Hoop dat iemand me kan helpen met me vraag

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cdokter, Aug 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cdokter

cdokter Bekend lid

Oct 14, 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Heb vandaag van het ziekenhuis te horen gekregen dat menopur niet goed werkt bij mij
    Vorige maand wel had ik follikel daarna mog ik ovitrille spuiten helaas niet zwanger

Wie weet wat van hormoon je hier na krijgt
    Maandag belt me arts
    Moet wel door blijven spuiten
    Vrijdag weer een echo

2. cdokter

cdokter Bekend lid

Oct 14, 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Niemand????

3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Je kunt de volgende ronde een hogere dosering Menopur spuiten of overgaan op bijvoorbeeld Gonal-F. Ik heb een afgebroken Menopur cyclus gehad en gestopt net voor de punctie wegens weinig eicellen. Ronde erop een hogere dosering en een betere score. Even met je arts overleggen wat de mogelijkheden zijn.

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Als je vorige ronde nog een eisprong had dan werkt het schijnbaar wel :)
    Zeker als je nog door moet spuiten dan is er nog hoop.

Wellicht een andere dosering proberen of als het echt niet werkt gonal f, puregon oid.

Ik hoop dat dit gewoon aanslaat!

5. Martika

Martika Niet meer actief

Ik had 6 IUI cycli, 4 met Menopur, 1 met Gonal+F. Ik had gelezen dat voor oudere vrouwen Menopur betere resultaten geeft maar voor mij was dat niet het geval. De keer dat ik Gonal gebruikte had ik een positieve test maar daarna werd het negatief dus dat was een vroege miskraam. Dat konden wij niet zeker weten want ik kreeg geen bloed test om te bevestigen dat ik zwanger was of niet, na elke IUI wachtten ze gewoon tot ik ongesteld was of niet. Ik had ook een IVF met Menopur, niet zwanger, en 2 IVF met Gonal F, allebei waren gelukt. Maar het heeft te maken met welk medicijn werkt beter voor jou, als jou protocol geen resultaat geeft dan moeten ze jou protocol aanpassen. Veel succes en baby dust xx

Share This Page