Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik zit te denken om morgenochtend de clearblue al te gaan doen. Wat vinden jullie daarvan? Hij was dus gisterenmiddag om 17.00 uur NEGATIEF.
    Kan hij dan morgenochtend al positief zijn, of kan ik beter zondagmorgen testen? (De streepjes op de Kruidvat testen zijn nog heeeel licht.. :))

2. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @ kangerootje, spannend meid hoop zo dat je ook van die knallers over een paar dagen hebt. Dan zijn we beide in juli 2015 uitgerekend, zou wel leuk zijn!

@ lin, als je gister een positieve ovu test had dan klopt het wel want die geeft ongeveer 24 tot 48 uur van tevoren positief aan voor je de eisprong hebt. Je geeft aan dat je ovu vandaag gevoeld hebt dan klopt het helemaal met je positieve test van gister. Nu je eitje gesprongen is zal de test daarna ook negatief zijn want je hebt je piek al gehad.

3. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Kangerootje, ik zou nog even wachten tot je een duidelijk lijntje hebt op de kruidvat test en dan pas de clear blue gebruiken

4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hee Dana,
    Haha, ja dat zou vet grappig zijn!! :D
    Digitaal kraambezoek, hihihi.
    Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft de clearblue. Ik ga hem zondag pas doen. Gisteravond nog een kruidvat 2v5 gedaan en die was vergeleken met de andere echt KNAL!
    Dus ik was zo blij!! :D Hoe voel jij je?
    Ik voel me totaal niet anders, wel kleine steekjes in de onderbuik en nog steeds een beetje bruin bloedverlies.. Dat maakt me wel bang..

5. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Kangerootje, wat super dat je gister al een knaller had op je test! Gefeliciteerd! Die steekjes in de onderbuik zijn normaal dat hoort erbij. Heb ik ook last van. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan door al dat gerommel in mijn onderbuik. Ik ben een buikslaper dus dat was best vervelend. Ik merk echt dat mijn lichaam met vanalles daar bezig is. Borsten zijn nog wat gevoeliger geworden en heb nu wat vaker met vlagen last van misselijkheid. Nog 9 dagen en dan heb ik mijn echo, de dagen duren alleen zooo lang hihi

6. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat jij die steekjes in de onderbuik ook herkend Dana.
    Bij mij voelt het wel als menstruatiepijn, normaal gesproken breekt dan altijd binnen een paar dagen mijn menstruatie door als ik dit soort pijn heb. En vandaag is pas dag 29, terwijl mijn cyclus ook wel 32 dagen kan horen.
    Ik begin nu dus wel te geloven dat ik echt zwanger ben op dit moment, maar ben pas echt gerustgesteld als ik maandag ofzo nog niet ongesteld ben geworden.
    Onder de douche net weer flink wat bruinverlies. Maar gelukkig hoeft dat niets te betekenen, lees ik overal op internet.

Wel een goed teken dat je al misselijk bent en je borsten meer gevoelig worden!! Dat is toch een teken dat de zwangerschap goed intact is.
    Erg spannend meis, ben zo benieuwd naar je echo!

7. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Dat zeurende menstruatie gevoel is ook normaal tijden de zwangerschap dat heb ik vannacht ook gehad. Duurt meestal tot 6 a 7 weken voordat over is. Komt door de groei van de baarmoeder. Bruinverlies komt ook veel voor maar als je echt zorgen maakt kan je altijd de verloskundige bellen die kan je dan ook even geruststellen. Ik heb 2 dagen van de week helemaal geen symptomen gehad en ik maakte me daar weer enorm zorgen over maar dat is ook normaal zei de verloskundige. Soms heb je dagen dat je niets voelt en vervolgens komen ineens alle symptomen gelijk weer terug. Niet te veel zorgen maken meid en anders ff afleiding zoeken, lekker ff een dagje weg met je kerel dan denk je er ook niet zoveel aan :) ik weet het, het is best moeilijk om afleiding te zoeken maar het helpt vaak wel.

8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Oh dat is echt super fijn om te horen dat het er allemaal bij hoort!
    Je hebt me echt gerustgesteld :)
    Misschien dat ik de verloskundige even bel als het maandag nog niet over is, vandaag kijk ik het nog even aan.
    Ik moet vanavond werken dus dat helpt wel voor de afleiding denk ik. Oh ik ben zo blij als het goed gaat :)

9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Toenet nog even de verloskundige gebeld voor de zekerheid.
    Zij zei inderdaad ook dat zolang het bloed bruin van kleur is, het weinig is en er geen krampen bij komen het waarschijnlijk om een innestelingsbloeding gaat.
    Ik vroeg nog of het niet erg is om te gaan werken omdat ik zwaar moet tillen (werk in de gehandicaptenzorg) maar ze zei dat ik alles mocht doen want als het fout gaat, dan gaat het toch wel fout, dat is niet te voorkomen...

10. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ja is toch wel fijn gevoel dat je het hebt gehoord van de verloskundige dan zit je ook niet zo te stressen want dat is ook niet goed natuurlijk. Hoop ook voor je dat het lekker bij je blijft plakken en goed gaat. Lekker rustig aan en je lichaam geeft het vanzelf wel aan als je teveel hooi op je vork neemt.

11. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    whoehoe!! wat fijn kangarootje!! gefeliciteerd! Ik duim voor je mee dat het goed blijft gaan!! het zal wel even heel spannend voor je zijn allemaal!!

thanks dames voor de uitleggen van de ovulatie test! vond het wel gek deze maand dat mijn eisprong 4 dagen eerder was! mja goed dat ik hem voel dan! hahaha!

Dyspareunie is een verzamelnaam voor pijn bij het vrijen. mijn vagina word ook heel snel schraal enzo.

12. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Dankjewel Lin! Ik hoop echt voor je dat deze ronde ook jou lucky shot is!! Ik vind het idd erg spannend, vooral omdat ik normaal gesproken elk moment ongesteld kan worden, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik nu echt zwanger ben...!

Wat rot dat je pijn hebt na het vrijen... Dat maakt het wel lastig en ook vervelend om vaak seks te hebben denk ik?
    Dan zijn ovulatietesten inderdaad echt een uitkomst!!

13. mgx

mgx Niet meer actief

Wat fijn!!! @kangerootje en spannend natuurlijk!!
    Heb je meteen een afspraak gemaakt of dat nog niet?

Ook ik vind het gewoon fijn om positieve verhalen te lezen!

Hoe gaat het verder met jullie meiden?

14. stefani

stefani Lid

15 okt 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames . weet niet of het mag zo te vragen
    Ik heb 3 weken gelden gestest met 2/5 kruitvat die gaf 2 streepjes 1 donker 2 lifter en dag later tog ongi en nu moet ik mijn eisprong hebben maat de ovulatie testen geven geen donkere strepen aan allen 1 ligte en een donker snap er niet veel meer van ben nu 14 maand bezig om zwanger te raken

15. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    stefani heb jij na dat je ongesteld ben geworden nog een kruidvat test gedaan? of alleen ovulatie testen? Ik heb er verder geen verstand van.. maar zelf zou ik nog een keer een test doen.

ja de pijn tijdens en na het vrijen is best heel vervelend en maakt het inderdaad het verplichte vrijen niet leuk! maar het is niet anders. hopelijk hoeft dat snel niet meer! we blijven er positief onder!

heb je nog een clearblue test gedaan kangarootje?

16. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Meiden, zojuist de clearblue gedaan!!
    POSITIEF! Ik ben ZO gelukkig!!

Bijgevoegde bestanden:

17. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Gefeliciteerd meid!! Ben echt super blij voor je!!:)

18. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    joehoe!! echt super leuk voor je!! gefeliciteerd!!

19. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Dankjewel allebei voor jullie lieve reacties..!! :)
    Lin heb je goed getimed van de maand? :p Hoop echt voor je dat het raak is...

20. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    jup! mijn cyclus kaart komt niet overeen qua eisprong. maar voor deze maand had ik elke maand een cyclus van 27/28/29 dagen. Nu waarschijnlijk van 24.:$

ben heel benieuwt hoe het gaat lopen. Merk dat ik er veel mee bezig ben deze keer. moeilijk om dan nog 2 weken te wachten,hopen,dromen! hihi!

kan me voorstellen dat het onwerkelijk is kangarootje.. alleen een positieve test alleen al lijkt me onwerkelijk!!

Deel Deze Pagina