Hallo ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en ineens heb ik niet zoveel zeer meer in me borsten wel gevoelige tepels maar geen pijn ofzo voor een week terug was de borst wel gevoeliger wat moet ik hiervan denken??? maak me beetje zorgen
Ik ben net als jou 5 weken en 2 dagen zwanger en het gevoel in mijn borsten wisselt ook met de dag. Tot 5 weken had ik heel de dag honger en had ik een leeg gevoel. Dat heb ik nu niet meer van de een op andere dag. Heel vreemd! Zal zooo blij zijn als ik de eerste echo heb gehad en ik bevestiging krijg dat het goed gaat daar binnen. Nu voel ik sinds gister weer niks. Maakt me zo onzeker allemaal!
Ik ben nu drie keer zwanger geweest, en alleen bij de tweede zwangerschap "last" gehad van mn borsten. Symptomen komen en gaan (zoals hier boven gezegd) en het hebben van veel of weinig symptomen zegt niets over het wel/niet goed gaan van je zwangerschap. Ik heb verder weinig symptomen gehad, alleen van tijd tot tijd ongipijn en later in de zwangerschappen maagzuur. Verder nooit misselijk geweest of overgeven..... heb nu twee gezonde dochters en we hebben helaas op 30 mei afscheid moeten nemen van ons zoontje.....nooit aanwijzingen gehad qua symptomen dat het niet "goed" zou zijn. Dus probeer ajb te genieten enne... gefeliciteerd.
Het wel of niet hebben van symptomen zegt helemaal niets over het verloop van je zwangerschap. Sommige vrouwen voelen helemaal niets en zijn prima zwanger, anderen hebben alle kwalen die er zijn. Zelf heb ik m'n eerste en huidige tweede weinig symptomen/kwalen gehad en alles verloopt goed. Laat je dus niet gek maken door berichten als 'veel misselijk zijn is een goed teken' etc. Pure fabels en complete onzin, probeer het een beetje van je af te zetten. Het is moeilijk, ik weet het maar al te goed!
Wordt deze week ingeleid.. Heb geen sec in de hele zwangerschap mijn borsten gevoeld...niets...helemaal niets... Ze zijn ook amper gegroeid, iets voller nu dan, en tepelhof is donker... Maar nope.....verders niets...