over het cervix slijm ik heb het ook regelmatig (nog niet alle keren gezien) en dat is op de ochtend dat ik mijn eisprong gevoel heb. en de laatste keer de test positief was.. volgens mij is toen de volgende ochtend mijn ei gesprongen. mja het precieze weet ik er ook niet van. kan me goed voorstellen kangarootje dat je nu je bevestiging mist.. als ik het goed begrijp krijg je pas met een week of 10 een echo.. waarom bel je niet een praktijk op en vertel je dat je best lang bezig bent geweest.. en dat je erg onzeker bent? Op mijn werk had een moeder dat ook gedaan en die mocht toen al met 8 weken.. is toch iets eerder! hihi.. geen veeg bloed meer.. geeft toch weer moed! hihi
Lastig te zeggen he Lin ik kwam er ook nooit achter wanneer mijn ei was. Temperatuur je al wel? Heb je al getest????!! Haha, ja dat zou ik kunnen doen.. Maar ik wacht toch maar even rustig af, want veranderen kan ik het toch niet als het misgaat. En misschien zit het wel hardstikke goed!!
Gek he lin... Ik had ook weer wat meer bloedverlies vandaag, dat kan niet meer van m'n ovulatie zijn denk ik dan... Ben echt bang dat het nu gewoon niet raak is
hmm inmiddels al 3 dagen aan de veegjes bloed.. als het morgen hetzelfde is ga ik testen.. de vorige keer zette het na 2,5 dag door. mijn borsten blijven gevoelig.. (heb altijd gevoelige borsten) maar verder was mijn temp vandaag wel wat gezakt. 36,7. dus gok dat het morgen door zet.. Helaas Hmm balen mgx dat bloedverlies elke keer! kan me voorstellen dat door dat bloedverlies de moed even in je schoenen zakt! niet leuk!!
ja je temperatuur word weer normaal (bij mij ongeveer 36.5/36.6) zeg maar als je menstruatie komt. na je eisprong gaat ie omhoog (bij mij ongeveer 37.0) en dat blijft ie als je zwanger bent zeg maar.. ik ben er mee begonnen om meer inzicht te krijgen. denk dat ik nog een maandje door ga en er dan mee stop. veel nut heeft het voor mij ook niet. ben er alleen maar druk mee.. hihi ik hou het bij in de mama aps.. ideaal trouwens die ap!
Oh dat heb ik echt nooit geweten! Ik dacht altijd alleen een verschil als je eisprong plaats vind. Ja ik heb die app ook! Hij doet alleen m'n laatste cyclussen heel raar dat ik heen grafiek meer heb als ik iets invul
ik zal morgen eens kijken of ik een foto van mijn cyclus hier kan plaatsen. Kan je heel goed zien dat de temperatuur klopt! vind het wel frappant om te zien. Mja omdat ik mijn eisprong voel.. maakt het temperaturen voor mij niet echt uit! maar voor mensen die dat niet voelen en vaak veel geld kwijt zijn aan ovulatie testen geeft het wel veel duidelijkheid schijnt! hihi!
helaas.. op naar ronde 11 hier! mgx hoe is het bij jou met je bloedingen? en de andere dames hoe is het nu bij jullie? even benieuwt! hihi
Ah dat vind ik niet leuk toch doorgezet dus, je dacht het al he... Met je temperatuur daling. Ik hoop dat het een beetje oke met je gaat xx Vandaag minimaal tot geen bloeding, gisteravond laat was het bruin dus misschien is het nu over.... Vandaag wel ineens een menstruatie achtig gevoel Hoe gaat het met jou @dana? En de anderen natuurlijk!!
ja ik dacht het al. stom hea maar dat voel je gewoon aan eigenlijk voel ik me wel goed. Vind de wachtweken altijd veel moeilijker.. zoals vorige week. dan heb ik vaak een dip. als ik eenmaal ongesteld ben dan ben ik er wel rustig onder. Hmm beter dat het zo goed als over is mgx.. hmm spannend of je menstruatie er aan komt! succes!!
Lin wat balen, duim voor je in ronde 11 meid! @ mgx, fijn dat het bloeden is gestopt. Ik voel me nu vanaf 6 weken echt misselijk en ontZettend moe. Ook veel baarmoeder groeipijntjes. Voelt alsof ik de griep heb maar dan anders.. @ kangerootje, hoe is het nu met jou?
@linn, balen zeg ! Goed om te lezen dat je er wel rustig onder bent...! Volgende ronde weer proberen! Ooit komt het goed! Hier nog steeds aan het klussen, om de dag! Heb net mn eisprong gehad dus zullen het over 2 wkn wel weer zien. @dana : jammer van je misselijkheid, maar zal je aan de ene kant ook wel weer een goed gevoel geven dat je nog steeds goed zwanger bent!Ben benieuwd hoelang dat aanhoudt allemaal. @mgx : wanneer zit jouw menstruatie er aan te komen volgens je cyclus!?
Ja ik vind het ook fijn dat je er wel rustig onder bent @lin. Goede moed houden en onze tijd komt echt nog wel! @dana erg last van de groeipijntjes? Grappig dat het zo per persoon kan verschillen die symptomen. Vaak misselijk of valt dat wel mee? @kraamzorg. You go girl! Geen moeite met de druk van om de dag klussen? Bij mij ging het niet meer zo op door die bloedingen... Ik zit nu op cyclus dag 20 en bij mij schommelt het een beetje tussen 27 en 29 dagen. Dus ook nog eventjes wachten
@mgx, ja die groeipijntjes bedoel ik die felle steken in de liezen mee. Ik ben nu elke dag misselijk soms echt de hele dag door en smorgens heb ik helemaal geen trek in ontbijt maar met moeite gaat het er wel in haha. Volgende week maandag 17 november weer een echo dus hopelijk is alles goed.
@mgx : nou het valt me nog mee! Is niet elke dag even plezierig om te doen, maar doen het voor een goed doel!