Keeley... heftig heh die film, ik moest wel even slikken hoor, het zal je maar gebeuren zeg pffffffffff
@ Pioen: I know ja, die ochtend-urine.. maar weet niet of ik nog zoveel geduld kan hebben Je wacht al zolang he... desnoods doe ik het beide haha Werk in de zorg dus ben voor 6-en al naar het toilet geweest, dan moet ik m'n vriend wel heel vroeg wekken!!
spannende week deze week: is me nod 9 feb of niet kan ook nog 10 feb zijn trouwens. 1e ronde mbv clomid. heb wel wat vage klachtjes - pijn in me onderrug - af en toe wat steken onderin - al week hoofdpijn - temp constant hoog - af en toe afscheiding met beetje roze of bruin erin (heb ik nog nooit gehad voor mijn nod) Ben erg benieuwd of het raak is. vrijdag overigens weer naar het ziekenhuis
4 febr: Bounce, 1e ronde, 1ste kindje 5 febr: Ospiri, 7de ronde, 1ste kindje 5 febr: MamavanJill, 3eronde, 2e kindje 6 febr: Naomi1971, 4de ronde, 1ste kindje 7 febr: Wijfie79, 5e ronde, 1e kindje 7 febr: Suuzie2, 3e ronde, 1e kindje 8 febr: WLE, officieel 13e, 1e kindje! 8 febr: Stella84, 3e ronde, 1e kindje 9 febr: Fleur1976, 1e ronde clomid, 2e kindje! 9 febr: Puckie, 6e ronde 3e kindje 9 febr: Debster84 3e ronde (lange cycl officieel 5mnd)2e Kindje! 10 febr: Keeley, 2e ronde, 1ste kindje 11 febr: Cindies27, 3e ronde clomid, 1e kindje 12 febr: Lovelyrose, 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: Slimpie- 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: pioen, 1e ronde, 2e kindje 13 febr: Mirtjuh, 11e ronde, 3e kindje 13 febr: Loes1983, 1e ronde na mk, 1e kindje 14 febr: elienvl, 3e ronde, 1e kindje 15 febr: Vlinder1981, 6e ronde, 1e kindje 15 febr: Newlywed2010, 6e ronde(1e ronde clomid 50) 1e kindje 16 febr: Kara, 5de ronde, 1ste kindje 17 febr: Nobody, 3e ronde, 1e kindje 18 febr: Jillan, 5e ronde, 1e kindje 19 febr: xxPetra, 6e ronde, 1e kindje
4 febr: Bounce, 1e ronde, 1ste kindje 5 febr: Ospiri, 7de ronde, 1ste kindje 5 febr: MamavanJill, 3eronde, 2e kindje 6 febr: Naomi1971, 4de ronde, 1ste kindje 7 febr: Wijfie79, 5e ronde, 1e kindje 7 febr: Suuzie2, 3e ronde, 1e kindje 8 febr: WLE, officieel 13e, 1e kindje! 8 febr: Stella84, 3e ronde, 1e kindje 9 febr: Fleur1976, 1e ronde clomid, 2e kindje! 9 febr: Puckie, 6e ronde 3e kindje 9 febr: Debster84 3e ronde (lange cycl officieel 5mnd)2e Kindje! 10 febr: Keeley, 2e ronde, 1ste kindje 11 febr: Cindies27, 3e ronde clomid, 1e kindje 12 febr: Lovelyrose, 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: Slimpie- 5de ronde, 1ste kindje 13 febr: pioen, 1e ronde, 2e kindje 13 febr: Mirtjuh, 11e ronde, 3e kindje 13 febr: Loes1983, 1e ronde na mk, 1e kindje 14 febr: elienvl, 3e ronde, 1e kindje 15 febr: Vlinder1981, 6e ronde, 1e kindje 15 febr: Newlywed2010, 6e ronde(1e ronde clomid 50) 1e kindje 16 febr: Kara, 5de ronde, 1ste kindje 17 febr: Nobody, 3e ronde, 1e kindje 18 febr: Jillan, 5e ronde, 1e kindje 19 febr: xxPetra, 6e ronde, 1e kindje @ Jillian!!! Jippie gefeliciteerd! Ik geloof dat jij de eerste zwangere bent! gefeliciteerd! wat fijn! @ Ospiri... wat jammer... maar hou moed! En op naar de volgende ronde
Jillan gefeliciteerd!! Ospiri jammer zeg.. Op naar de volgende ronde!! Morgen komen de sensitesten binnen hier, denk dat ik me niet kan bedwingen
@ Jillian, Heb je je nu toegevoegd of ben je zwanger? Het is toch nog veel te vroeg om te testen??? Je maakt me nieuwsgierig! Groetjes Loes
Hallo allemaal! Wachten duurt lang!!! Ik en mijn man hebben deze maand voor het 1st geprobeerd zwanger te raken. Ik heb totaal geen geduld en wil ieder moment wel testen. Heb al zo'n 5 dagen onwijs last van iedere 5 minuten naar de wc moeten (maar dat kan natuurlijk ook komen van het vele seksen hihi). Ook heb ik Vrijdag (de uitgerekenbde dag van innesteking) 2 x bij het afvegen lichtroze bloed gehad. Ook heb ik toen vreselijke pijnen gekregen in onderbuik en onderrug, die langzamerhand minder is geworden. Voel het nu nog steeds maar heel licht in mijn onderrug. Ben niet misselijk en ook geen pijnlijke borsten. Maar moet nog 6 dagen wachten op mijn NOD. Leid me af in de wachtkamer please ladies!!!
Hoi allemaal, ben nieuw hier en zit inderdaad ook op de wachtbank Mijn nod is a.s. donderdag en ben zoooo ongeduldig. Succes allemaal
mijn nod is vandaag ging al uit van een cyclus van 32 mijn laatste menstruatie was namelijk 7 januari pff spannend hoor.. als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik testen!