Dankjewel dat is heel lief dat jullie dat zeggen! Ik leef ook heel erg met jullie mee, ben zo benieuwd of het binnenkort raak is voor jullie!!
Ik hoop ook dat het voor jullie dit keer raak is. Ik had trouwens altijd een paar dagen voor mijn eisprong al vruchtbaarslijm dus geef de hoop niet op dames! Temperaturen heb ik zelf nooit gedaan dus ik snap niet precies hoe dat werkt. Op cyclusdag 5 begon ik al met ovulatietesten want had meestal mijn eisprong al op dag 10. Ik duim voor jullie!!
lief dames! hier.. spannende dagen.. vandaag, morgen overmorgen kunnen zomaar de rode duivels aan komen! we wachten t weer af!
ja hoor de duivels zijn hier aangekomen! stond er tot gisteren avond heel nuchter in. maar toch vanmorgen even een traan gelaten! merk dat ik het toch steeds lastiger ga vinden. Ik wil niet naar de huisarts!!
Jeetje Linn wat balen zeg!! Ik snap je helemaal! Tia zo kut om te zien dat het weer niet gelukt is deze maand!! Miss moet je proberen het los te laten, probeer ik nu ook....en bedenk me: dan ga ik toch volgende mnd naar de huisarts....weet ik misschien.meer dan nu!! Ik heb jullie berichten allemal wel gelezen hoor de afgelopen tijd! Maar moest even 10 stappen terug doen voor mezelf omdat ik er zo doorhen zat! Hier nu inmiddels weer de eisprong periode, dus we zullen het weer zien deze maand...zo niet, ga ik lekker aan de zuip met kerst hihihi... En indd Kangerootje , super lief hoe je ons toe spreekt met de hoop die we moeten houden hier , juist door jullie meiden die al zwanger zijn geeft het toch een sprankje hoop! Immers is het gemiddelde 1 jaar.....
wij hebben toch vanavond de knoop doorgehakt.. en gaan morgen de huisarts bellen. hopelijk geeft dit ons meer rust. ben ook al vanaf oktober 2013 zonder de pil en zijn in januari 2014 actief gestart. dus feitelijk zijn we al 14 rondes bezig! word vervolgt dus!
Wat fijn dat jullie die stap gaan zetten! Ik ben erg benieuwd....hoop dat het je nu even wat meer rust geeft! Hou je ons op de hoogte??
Oh nee Lin Wat balen.. Wat goed dat je de stap naar de huisarts hebt gemaakt.. Je hoort inderdaad vaak dat dat stellen rust geeft.. Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt, hou je ons op de hoogte?
lief dames! we kunnen morgen middag al terecht hoopte ik al. omdat we allebei vrij zijn! we gaan het zien! Jullie horen het van me! Trouwens.. merk wel dat ik een andere menstuatie heb met die tarwekiemolie. Normaal had ik 3 dagen vegen bloed.. en dan zette het door. Nu vanaf dag 1 geen vegen bloed maar lichte bloedingen! vond ik toch wel fijn! jullie horen van me!
Wat fijn! We horen het Bij mij was het juist andersom met tarwekiemolie. Een lange start. Ben er ook mee gestopt maar je hoort er zulke goede verhalen over en baal dan weer dat t niet bij mij lukt haha
@lin, spijtig dat je menstruatie er door zijn gekomen. elke keer weer die teleurstelling hé. Nu neem ik al zo'n 2 maanden geen tarwekiem meer en eigenlijk merk ik geen verschil maar bij iedereen is dat anders. Blij om te horen dat jullie morgen al bij de huisarts terecht kunnen. Ik vind het moedig van je dat je die stap genomen hebt. Moet een hele opluchting zijn. @kangerootje, je moet je niet lullig voelen omdat het bij jou gelukt is en bij ons niet. Je kunt er niet veel aan doen. De natuur beslist. Ons tijd komt nog en zo als lin zegt het geeft met toch wat hoop dat het bij jou na ronde 10 gelukt is. @mgx, goed dat jullie het dees maand rustig aan doen maar vind je dat niet moeilijk om rustig aan te doen? Wat betekent dpo? @ kraamzorg, spannende periode nu. Wanneer heb je je eisprong? Misschien nog niet zo slecht dat je 10 stappen terug genomen hebt want al dat wachten begint zijn tol te eisen hé. Ee n goed idee bij wanneer het niet lukt om aan de zuip te gaan- mss doe ik dat met oudjaar ook. Ik krijg altijd rond de 29ste mijn menstruatie. Ik zit nu op dag 7 van mijn cyclus en vandaag zijn we begonnen met klussen. Ik ga jullie advies volgen om de 2 dagen! Dag 2 zonder sigaret. Niet gemakkelijk maar het lukt wel. Ik rook nu al zo'n jaar op en af.
Dpo betekent day past ovulation. Dus de dagen na de eisprong. @annaenmarie. Ik vind het heel moeilijk. Echt heel moeilijk. Ik probeer alles uit de weg te gaan wat me er meer aan herinnert maar het lukt niet. Het enige wat me is gelukt is weinig vrijen. Was er eigk gevoelsmatig van overtuigt dat m'n lichaam die rust nodig had. Heb ook voor het eerst minder tussentijdse bloedingen gehad dus volgens mij had ik gelijk;-P heb alleen een ovulatie bloeding gehad en wat een paar dagen aanhield als roze afscheiding. Ik ben dus ook iemand die juist door het hele zwanger worden gebeuren die sigaretten niet kan loslaten terwijl ik toen het allemaal wat soepeler ging helemaal was gestopt. Ik rook nu sowieso altijd wanneer ik weer ben ongesteld geworden. Ik hou ook van een borreltje dus dat doe ik als ik het echt wil in de eerste helft van de cyclus. Had namelijk gelezen dat dat geen kwaad kan. 2e helft eigenlijk ook niet maar dat doe ik voor de zekerheid toch maar niet haha mocht er een innesteling hebben plaatsgevonden. Soms vraag ik me wel is af of het dus daardoor komt dat zwanger worden niet lukt. Maar aan d'r andere kant al mijn vriendinnen roken, en drinken elk weekend bijna en zijn allemaal door de anticonceptie heen zwanger geraakt
Hallo meiden!! Hoe gaat het? Ik heb gisteravond mijn eerste echo gehad!! Oh, ik was zo zenuwachtig! Ik liep binnen bij de verloskundige en had eerst een gesprek, vervolgens probeerde ze via mijn buik een echo te maken. Het was verschrikkelijk, want ze heeft wel 5 minuten in mijn buik staan prikken en draaien, en ze zei steeds: ''Ik kan het niet zo goed zien''. Daarom wilde ze een inwendige echo maken. Wat was ik zenuwachtig zeg, ik dacht echt; misschien zit er wel niets... Vervolgens heeft ze een inwendige echo gemaakt, en ze kreeg wel een iets beter beeld, maar nog steeds was het kindje niet zo goed te zien. Ze zei wel dat ze een hartje zag kloppen, maar liet ons dat niet zien. Ze heeft het kindje opgemeten en zei dat ik 8w en 5d zwanger was, dus veel korter dan ik dacht! Ik was erg verbaasd en zei dat ik al heel vroeg een positieve test had. Ze zei dat het vaker voorkwam, maar dat ze nu nog geen zekerheid kon geven. Daarom over 1,5 week weer een nieuwe echo om de echte termijn te bepalen... Ik vind het wel vreemd; aangezien ik volgens haar dit keer dus een cyclus had van 35 dagen, en een eisprong heb gehad op dag 21. Maar: ik testte op dag 27 al positief; dat zou dus 6 dagen na de eisprong zijn!! Dat kan toch helemaal niet, aangezien de innesteling 6 dagen na de eisprong pas plaats vindt?! (Wel heb ik met een vroege kruidvat 2 voor 5 getest)
oo kangarootje ik krijg meteen kippenvel als ik jou verhaal lees! dit is echt niet zo'n leuke ervaring. en ik kan me voorstellen dat je er niet echt geruster op bent geworden! raar ook idd van die cyclus enzo! afwachten dus tot de volgende echo! trek je het een beetje? mgx maak je niet te druk of het roken en drinken iets te maken heeft met dat het zwanger worden niet zo lukt! ook jij mag genieten! het is al zwaar zat zo! @anneenmarie succes met klussen deze week! moedig dat je het zo aanpakt Hier zijn we vanmiddag naar de dokter geweest. was eigenlijk helemaal niet echt zenuwachtig (was alleen maar bang dat ik mijn schoonmoeder tegen kwam. die werkt bij het bejaardentehuis boven de dokter) gelukkig zijn we die niet tegen gekomen! hihi Het was fijn bij de dokter. hij begon vragen te stellen over mijn cyclus. ik heb mijn temperatuur kaartje laten zien en daar was ie heel blij mee. Hierdoor kon ie al een hoop dingen uit sluiten (of ik wel of geen eisprong had, of het ei wel rijpt etc.)dus dat was fijn. Mijn man heeft een onderzoek gehad en moet zijn sperma laten onderzoeken. Dat vinden wij wel heel spannend. verder moet ik mijn bloed testen op chlamydia en krijg ik de volgende keer een inwendig onderzoek. de volgende afspraak gaan we plannen maken hoe of wat! spannend. Maar het voelt voor ons goed! ook absoluut niet iets om tegen op te zien! zou het jullie haast ook aanraden hihi
Oh Lin wat goed dat je bent geweest! Erg spannend..!! Wanneer krijg je de uitslagen van het zaadonderzoek van je man?? Ik hoop zo voor je dat alles goed is... Ik ben inderdaad wel ietsje meer gerust, maar nog niet erg... Ik hoop maar dat ze de 15e bij de tweede echo echt de tijd voor me nemen, me het hartje laten zien en een exacte meting doen! Ik denk namelijk, dat ik echt wel wat langer zwanger ben dan zij zeggen! Dat moet haast, anders had ik niet op de dag van de innesteling positief getest!
Inderdaad kangoerootje t komt vast goed de 15de. Ik duim voor je ik denk dat we over 2,5 week zo'n beetje meer weten. T zaad weg brengen kan maar op bepaalde tijdstippen dus dat is ff puzzelen ivm werk enzo
gespannen dat is denk niet het juiste woord. Je hebt er geen grip op. kan alleen braaf je dingen doen die je moet doen (zaad inleveren en bloedonderzoek) en dan is het afwachten.. totdat alle uitslagen binnen zijn. Dat is spannend en onzeker. we hopen dat het allemaal goed is of in ieder geval mee valt. Maar het is lastig dat merken we wel. Het gaat steeds vaker met vriendinnen over kinderen, iemand zeurt erover etc. En wij merken wel dat we het steeds moeilijker vinden om hier op te reageren. omdat we het ook niet willen vertellen waar wij mee bezig zijn. nog niet.. En dat maakt het ook lastig! maar we blijven hoop en moed houden. en ik heb ook echt heel sterk het gevoel dat het hoe dan ook bij ons wel goed gaat komen. maar de onzekerheid hoe of wat.. dat is slopend! mja dat afwachten zijn we inmiddels wel gewend! hihi Hoe is het met jullie dames? Mgx komt jouw menstruatie er eerdaags aan? en kraamzorg en annaenmarie trekken jullie het een beetje? Kangarootje en Dana hebben jullie het grote nieuws al aan je familie en vrienden vertelt? Even benieuwt!