@kangerootje, i hope so! I want that so badly @lin, ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, de 1e missed abortion met 8-9 weken belandde ik in het ziekenhuis en de keer hiervoor was het al helemaal snel afgebroken dus toen was het gewoon een heftigere menstruatie. Vandaag gaat het qua bloedingen wat beter en buikkrampen zijn ook minder geworden. Nu vooral hoofdpijn en emotioneel. Morgen weer werken. Emotioneel zit ik er echt doorheen, ik begin bang te worden dat ik hier moeilijk bovenop kom en voel me emotioneel heel erg zwak. Had niet verwacht dat ik dit zo moeilijk kon trekken
@Dana, wat super!! @ Mgx ik begrijp je echt.. Het is onze grootste wens denk ik... Veel sterkte morgen op je werk... Ik vind het erg voor je dat je zo vel verdriet hebt en ik kan je heel goed begrijpen... Ik heb nog niet getest, dat ga ik denk ik morgenochtend doen, dan is dag 27 van mijn cyclus. Ik ben benieuwd, heb totaal geen symptomen...
Mgx ik bedoelde eigenlijk of je menstruatie altijd zo hevig was.. fijn dat de bloedingen en pijn nu wel wat minder worden! sterkte morgen met werken! kan me goed voorstellen dat je zo verdrietig bent nu! verlies de hoop niet meid! al begrijp ik heel goed dat dat nu even extra moeilijk is! denk dat iedereen zich vergist hoeveel inpact dit traject op je en je leven hebt! Ik heb mij er in iedergeval flink in vergist! Ben benieuwt morgen Kangarootje!
Meiden!! Vanmorgen een KV 2 voor 5 test gedaan; binnen 5 minuten en negatief resultaat. Maar, toen ik 10 a 15 minuten later keek, zag ik een heeeeeel licht roze streepje..! Zou dat een indroogstreepje kunnen zijn, hebben jullie ervaring met kruidvat testen en indroogstreepjes? Ik heb deze test vorige maand ook gebruikt en toen bleef hij sneeuwwit, ook toen ik later keek... Ik ga zondagmorgen weer testen...
ps: ik wilde hem voor jullie op de foto zetten, maar op een foto is het niet te zien; het is echt een heeeel licht tuurstreepje. Ohh ik hoop het zo, maar ik ga er maar vanuit dat het een indrooglijntje is..
Wat spannend kangerootje!! Ik hoop het ook zo voor je. Mijn eerste test van de kruidvat had ik ook een heeel licht streepje die zag ik na 5 min zag ik wel vaag iets en na 10 min zag je het iets beter en een indrooglijntje verschijnt pas als te test echt droog is dus neem aan dat een test na 10 min nog niet echt al opgedroogd is. Probeer eens een foto te maken?? Ben zoo benieuwd hihi.
En anders in de middag of avond nog eens een test proberen. Veel vrouwen testen met middag en avond urine positief. Dat was bij mij ook het geval.
Dana kijk!! Vanmiddag om 14.00 uur nog eens getest, en dit keer verscheen een iets donkerder streepje binnen 5 minuten! Op de foto zie je het wel een stuk slechter, zien jullie hem ook?
jaah!! ik hoef niet eens te turen! ziet er heel goed uit. zo begonnen mijn testen ook. ik denk dat je zwanger bent hoor meid!
Net een clearblue test gedaan, die zegt ''Niet zwanger''. (Dat is geen vroege test btw.) Maar als ik dan het stripje dat je erin moet doen eruit haal, zie ik wel weer 2 streepjes...
Kruidvat testen zijn veel gevoeliger dan de clear blue. Ik zou dan ff wachten tot zondag en dan een cleur blue met week indicator doen.
Dus het zou kunnen dat ik echt zwanger ben..?? Ik kan het gewoon niet geloven... Die clearblue, blijft de batterij nog wel een paar dagen goed?
De batterij in de clear blue gaat 24 uur mee en daarna zie je niks meer. Ga je morgen testen met de kruidvat test? Als het lijntje morgen nog donkerder is als vandaag dan kan je wel zeker van zijn dat je zwanger bent.
Ik hoop het zo!!!!! Ik ga morgenochtend idd weer testen, maar ik wilde weer met clearblue gaan testen.. Wat raar dat hij maar 24 uur mee gaat; er zitten 3 testen bij..!! Net of je 3 testen doet binnen 24 uur; terwijl op de bijsluiter staat; advies, na 3 dagen weer testen.. Dat is toch veel meer dan 24 u...
Haha nee die 24 uur geld na de gebruikte test. Die overig testen in de verpakking die ongebruikt zijn kun je gewoon gebruiken maar dit zijn clear blue zonder indicator en die zijn niet gevoelig. Die kan je echt pas gebruiken op je nod of daarna.
Oh vandaar haha.. Ik word helemaal gek hier.. Ik heb echt elke maand getest, nog nooit positief.. Zou het nu dan echt.. Oh ik hoop het zo, maar ik durf nog niet blij te zijn. Ik kan het gewoon niet geloven. Morgen doe ik weer een clearblue..!! Ik hoop gewoon dat het komt doordat de KV testen gevoeliger zijn, en de clearblue niet, en dat ik gewoon zwanger ben! Hoe voel jij je Dana?
Ik voel me af en toe misselijk. In de avond een opgezette darmenbuik hihi. Maar soms voel ik de hele dag niets maar dat schijnt ook normaal te zijn dat je niet elke dag last hebt van kwaaltjes. Daar wordt ik wel onzeker van. Ik hoop voor je dat je idd zwanger bent!!