oooo spannend kangarootje! ik zie ook 2 streepjes. Ik heb ook even een vraagje. Wij hebben gisteren geklust. Nu doet mijn temperatuur echt raar en dacht ik net ik doe even een ovulatie test. Hier zat een duidelijke 2de streep. Nu mijn vraag.. vanavond weer klussen? of een dag wachten? ik zou t zo leuk vinden als het dit keer lukt!
Ik snap het hoor, die onzekerheid.. Ik voel me nu ook zo onzeker, ik heb de hele tijd menstruatiekrampen en ben als de dood dat het doorbreekt
whahaha.. zal zo manlief er is mee verassen! (stom trouwens dat onze toppic is verplaatst naar een ander forum ofzo)
Ik zit trouwens te denken om de ovulatietesten aankomende ronde in de schappen te laten liggen. Wanneer beginnen jullie meestal met om de dag te klussen? Ik weet trouwens nu ook niet meer hoe ik m'n cyclus moet tellen... Toch ben ik er alweer mee bezig terwijl ik er zo klaar mee was
Dankjewel MGX echt lief van je dat je zo positief reageert!! Ik ben deze maand met om de dag klussen begonnen vanaf de dag na mijn menstruatie, dus vanaf dag 7. Dit volgehouden tot dag 17. (Eigenlijk is het beter door te gaan tot dag 21)
Ik ga morgenochtend weer testen met de 2v5 van kruidvat. Dat de clearblue vanmiddag negatief was heeft me zo onzeker gemaakt, ook al lees ik op internet dat de kruidvat test veel gevoeliger is, toch kan ik echt niet geloven dat ik gewoon zwanger zou zijn... Pas als de kruidvat test morgen donkerder is (met ochtendurine) ga ik een klein beetje hoop krijgen!!
Oke, ik ga dat denk ik ook maar doen, en als het er niet van komt gewoon niet druk proberen te maken. Die stress is niet goed haha Jaaa, alweer een test gedaan???
Hee, Nee idd MGX das echt niet bevorderlijk maar zo lastig uit te schakelen he. Maar als je het om de dag doet zit je qua timing vrijwel zeker goed. Ja net weer een test gedaan. Niet met ochtendurine want ik had vanmorgen vroege dienst en was te laat opgestaan De test gaf opnieuw een lichte streep, volgens manlief ietsjepietsje donkerder dan gisteren, maar ik vind het verschil echt minimaal. Maargoed, weer een streep dus.. Ik ga zondagmorgen met de clearblue testen...!!
Ik ben echt een beetje in de war: Toen ik net naar het toilet ging zat er een donkerbruine veeg in mijn onderbroekje (sorry voor de details) maar bij het afvegen zag ik weer helemaal niets... Zou mijn menstruatie dan toch beginnen...
Spannend! Foto? Hier al 2 dagen minder symptomen wel last van gevoelige borsten dus had ook maar voor de zekerheid een test gedaan. Gelukkig is de test nog donkerder dan de vorige keer dus het zal nu wel goed zijn.
Kangerootje het kan ook een innestelingbloeding zijn of een contacts bloeding zolang je geen krampen hebt en geen helder rood bloed is er niets aan de hand.
Ziet er goed uit Dana! Ik zal vanavond ff foto maken van mijn test. Ik hoop ook dat het zoiets dergelijks is. Heb wel menstruatiepijntjes in de onderbuik maar niet echt krampen.
Ik vind je test prachtig! @dana @kangerootje het kan echt van alles zijn, dus ik zou er niet teveel over na denken en het op je af laten komen. Maarja makkelijker gezegd dan gedaan ik weet er alles van
Dankjewel mgx het is inderdaad zo'n naar idee te bedenken dat het nu nog mis zou kunnen gaan.. Dat vind ik voor jou ook zo rot en pijnlijk.. Heb je al wel het gevoel dat je er nu beter mee om kunt gaan? Tot nu toe nog niets doorgezet hier. Ik zie elke dag weer als een overwinning. Ben denk ik gerustgesteld als ik het maandag nog niet ben, dan is dag 31.
super spannend bij jou zeg kangarootje! ik duim vanuit hier heel hard voor je mee! Dana.. wat zien je testen er goed uit. Ik kan me niet voorstellend dat die van mij er zo ooit een keer uit gaan zien! hihi! Mgx.. Ik vind het heel dapper van je hoe je er mee om gaat! knap ook dat je even kiest voor een lossere methode! voor deze maand had ik eigenlijk altijd een cyclus van exact 28 dagen.. en voelde ik mijn eisprong. dus was het heel goed in te schatten wanneer we het zouden moeten doen. en dat was ook fijn ivm mijn dyspareunie. Omdat het vanaf deze maand wat anders loopt ben ik begonnen met temperaturen (geen pijl op te trekken.. of soms toch wel??) en omdat ik twijfelde of ik cervix slijm had gezien gisteren heb ik gisteren voor de eerste keer een ovulatie test gedaan. Omdat deze positief was geeft dit mij wel hoop nu! even een soort van bevestiging dat ik juist mijn eisprong voel. Maar t gekke is.. gisteren een positieve test.. vandaag de eisprong pijn en een negatieve test! snap er niks van.. maar het zal allemaal wel! hihi! sorry voor mijn lange verhaal. vind het fijn om het met jullie te delen!
Hee Lin, Wat is dyspareunie? Goed dat je ovulatietesten hebt gekocht, dat helpt echt om inzicht te krijgen in wanneer je eisprong is! Het kan wel kloppen dat je test nu negatief is hoor; je ovulatietest spoort je LH piek op en als je een positieve test hebt springt je ei binnen 24 tot 48 uur. Dus: je hebt dus een positieve ovulatietest voor je ei daadwerkelijk springt. Dus gisteren heb je getest en vandaag sprong je ei Klopt dus