Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Spannend Dana! Maar komt vast goed!
    @Lin : voor jou gaat het ook alweer opschieten, alhoewel het voor jezelf altijd een eeuwigheid duurt hihi...
    Weten ze op je werk al dat je zwanger probeerd te worden ?

2. mgx

mgx Niet meer actief

Wat fijn om te horen dat het goed gaat dames!!
    En super chill dat jullie ook snel terecht kunnen bij de verloskundige.
    Maarja wat is snel😜
    Best druk hier geweest had veel te lezen hahahha

Hier weer iets geks, weer bruinverlies gehad vandaag.
    Ik word er niet goed van

3. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    gek Mgx van je bruinverlies. Ik heb de afgelopen keer ook wisselend bruinverlies gehad. ik vond het voornamelijk irritant..

idd... Kraamzorg.. volgende week rond deze tijd weet ik denk ik meer! ben benieuwt!
    heb het een paar collega's verteld (wij werken heel nauw samen omdat we de hele dag op elkaars lip zitten en veel moeten overleggen) en juist met collega's vind ik het fijn om er over te praten omdat ze wat verder weg van mij zitten.

hebben jullie mensen verteld dat je er mee bezig bent?

4. mgx

mgx Niet meer actief

Ja het is ook irritant @lin dit is de zoveelste keer, maar het is gelukkig al gestopt. De vorige keer duurde het natuurlijk 2,5 week dus was daar een beetje bang voor.

5. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Lin,Mgx en kraamzorg, ik hoop zo dat het voor jullie deze ronde raak is! Duim voor jullie!

Ik krijg vanmiddag bezoek van een informatrice van moeders voor moeders :)

6. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    @Lin : het was in 1e instantie niet de bedoeling om het te vertellen, maar nu weten inmiddels toch een paar mensen dat we er druk mee bezig zijn ; schoonzus, 4 vriendinnen en 1 kennis.
    Hoe hebben jullie meiden dat gedaan?

Mocht ik zwanger raken dan gaan we het vrijwel direct vertellen, zowieso omdat ik het wil delen met ouders en mn vriendinnen zijn er ook al die tijd voor me.

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hai allemaal
    @Lin dat is echt heftig he als je in je omgeving veel zwangere meiden hebt of als er nergens anders over wordt gepraat. Dan kan je het moeilijk loslaten.
    Mag je volgende week testen, welke dag?
    @Mgx: is het bruinverlies al gestopt? Wat gek dat je dat hebt, welke dag van je cyclus zit je nu? Hoe voel je je verder?
    @Kraamzorg; ik had het ook aan mijn zusje verteld dat ik er mee bezig was, aan mijn beste vriendin en mijn moeder wist het ook. Verder niet echt wereldkundig gemaakt, mijn collega's bijvoorbeeld wisten het niet.
    Wel een paar weken geleden met mijn leidinggevende over gehad.
    Nu ik zwanger ben weet alleen mijn beste vriendin en haar man het, en verder NIEMAND... Alleen mn eigen vent natuurlijk ook, hihihi :D
    @Dana wat leuk moeders voor moeders!! ;) Ik ga dat waarschijnlijk ook doen. Je kunt je gewoon opgeven via de site toch?

8. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    thanks dames voor de bemoedigde woorden!;) ik zat er vandaag eerlijk gezegd een beetje er door heen! :(

Volgende week donderdag is het 14 dagen geleden dat ik mijn eisprong had. Dus denk dat ik dan test als de rode duivels er dan niet zijn.

goed zeg dana moeders voor moeders.. Mocht het bij mij zo ver zijn een keer ga ik daar denk ik ook aan mee doen. heeft me altijd al aangesproken!

ik had vandaag trouwens behoorlijk veel wit melkachtige afscheiding.. ik heb het gegoogled.. en t kan echt iets met zwangerschap te maken hebben.. (ik was juist bang van niet vandaag dus vandaar dat ik wat depri was) dus dit geeft mij weer hoop!!:)

9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ooh Lin ik hoop zo dat het raak is... Nog een weekje.. Wat spannend..!! Hou ons op de hoogte!!
    Witte afscheiding kan inderdaad ook, ik had het deze week voor mijn NOD ook wel; toen dacht ik nog dat ik gewoon ongesteld moest worden!! Houd moed!!
    Je timing was goed deze maand toch?

10. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ja denk dat we goed getimed hebben.. we wachten af!

11. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Lin wat super spannend! Hoop het zo voor je.
    De witte afscheiding hoort wel bij een zwangerschap. Heb ik nu ook last van.
    Gister de informatrice van moeders voor moeders gehad. Veel info gekregen en alvast twee kratjes om te vullen haha. Ook een leuk cadeautje gekregen van ze:) dus zeker aan te raden om te doen!
    Over 3 dagen de echo pff wat duurt dat wachten lang en merk dat ik steeds zenuwachtiger wordt!!

12. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hou vol Dana, waarschijnlijk kun je over 3 dagen een prachtig kloppend hartje zien!! Het komt echt goed, je geduld wordt beloond!
    Wat super leuk dat je moeders voor moeders bent gaan doen, ik ga het denk ik ook wel doen.
    Alleen waar ik tegenaan loop: ze zetten toch de kratjes bij je voor de voordeur? Weet dan heel de straat niet dat je zwanger bent...??
    Ik woon in een dorp waar iedereen elkaar kent en een beetje op elkaar let zegmaar.. Hihi.
    Hoe doe jij dat? Ik wil het echt nog een maand of 2 geheim houden; zelfs mijn ouders enzo weten het nog niet!

13. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Bij moeders voor moeders krijg je een grote groene plastic tas erbij waar je het kratje in kan doen zodat niemand ziet dat je er aan mee doet. De kratjes staan bij ons in de badkamer en daar komt verder niemand die op visite komt. Ik moet het 1 x in de week de krat bij een bepaald plek brengen waar een grote kist staat en daar indoen en dan wordt het vanuit daar opgehaald maar in sommige plaatsen halen ze het bij je thuis op en je kunt bijv afspreken dat ze het uit je achtertuin weghalen zodat niemand het ziet.

14. mgx

mgx Niet meer actief

@lin ik snap je gevoel ook heel goed. ik hoop heel erg dat je volgende week goed nieuws te zien krijgt!! fingers crossed

Ik ben bang dat deze maand niet mijn lucky month is. Ik zat er zo doorheen dat ik geen energie had. We hebben nu dus 3 dagen niet geklust omdat ik er eigenlijk niet toe in staat was pffff... kon elke keer pas savonds laat omdat mn vriend er dan pas was... ik probeer het los te laten. Gister had ik trouwens geen bruinverlies meer en wat meer doorzichtig cervixslijm. Maar vandaag ineens weer heel licht bruine afscheiding... zucht.

leuk meiden dat jullie mee willen doen met moeders voor moeders, mij spreekt dat ook wel aan. ben benieuwd naar jullie ervaringen!

15. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @Dana ok, dus er zijn wel meer mogelijkheden... Super leuk. Watvoor kadootje kreeg je? :p
    @MGX: ik snap het dat je er echt tegenop zag het verplichte klussen... Maar misschien is er nog een goede kans meid, je weet maar nooit.. Ik hoop het zo voor jou en ook voor @Lin

16. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Kangerootje, ik kreeg een hele zachte omwikkeldoek voor de baby:) en het tijdschrift Zwanger.

@mgx, ik snap je helemaal dat verplichte klussen maakt het niet echt romantisch maar ik dacht in ronde 10 ook dat ik te laat was met klussen en toch zwanger nu dus geef de hoop niet op meid. Duim voor je!

17. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    thanks dames! krijg energie van jullie woorden!
    gisteren weer last van de kramp gehad die ik vaak heb na een week van de eisprong. We wachten af!!

mgx Ik duim ook voor jou! kan me heel goed voorstellen dat je energie even flink op was.. pfff dat verplichte klussen.. kan er nu al weer tegen op zien! dus maar heel hard hopen dat het niet nodig is!

18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hallo meiden hoe is het?
    Dana wat spannend, morgen je echo..
    Hierzo gaat het erg goed! Ik voel me prima, af en toe wat moe en nu zeeeer gevoelige borsten, ze doen gewoon zeer!
    Ik heb nog geen een keer last gehad van misselijkheid. Misschien komt dat nog?

19. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    wat fijn dat je,je zo goed voelt kangarootje! misschien sla je de misselijkheid wel over! dat zou helemaal te gek zijn toch? haha!
    idd dana.. nog maar 1 dagje wachten! hoelaat moet je morgen?

hier gaat het wel goed. we wachten al duimen draaiend af!

20. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    Hoi meiden,

Ik lees al een tijdje met jullie mee maar heb nu pas de behoefte om te reageren. Ik ga nu na ronde 11 (waarvan 2 gemiste rondes) dus ronde 9. Ik heb al een hele geschiedenis achter de rug. In 2010 2 vroeggeboortes gehad op 23w6d en op 24w. IN 2013 heb ik ook nog 2 mk gehad en nu al een tijdje aan het proberen. De vorige 4 keren was ik na ronde 1 of 2 zwanger en daarom vind ik het raar dat het nu niet lukt. Ik heb dinsdag een afspraak met mijn gyn om te vragen wat nu te doen.

Aan alle zwangeren hier proficiat. En aan de rest de moed niet opgeven, hoe moeilijk het soms ook is!

Deel Deze Pagina