Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Goedzo Dana..
    Fijn om te horen..!! Leuk dat je een weekendje weg bent geweest. Afleiding zoeken werkt toch wel het beste hé ;)
    Hierzo de keuken aan t verbouwen, dus ook afleiding genoeg. Het is nu nog een puinhoop, maar het wordt heeeel mooi :)

2. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kangerootjre,
    Nee nog niks... wel veel waterige afscheiding (had ik vorige zwschap ook maar zegt ook niet alles). En nog gevoelige borsten. Opgeblazen gevoel trouwens ook. Of eigenlijk letterlijk is mn buik opgeblazen.mzit nu op dag 26, morgen is mijn nod als ik uitga van 27 daagse cyclus.... Geen menstruatiekramoen. Oja en strontchagrijnig, maar ook dat ben ik met ongi én was ik met mn vorige zw schap ook voor nod haha.

Kortom: het kan echt alle kanten op!!

@ mystiek.
    Blijf hoop houden meis. Het kan echt ineens raak zijn. Er hoeft niet altijd iets te zijn na 12 maand. Er is gewoon maar een kleine kans elke maand...

3. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @kangerootje, je hebt gelukkig ook genoeg afleiding.
    Ik hoop dat mijn vriend thuis is op mijn vruchtbare dagen.. Hij werkt in de zeevaart en is dus 7 dagen op zijn werk en 7 dagen thuis( week op en af) dus bij ons kan het daarom ook wat langer duren met zwanger worden.

4. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Hoi, wij zitten ook zo ongeveer in de 10e ronde (heb tussendoor helaas een leeg vruchtzakje gehad)..

Wat doen jullie op het moment om de kansen te vergroten? Valt er eigenlijk wel wat te doen?

Ik ben net gister het weer geworden en erg teleurgesteld, had echt het vermoeden dat ik zwanger was (misselijkheid, vermoeid, buikkrampen al een week ongeveer). Begin de moed een beetje op te geven :(

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @Babynijn: Het kan echt alle kanten nog op, wat vreselijk spannend. Afschuwelijk he, dat de symptomen van ongi en zwangerschap zo op elkaar lijken..!! Ga je morgen testen? Ben echt benieuwd joh.. Hoop t voor je..
    @Dana: Dan kan het inderdaad wat langer duren omdat het moeilijker is om goed te timen.. Ik hoop ook voor je dat je vent op de juiste dagen thuis is. Mijn vent en ik werken allebei onregelmatig, dat maakt het ook wel eens lastig. (met nachtdiensten enzo..)
    @Turkssnoepje: Welcome.. :) Balen he dat het zo lang duurt..!!
    Ik doe eerlijk gezegd niet echt iets om de kansen te vergroten, persoonlijk vind ik ovulatietesten of tempen e.d. gewoon afschuwelijk, je moet er de hele tijd rekening mee houden en dan ben ik er dus echt continue mee bezig, dat wil ik echt niet...
    En jij?

6. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @ turkssnoepje, ik gebruik af en toe ovulatietesten maar ook niet elke maand want anders ben je er idd heel erg meebezig, verder slik ik foliumzuur en vitamines. Ik ben wel 3 keer zwanger geweest maar dat is helaas alle 3 misgegaan.

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Joh Dana, wat erg..! Is dat in die 10 maanden die je nu bezig bent gebeurd, of nog daarvoor?

8. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    het is in die 10 maanden gebeurd. begin januari MA vruchtje was met 6 weken gestopt met groeien en kwamen pas met de termijn echo achter (toen was ik 10 weken zwanger) vervolgt door een curretage omdat de miskraam niet opgang kwam. 2de miskraam was een hele vroege in april. Had een positieve test en volgende dag was het mis.
    3de miskraam was in juni, vruchtje verloren op 6 weken. wist toen niet dat ik zwanger was maar heb daarna een test gedaan en was positief. De huisarts denkt dat we gewoon pech hebben en wil nog even afwachten. pas na een 4de miskraam wil de huisarts ons doorverwijzen naar het ziekenhuis.

9. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    en dat is ook de reden dat ik nu echt denk dat er iets met mij aan de hand is. Zwanger worden en innesteling gaat goed maar rond de 6 weken gaat het steeds fout. Het vertrouwen in je lichaam ben je kwijt. maar we geven de moed nog niet op!

10. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, zit nu ook in ronde 10. Ben al bij de HA en gyn geweest ivm met pijnklachten. Alles zag er goed en mag in januari terugkomen als ik niet zwanger ben geworden. dan zijn we bijna een jaar bezig. Ik hoop natuurlijk niet dat dat het geval zal zijn, maar begin wel elke maand minder hoop te krijgen;)

11. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    @kangerootje
    Bedankt en is zeker balen! Daar ben ik het mee eens, ik heb tot nu nog geen 1 ovulatietest in handen gehad, ik hou wel een beetje bij op welke dagen ik denkkk de meeste kans te hebben, en 1x was dat dus raak. Verder ben ik sindsdien op aanraden van de huisarts foliumzuur en vitaminen gaan slikken.

@dana1989
    Wat naar dat het zo vaak is mis gegaan in eigenlijk nog maar een vrij korte tijd. Ik vond 1ma al moeilijk! Begrijp heel goed dat je twijfels krijgt, maar soms wil het gewoon niet en dan na een lange tijd van miskramen etc kan het opeens wel raak zijn en goed gaan.. Nooit de moed opgeven en even aankijken wat er gebeurd.

@mariam1978
    Hoi,welkom. Nooit de hoop opgeven, wie weet is het voor januari wel raak. Zo niet is het wel fijn dat je al vrij snel (vind ik) bij de gyn. Terecht kan. Wie weet komt er dab wat duidelijkheid , of is alles hopelijk gewoon.in.orde.

Ik zelf zit nu helemaal im een gekke situatie, ik ben al bijna anderhalve week misselijk, heb buikpijn, snel moe, precies de klachten die ik voor de ma ook had. Nou ben ik gisteravond ongesyeld geworde, de 30e dag van me cyclus. Dus ik dachy nou weer niet zwanger ,maar ivm met een bodyscan die het ziekenhuis wilt doen,moest ik snel weten of ik zwanger was en had dus gisterochtend bloed laten prikken... Mijn man wou vandaag pee see daarvan ophalen (ondanks dat ik het ben geworde), en nou blijk ik zwanger te zijn, mar nog maar heeeel pas. Hcg staat op 14 ?!!! De doktor zegt dat ik.nu heeeel voorzigtig moet doen en over 2 weken gaan we kijken of we deze 90% zwangerschap op 100% kunnen zetten. Ik hoop het zo erg,maar ben ook wel erg bang dat het misgien al mis is gegaan en ik darom ongesteld ben geworde??

12. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dina, wat erg voor je... Maar blijf vertrouwen hebben... Maar heel begrijpelijk dat het vertrouwen minder wordt...

Miriam, hopelijk hoef je uiteindelijk geen hulp... Ik duim voor een positieve test!

Hier nog niet ongi. Nod is vandaag. Durf nog niet te testen. Bang voor teleurstelling. Borsten doen minder zeer, maar wel soms nog steekje. Verder voel ik niks. Ook geen menstruatieklachten........ Ik hou het dus nog even spannend.

Oja, vorige keer hield borstpijn ook op op nod. Hopelijk dit keer weer goed teken....

13. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Turkssnoepje,

Wowww wat een verrassing!! Hopelijk zit alles goed. Bloed hoeft niet erg te zijn.... Ik duim en voorzichtig gefeliciteerd!

14. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm met dat ik dit schrijf toch maar test gedaan haha ineens durfde ik het toch aan. Het was maar een klein plasje maja heb de hoop al opgegeven. Negatief.
    Ik zal morgen wel ongi worden... Grr.

15. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @Dana, wat heftig.. Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt..!! Maar misschien had de arts gelijk en heb je tot nu toe vette pech gehad?
    Ik hoop heel erg dat je gauw weer zwanger bent en dat het goed blijft gaan... Dus pas als et nog een keer mis gaat mag je naar het ziekenhuis..?
    @Mariam1978: Welkom bij de club..! Ik snap je gevoel, je verliest toch de hoop dat het natuurlijk lukt wel een beetje.. Wij zijn ook in Januari een jaar bezig ;)
    @Turkssnoepje: Wat spannend!!! Hopen dat het een 100% zwangerschap wordt..! Wat gek, had je zeker niet verwacht? Super leuk voor je!
    @BabyNijn... Balen.. :((((((((((((
    Keep your head up.. Misschien deze maand meer geluk?

16. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ongi. Helaas. Bizar na zo'n negatieve test dat je lichaam meteen de hoop ool opgeeft. Het is allemaal psychisch.

Veel succes voor jullie allen! Ik hou me even wat afzijdig.

17. Sonaira

Sonaira Nieuw lid

25 sep 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook in ronde 10 maar kan 5 oktober testen heb wel last van duidelijke symptomen dus word hopen op een positieve test

18. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    @Babynijn, dankjewell! En een hele voorzichtige :p
    Jammer dat je het bent geworden.. Ik ken de teleurstellingen, en vooral de eerste en tweede dag na de teleurstelling :(op naar een volgende maand!

@kangerootje had ik zeeeeker niet verwacht, ik wou niet eens de uitslag gaan ophalen omdat ik tog niks verwachte! Maar durf ook nog niet TE blij te zijn omdat het zo onduidelijk is... Even twee weekjes geduld houden en heel voorzichtig zijn (dat geduld zou wel moeilijk worde)!

@Sonaira , hoop het voor je!

19. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat balen @Babynijn... :( Doe maar rustig aan en huil even lekker.. Je mag best verdrietig zijn...

Welkom @Sonaira!! Spannend, ik duim met je mee..

@Turkssnoepje, echt heel spannend... Maar waarom prikten ze eigenlijk bloed bij je, wat is een bodyscan?

20. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    bedankt nog dames voor de reactie op de pijnlijke steken tijdens de "eisprong" fijn om herkenning te horen.
    Heftig zeg Dana! kan me goed voorstellen dat je door die ervaringen soms de hoop een beetje kwijt raakt!

fijn om zo even onze ervaringen met elkaar te delen. Het is toch elke maar weer een domper!

Deel Deze Pagina