Hoi allemaal, Lin, wat balen.. Echt jammer weer, maar ik ben blij dat je je wel goed voelt. De wachtweken zijn idd het ergst... Spannend Kraamzorg en MGX ik hoop dat het raak is voor jullie!! Balen Dana dat je je misselijk voelt, dat is zo akelig.. Heel spannend, binnenkort weer een echo. Zie je tegenop, of heb je er nu wel meer vertrouwen in? Met mij gaat het wel goed, ik voel me ook erg moe maar heb verder nog niet veel kwaaltjes. Ook nog geen misselijkheid, heel af en toe een soort vlaag en 's morgens een soort van weeïg gevoel, heel gek. Over 4 weken en 3 dagen de echo.. Kan niet wachten..
@kangerootje, dat gevoel in de ochtend heb ik ook. Spannend meid over 4 weken je echo!! Ik heb er wel een goed gevoel over maar ik leef nu toch van echo naar echo dus het is toch wel weer heel spannend. Hopelijk is de tweede echo ook goed volgende week.
@dana volgende week maandag al weer! fijn dat je zo snel achter elkaar steeds weer voor een echo mag. kan me voorstellen dat het rust geeft! @kangarootje.. fijn dat je nog niet echt kwaaltjes hebt qua misselijkheid. al kan ik me ook voorstellen dat dat een bevestiging geeft! @kraamzorg. Knap zeg om de dag klussen. Ik weet nog niet hoe wij het deze ronde gaan aanpakken. ik denk dat we na 8 dagen na mijn eerste menstruatie ook maar eens om de dag proberen te klussen. gebruiken jullie naast foliumzuur ook nog andere vitamines? even benieuwt!
Ik voel me vandaag niet zo lekker en ik weet niet wat het is! Ik ben misselijk ik heb geen honger en ik heb steeds buikpijn wat veranderd van maag/darmen/baarmoeder. Ik heb geen verhoging ik snap er niks van! Misschien heeft het wel helemaal niets te maken met m'n cyclus maar je gaat het je toch afvragen... Vanmorgen maagbeschermer ingenomen omdat ik er sinds een tijdje wat vaker last van heb maar die doet dus niks dus dat is het niet... Ik slik sinds een paar weken zwanger worden van de etos. En af en toe mama vitamines van vsm, die slikte ik eerst altijd.
Ik slik al vanaf vorig jaar november de foliumzuur tabletten van de etos..verder gebruik ik niets... ik zit nu trouwens op mn 18de cyclus dag, geen idee wat mn cyclus deze mnd zal zijn, aangezien het per mnd verschilt @mgx : jeetje vervelend zeg dat je je nu niet zo lekker voelt, ik weet wel dat er weer een buikgriepvirua heerst met o.a. die verschijnselen de je beschrijft! Hoop dat het snel over is voor je!
ooo mgx wat vervelend dat je je nu niet zo lekker voelt. ook omdat de verschijnselen van alles kunnen zijn. Ik had dat vorige maand en was daar echt een beetje geiriteerd van.. gewoon omdat je soms je eigen lijf absoluut niet meer snapt! mja zoals kraamzorg ook zegt.. er heerst ook weer eens van alles. Oke die etos tabletten is wel een goede. Ik gebruik vanaf oktober de foliumzuur van de etos. Maar had eens wat gehoord over vitamine D. Maar wil ook niet een hele kast aan vitamines in huis gaan halen.
Vitamine d is gewoon omdat we te weinig zon licht hebben in nederland, eigenlijk zouden we die allemaal moeten slikken! Maar staat los van zwanger worden of zwanger zijn heb ik me wel een laten vertellen door verloskundige en huisarts.
Ja ik denk idd een virus of iets, ging even m'n temperatuur meten en die is 38,3. Het straalt soms helemaal uit naar m'n benen vandaar dat ik het even niet snapte haha!! Ja het heeft toch geen zin om allemaal vitamines te halen. Gewoon gezond leven en ik dacht handig als er wat vitamines allemaal in 1 capsules zit. Maar ben er altijd een beetje nuchter onder. Foliumzuur is gewoon het belangrijkst. Af en toe slik ik trouwens nog is tarwekiemolie
hmm toch een griepje dus! vervelend. kon er vast ook nog wel bij! idd.. geloof eigenlijk ook niet echt in al die vitamines enzo! denk idd dat het bij je levenstijl begint! hihi!
Wat gek Mgx, niet raar bedoeld, maar zou je niet toch nog eens een test doen? Voor alle zekerheid? Ik gebruik wel altijd vrij veel vitamines, maar nu gebruik ik een mama multi.
Ik heb vandaag om 12 uur weer een echo. Ben een beetje in paniek want ben vanmorgen van de trap gevallen en zag daarna op de wc dat ik wat bloed had verloren dus schrok me kapot! Heb meteen de verloskundige gebeld. Ik maak me zn zorgen
Ah lieve schat wat vervelend! Dat is schrikken zeg, laat je even weten hoe het bij de verloskundige was? Ik duim voor je!!
Het is gelukkig heel erg goed gegaan. We zagen gelijk een sterk kloppend hartje! Was gewoon een onschuldige bloeding.
Ik was bijna klaar met typen en druk ik op een verkeerd knopje. @lin, spijtig dat je ongesteld ben geworden. Ik vind die wachtweken ook altijd het verschrikkelijks. Je denkt iets te voelen en als je dan niets voelt maak je je zorgen,....Nieuwe ronde, nieuwe kansen! @Dana, tof dat je volgende week weer een echo hebt. Krijg je altijd 2 wekelijks een echo? Als ik terug zwanger ben krijg ik wekelijks een echo en daar ben ik toch blij mee. Bij mijn zwangerschappen van de meiden was de 4 wekelijks en dat vond ik verschrikkelijk om zo lang te wachten. Dat ik bij ons jongste soms in paniek naar de gyn ging. Misselijkheid is goed. Bij mijn 2de miskraam was ik constant misselijk (geen pretje) en na een week was ik niet meer misselijk en toen wist ik dat er iets mis was. Ik heb nooit bloedingen gehad. Bij iedereen is dat anders. Van die pijn dat noemen ze bandenpijn. Bij mijn eerste zwangerschap constant last van . Teken dat je baarmoeder hard aan het werken is. Jeetje dana, goed dat alles ok is. Geluk bij ongeluk nu heb je een extra echo hé @kraamzorg, jij ook spannend afwachten of je zwanger bent of niet. Hoe beleef je die wachtweken? Sinds vorige maand proberen we het dagelijks te doen maar dat lukt niet altijd omdat mijn vriend psychiatrisch verpleegkundige is, hij werkt op verschillende tijdstippen. Ik probeer een week voor mijn vruchtbare dagen (zit ik nu in) dagelijks te klussen niet altijd even leuk maar t'is voor een goed doel hé Hoelang na je eisprong klussen jullie nog? Ik stop altijd als mijn temperatuur verhoogd en dat is altijd een dag na mijn ei. @kangerootje, spannend afwachten meid tot je echo. Ze zeggen toch altijd zolang je geen hevige buikpijn of bloed verliest zit het goed. @mgx, jij ook spannend afwachten. Wanneer ga je testen? Ik heb ook maanden vitamines geslikt. Ik ben er nog altijd niet zwanger van dus ben ik er vorige maand meegestopt, ook omdat een vriendin me vertelde dat ze een artikel had gelezen dat vitamines slikken voor niets nodig was en als je gezond eet krijg je genoeg vitamines binnen. Ze verkopen dat alleen om de markt draaiende te houden. Alleen foliumzuur innemen is raadzaam. Eigenlijk weet ik dat allemaal wel hoor maar je wilt zo graag zwanger worden dat de verlijding zo groot is.
Ha allemaal, Dana wat spannend!! Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, gelukkig is alles goed gegaan! Wat een mooie echo! Annaenmarie ik snap het hoor... Ik heb dat ook, je probeert echt vanalles om zwanger te worden. Hierzo had ik gisteren en vandaag weer bloedverlies. Gisteren rood en vandaag bruin. Ik heb de VK opgebeld en de echo is nu met een week vervroegd, daar ben ik wel blij mee, maar nog steeds ben ik erg bezorgd. Verder voel ik me wel goed, totaal geen symptomen, ook nog geen enkele keer misselijk geweest. Ergens heel fijn natuurlijk, maar in combinatie met dit alles ben ik toch bang, dat ik straks geen kloppend hartje te zien krijg
@ kangerootje, ik hoop dat het niets is. Goed dat je een week eerder mag gaan maar ik vind het wel schandalig dat je zolang moet wachten! Erin blijven geloven meid!
@annarnmatie : ik probeer er nu niet zoveel over na te denken en nuchter te blijven tijdens de wachtweken! Het ene moment denk ik: zou het dit keer dan raak zijn? En het andere moment denk ik; tis te mooi om waar te zijn....dus probeer een beetje te balansen hihi... heb eigenlijk geen idee tot wanneer we doorgan met om de dag klussen...denk vanavond nog en dan ff niet voor alle zekerheid... @kangerootje: moet je alsnog zolang wachten tot je een echo krijgt??
@ kangerootje, wat schandalig dat ze je alsnog zo lang laten wachten. Ik zou als ik jou was gewoon nog een keer bellen en aangeven dat je graag een echo wilt want zolang in de stress zitten is ook helemaal niet goed voor de zwangerschap! Geef de moed niet op meid! Ik duim voor je!