Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Sorry dames ben echt ff een paar dagen flink misselijk geweest en veel overgeven dus was daarom niet zo actief op het forum.
    @lin, ja die opmerkingen werd ik ook altijd helemaal gek van! Soms had ik dan echt zin om ze een draai aan hun oren te geven!

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    vervelend dana dat je zo misselijk bent geweest! Ben je gisteren nog voor een echo geweest?

3. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Nee de echo heb ik nu op 26 november dus nog een weekje wachten.

4. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Ik kon mn testdrang niet meer ophouden, dus heb vannacht( moet vaak plassen snachts) toch een test gedaan.....................................helaas negatief.
    Ik heb nu pp 14 dpo getest dus verwacht geen positieve test meer deze mnd. Nu wachten wanneer ik ongestels ga worden, want dat is dus ook nog de vraag.
    pfff vannacht gewoom weer over gedroomd! Op naar ronde 12 dan maar.....!

5. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    hmmm kraamzorg.. dat is balen.. dat je negatief getest hebt! vaak heb je zelf ook al wel het gevoel dat het weer niet gelukt is hea? Maar ik merk bij mij zelf ook dat ik het me ook gewoon niet kan voorstellen dat ik binnenkort een misschien wel een positieve test in mijn handen heb!
    nu dus wachten op je menstruatie. Ik kan daar altijd behoorlijk ongeduldig van worden..van.. als ik dan toch ongesteld word laat het me dan maar worden dan.. anders blijf je toch een beetje hoop houden ofzo! heb jij dat ook?

@dana.. spannend weer volgende week!

6. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

25 nov 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    @ kraamzorg, spijtig om te horen. Heb je onder je menstruatie gekregen?

7. mgx

mgx Niet meer actief

Ah jammer!@kraamzorg. Kan het zijn dat je te vroeg getest hebt?

Hier nog steeds ongesteld! Echt hinderlijk. 7 dagen sinds het was doorgebroken en daarvoor had ik al 3 dagen af en toe wat verloren.

8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @Lin ik begrijp je gevoel hoor... Oh ik haat die rotopmerkingen ook echt..!! :(

9. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    Hee meiden, gister al wat bruin bloedverlies gehad en vandaag merk ik dat het rooier gaat worden. Wel apart dat deze mnd mn cyclus 28 dgn weer was. Ga voor de volgende ronde toch ook maar de tarwekiemolie proberen, onder het motto: baat het niet, dan schaad het niet!! Ben er wel weer ondersteboven van merk ik. Merk dat ik niet lekker in mn vel zit en ik het heel moeilijk los kan laten.....

10. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    aaah kraamzorg dat begrijp ik goed! het heeft zoveel inpakt op je! even een digi knuffel! het is ook echt klote omdat je er totaal geen grip op hebt! machteloos ben je! maar ook voor jou gaat het goed komen meid. Houd moed!

Ik ben deze maand begonnen met de tarwekiemolie! geen idee wat het gaat doen. maar we gaan het zien!

11. mgx

mgx Niet meer actief

Knuffel! Xxxx

12. mgx

mgx Niet meer actief

Knuffel! Xxxx

13. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Kangerootje, hoe gaat het met jou?

14. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    dames.. hier iets geks. had dinsdag cervix slijm en woensdag een knal ovulatie test. vandaag weer cervix slijm en "eisprong pijn" en een lichte ovulatie test. Oke ik weet je hebt 2 eileiders. Maar hier heb ik nog niet van gehoord!

Jullie?

15. mgx

mgx Niet meer actief

Die ovulatie testen kunnen je nog wel is misleiden heb ik begrepen.
    En cervixslijm kan soms wel 4 tot 5 dagen aanhouden dus dan weet je ook weer niet wanneer het precies is.
    Hoe is het met temperaturen?

16. kraamzorg87

27 okt 2014
    65
    0
    0
    nagelstyliste
    zuid holland
    @ lin : ik heb dat ook gehad afgelopen maand. Het slijm was eerder aanwezig dan de positieve ovulatietest, maar zoals mgx al zegt, het slijm heb je al eerder.

Hier even een update vanuit mij;

Ik heb de afgelopen 2 wkn thuis gezeten omdat ik mog wat vakantie dgn had, en merkte hierbij dat ik mezelf aardig gek heb lopen maken.
    Hierdoor zat ik dus niet lekker in mm vel en toen ik ook nog eens ongesteld werd was helemaal het hek van de dam...
    Ook heb ik vrijdagavond even gehoord dat vrienden van ons (die in juli gestopt zijn met de pil) nu dus 12 wkn zwanger zijn.
    Ik heb vh weekend even een potje gehuild , kon het allemaal niet meer tegen houden. Ik mis gun helemaal niemand wat, maar ben er ziek van dat wij aankomende mnd dus precies 1 jr bezig zijn en nog steeds met lege handen staan!! Ook is de angst van het niet kunnen steeds dichterbij aan het komen.
    Ik voel me even klote, en hoop dat het gevoel snel weer over gaat!

17. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat balen @Kraamzorg... :( Ik begrijp je verdriet echt, het is zo oneerlijk!! En natuurlijk gun je het een ander heel erg, maar waarom bij een ander gelijk, terwijl je zelf zo lang moet wachten? Ik hoop dat de volgende ronde je lucky shot is..!

@Lin: ik weet niet zo goed hoe dat zit, ik werd nooit wijs uit ovulatietesten...

Met mij gaat het goed btw!! Het bruinverlies was vorige week even heel heftig, er kwamen echt grote donkerrode slierten uit (sorry vies detail). Dat was op mijn werk ook, en ik moest echt aldoor een inlegkruis dragen. Ik was daarom echt overstuur.
    Ik had weinig vertrouwen in de zwangerschap, en was daarom even afwezig op het forum, heb mezelf echt afgeleid met vanalles en dacht: Ik zie wel hoe het loopt...

Maar inmiddels is het bruinverlies weer gestopt. Ook ben ik de afgelopen week erg vaak misselijk, eigenlijk elke dag wel met vlagen. Vooral in de ochtend is het erg, ik moet eigenlijk heel de dag eten om niet misselijk te worden...
    Woensdag gesprek VK, over 2 weken de echo... Zo spannend...

Dana hoe gaat het met jou? Nog steeds zo misselijk?
    En MGX hoe is het met jou?

xxx

18. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    @kangerootje, dat lijkt me idd schrikken zeg! Ik hoop dat je een mooie echo hebt over twee weken. Met mij gaat het wel maar best misselijk de hele dag door en 3 x per dag overgeven. Ik leef nu echt op crackers en roosvicee want zware maaltijden houd ik niet binnen. Vandaag bij de verloskundige geweest voor een intake en ik bleek al 3 kilo te zijn afgevallen dus moet dat ff in de gaten houden. Als ik nog 5 kilo afval dan moet ik aan de bel trekken. Hopelijk komt het niet tot zover. Woensdag heb ik weer een echo. Hopelijk ziet dat er ook mooi uit

19. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    heej meiden..
    we wachten het gewoon weer af deze maand.. maar was gek met die eisprong. Maar t zal wel! hihi

Kraamzorg ik begrijp je zorgen heel goed. jij en ik zitten daarin ongeveer in het zelfde schuitje. Zelfde maand begonnen.. Ook wij hebben het steeds vaker over de huisarts.. hadden het het bv over de zomer vakantie. Bizar want eigenlijk hoopten we afgelopen jaar al niet te gaan.
    Hopelijk ga je, je snel wat beter voelen! want ook voor jullie gaat het goed komen meid! houd moed en hoop! al is het wachten elke maand en de teleurstelling verschrikkelijk!

Kangarootje wat vervelend dat je zoveel bruin verlies had. kan me goed voorstellen dat je er onzeker van werd!

Dana oe al 3 kilo afgevallen. dat is best veel! vervelend dat je alleen op crackers en roosvice kan leven. Hopelijk ga, je je snel beterder voelen!

20. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    oja mgx het temperaturen gaat nog steeds heel goed. Duidelijk te zien hoe mijn cyclus loopt. Klopt ook echt percies met wat ik voel of meet zeg maar. Nu weer in de wachtweken.. vind ik altijd lang duren. we gaan het zien!

Deel Deze Pagina