Plopsaland Hasselt

Discussie in 'De lounge' gestart door theeleut, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Hoi,

Binnenkort gaan we op vakantie waarbij we vlakbij Plopsaland Hasselt zitten.
    Nu kan je via de ANWB korting krijgen op kaarten, dus zou ik eigenlijk willen weten of dit leuk is om te doen met een meisje van bijna 3 ( en +\- 95 cm)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik denk het wel hoor! Ik ga volgende week, dus zal het je laten weten. ;) Onze dochter is een stukje jonger, maar wel een erge durfal.

Overigens, ik weet niet wanneer je gaat, maar in de veronica gids zaten kaartjes waarmee je als moeder gratis naar binnen mag, scheelt toch weer! (ze zijn ook online te vinden en volgens mij geldig t/m eind juni)

3. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    wij zijn er met pasen geweest maar vond het echt heel erg tegen vallen.
    vond het heel klein (denk 10 atracties) en vooral heel duur.
    maar goed kan zo zijn dat jullie het wel heel leuk vinden hoor.
    onze dochter vond het wel leuk overigens maar had me er veel meer van voorgesteld.

4. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Goede tip! Ga gelijk even kijken bij veronica, scheelt toch weer een intree kaartje

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik vind Hasselt ook heeel erg tegenvallen vooral hel erg klein
    Ben vorig jaar geweest met mijn zoontje toen was hij 2,5j maar kon in 3 of 4 attracties en dan nog 2 die niet constant draaiden maar afwisselden voor de achtbaan was hij in lengte te klein terwijl zijn vriendje dezefde leeftijd er wel in mocht en ze staan er met een stok naast hoor om te meten!

Plopsaland de Panne is veel en veel leuker veel mer attractie voor kleintjes!

7. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    mijn dochter was ook 3 toen we voor de eerste keer gingen en ze vond het geweldig ze is wel een echter durfal wel een ding vanaf de 96cm mogen ze overal in onder begeleiding van een ouder onder de 96cm mogen ze alleen een een paar rustige atraccties dus extra dikke zolen aangeven die kleine dat iig de 96 cm haalt hhaha

Deel Deze Pagina